Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vanos B44 TU

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#21 Příspěvek od ACDC »

Ani se neptej:-))
Včera jsem byl na STK a byl tam chlápek s medvědem S600 z roku 93. Super paráda a když jsem stál vedle, motor jsem neslyšel a byl jak skála, běžící pochopitelně. V 12 bmw by se nechytal.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od JaraX »

rozvody tuším stály kolem 15ti matroš,
repas vanosu pak přijde na cca 2-3k matroš (ted už nevím)
a k tomu hromada těsnění

takže si myslím že když by to bylo ofiko akce tak 35-50k i s kapalinama, ale musel bych to přesně spočítat, jde o to jak to děláš, jeslti dáš jen novy vodici lišty nebo i s napínákama a nebo i se všema 3 řetězama, ta M62 je takový nešikovný motor co se rozvodů tyče, N62 to má vyřešeny mnohem lépe.
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#23 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Čekal jsem takovou sumičku :D
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#24 Příspěvek od ACDC »

Jinak zde je velice hezký návod, step bay step:-) http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#25 Příspěvek od ACDC »

JaraXi, aby ses nenaštval počtvrté:-)) Provedu vše jak psáno, myslím nastavení vanos. Sundám aretace a protočím motor, doprava, s napínákem samozřejmě. Jak to, že výfukový vačky mně skončí o nějakých cca 30 stupňů jinak, než v poloze aretace? Sací je jasná, tam skočí volný vanos. Ale výfuková musí být pořád stejně, sakra. Nebo jsem už totálně zmagořil?
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#26 Příspěvek od ACDC »

JaraXi, aby ses nenaštval počtvrté:-)) Provedu vše jak psáno, myslím nastavení vanos. Sundám aretace a protočím motor, doprava, s napínákem samozřejmě. Jak to, že výfukový vačky mně skončí o nějakých cca 30 stupňů jinak, než v poloze aretace? Sací je jasná, tam skočí volný vanos. Ale výfuková musí být pořád stejně, sakra. Nebo jsem už totálně zmagořil?
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#27 Příspěvek od ACDC »

Vyřešeno. Normálně řetěz přeskočil o dva zuby. Teď nový napínák. A uvedení do chodu bez svíček, točení jen starterem až se dostal olej všude. A natlakování benzinové lišty před startem, aby motor nejančil. Nakonec jsem vše dělal sám. V podstatě je to sranda, pokud nejsou potíže. Měnil jsem i běžně dostupné součástky u vanosu a motor nemá tak hnusný dýzlový zvuk.
Odpovědět