Ani se neptej:-))
Včera jsem byl na STK a byl tam chlápek s medvědem S600 z roku 93. Super paráda a když jsem stál vedle, motor jsem neslyšel a byl jak skála, běžící pochopitelně. V 12 bmw by se nechytal.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vanos B44 TU
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
rozvody tuším stály kolem 15ti matroš,
repas vanosu pak přijde na cca 2-3k matroš (ted už nevím)
a k tomu hromada těsnění
takže si myslím že když by to bylo ofiko akce tak 35-50k i s kapalinama, ale musel bych to přesně spočítat, jde o to jak to děláš, jeslti dáš jen novy vodici lišty nebo i s napínákama a nebo i se všema 3 řetězama, ta M62 je takový nešikovný motor co se rozvodů tyče, N62 to má vyřešeny mnohem lépe.
repas vanosu pak přijde na cca 2-3k matroš (ted už nevím)
a k tomu hromada těsnění
takže si myslím že když by to bylo ofiko akce tak 35-50k i s kapalinama, ale musel bych to přesně spočítat, jde o to jak to děláš, jeslti dáš jen novy vodici lišty nebo i s napínákama a nebo i se všema 3 řetězama, ta M62 je takový nešikovný motor co se rozvodů tyče, N62 to má vyřešeny mnohem lépe.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Jinak zde je velice hezký návod, step bay step:-) http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
JaraXi, aby ses nenaštval počtvrté:-)) Provedu vše jak psáno, myslím nastavení vanos. Sundám aretace a protočím motor, doprava, s napínákem samozřejmě. Jak to, že výfukový vačky mně skončí o nějakých cca 30 stupňů jinak, než v poloze aretace? Sací je jasná, tam skočí volný vanos. Ale výfuková musí být pořád stejně, sakra. Nebo jsem už totálně zmagořil?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
JaraXi, aby ses nenaštval počtvrté:-)) Provedu vše jak psáno, myslím nastavení vanos. Sundám aretace a protočím motor, doprava, s napínákem samozřejmě. Jak to, že výfukový vačky mně skončí o nějakých cca 30 stupňů jinak, než v poloze aretace? Sací je jasná, tam skočí volný vanos. Ale výfuková musí být pořád stejně, sakra. Nebo jsem už totálně zmagořil?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Vyřešeno. Normálně řetěz přeskočil o dva zuby. Teď nový napínák. A uvedení do chodu bez svíček, točení jen starterem až se dostal olej všude. A natlakování benzinové lišty před startem, aby motor nejančil. Nakonec jsem vše dělal sám. V podstatě je to sranda, pokud nejsou potíže. Měnil jsem i běžně dostupné součástky u vanosu a motor nemá tak hnusný dýzlový zvuk.