Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Blok E39 M62B44TU vs blok X5 M62B44TU

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
sonix
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 20.08.2010 00:00

#21 Příspěvek od sonix »

Ono oprava by nebylo nic dramatickeho, ani sehnat dily neni takovej problem jako sehnat holej blok. Ale je to asi tim obdobim, protoze nejsou bloky nebo cele motory ani z x5 a ani z e38/e39. To jsem koukal i do zahranici ( dokonce i do polska jsem se podival), ale nikde nic. Pockam, az se objevi blok tady v cesku nejakej. Jinak pro ostatni, kdyby si to nekdo tady cetl - blok m62b44tu pasuje z x5 DO E39 A e 39 bez problemu. Opacne motor z e38/ e39 do x5 nejde - tedy jde, ale ne na vsechny srouby a asi by to bylo pracnejsi. Kod motoru ma jiny x5, protoze jsou nektere nalitky na bloku "navic" - pravdepodobbe jen drzaky motoru jsou jine (maji navic srouby). Samo ze x5 ma jinak reseny olejovy separator a odvetrani klikove skrine. Udajne by mely byt jine hlavy a i ventyl dekly. Snake mel tedy pravdu. Idealne bych koupil spodek motoru z e38/e39
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#22 Příspěvek od Misanek »

sonix píše:Ono oprava by nebylo nic dramatickeho, ani sehnat dily neni takovej problem jako sehnat holej blok.
Tak proč to teda neřešit opravu? pro tvůj klid v duši či to má ještě nějaký jiný důvod?
sonix píše: Ale je to asi tim obdobim, protoze nejsou bloky nebo cele motory ani z x5 a ani z e38/e39.
Bohužel takovéto období u starších aut už bývají setrvalejšího stavu, kor v případě "vzácnější" motorizace. Takže si nemyslím, že by tohle období bylo pouze přechodné
de-nitro
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

#23 Příspěvek od de-nitro »

v polsku naky maj
sonix
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 20.08.2010 00:00

#24 Příspěvek od sonix »

de-nitro píše:v polsku naky maj
kde jsi hledal? Ja jsem koukal jen na allegro.pl
de-nitro
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

#25 Příspěvek od de-nitro »

Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#26 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

sonix
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 20.08.2010 00:00

#27 Příspěvek od sonix »

Rejchy píše:Tady máš jeden blok za desítku

http://allegro.pl/bmw-e39-540-silnik-wa ... 90779.html
Jsem jeste v praci, tak presne nevim, ale mam pocit, ze mam starter na druhe strane.

A navic to vypada podle rozvodu na 4.4 bez vanos :/
sonix
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 20.08.2010 00:00

#28 Příspěvek od sonix »

Jeste jsem nevybral. Bud to jsou 3.5 nebo m62 bez vanos a nebo to je komplet nastrojenej motor za raketu. Komplet motor nechci kupovat, protoze mam spoustu novych dilu a ty dily z dalsiho motoru neuziju. Kupovat komplet nastrojenej motor kvuli holemu bloku za 45tis se mi moc nechce. Libi se mi ten blok, co poslal rekchy, jen me znepokojuje ten drzak starteru. V UK jsem nasel hezkej motor, e38 740, ale ma utrhlej drzak starteru a chce za to 25.000kc. Otazkou je, jak dlouho ten drzak starteru vydrzi, kdyz bych to nechal zavarit. Je to urvany primo v tom miste, kde jsou srouby na starter.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#29 Příspěvek od ACDC »

Má vodou chlazený altík, to bude TU. Ale ten držák starteru. Ale když jsem dělal rozvody, taky to vypadalo, že alt. může být vlevo i vpravo.
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#30 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Jak píše ACDC ,má to bambiléžo na vodou chlazený altík,takže by to mělo být TU.
Odpovědět