Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

528i F10 (6-ti valec) - studeny motor - nouzovy rezim

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
vladimir528i
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 30.05.2015 00:00

#61 Příspěvek od vladimir528i »

Ahoj panove,

tak posilam dalsi aktualizaci, tentokrat velice usmevnou :)

Vstriky vymeneny, cidlo tlaku paliva taktez. Motor pry bezi bezvadne, ale po testovaci jizde jim diagnostika vyhodila pry dalsich 18 chyb. Vymenili vsechny civky, beze zmeny, opet 18 chyb. Vymenili lambda sondu, ukazala se v diagnostice nejaka dalsi chyba. Budou mit auto jeste tyden a problem dale zkoumat.

Vubec to nechapu, co se tam deje. Ten motor by prece mel byt proti turbo dieslum velice jednoduchy?! Technik z BMW mi jeste rikal, ze tyhle N53-ky nejsou vubec povedene - asi mel pravdu.

Ozvu se za tyden, ach jo.

Vlada
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Tohle moc úsměvné není. Dali Ti nějaký protokol s těmi 18 chybami? Neříkám, že to nemůže vyplivnout nějakou další chybu, ale měli by specifikovat součástku a cenu. Jinak se v tom budou hrabat, měnit díly metodou pokus - omyl a Ty všechny jejich pokusy zaplatíš => ceny jsou zde http://www.bmw-bychlauto.cz/sluzby-cenik.php . Ve kterém autorizáku to dělají?
vladimir528i
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 30.05.2015 00:00

#63 Příspěvek od vladimir528i »

Ahoj starML,

telefonoval jsem si s nima, takze nic konkretniho nevim.

Pry to ted budou zkoumat na vlastni naklady.


V.
vladimir528i
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 30.05.2015 00:00

#64 Příspěvek od vladimir528i »

Jednou jsem byl (asi pred pul rokem) pritomen diagnostiky meho auta. Pokazde to hlasilo neco jineho - nejdriv vstrik, potom civka, nasledne svicka (zkratka, pri kazdem nacteni chyb po restartu motoru neco jineho)

Zacinam podezirat, ze tam je "neco" co mate diagnostiku, protoze to fakt neni normalni.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Diagnostiku nemá co mást, leda by něco mátlo ŘJ motoru. Vstřik - svíčka - cívka dokážu pochopit, protože pokud není stabilní zrychlení pístu na válci, jednotka chybu stejnak spíš odhaduje. Upřímně pochybuju, že některá (byť i nová) jednotka má schopnost diagnostikovat svíčku, to ať se na mě nikdo nezlobí.
vladimir528i
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 30.05.2015 00:00

#66 Příspěvek od vladimir528i »

Panove, je to zahada.Snad v tom servisu maji nekoho sikovneho - protoze tohle vyzaduje trochu se zamyslet. Dal jsem jim deadline do konce tydne, potom si auto odvezu. Dle slov technika ale motor bezi pekne, nekolisaji otazky, proste bez problemu - jen ty chyby v diagnostice. Skoda, ze mi nedali vice detailu, abychom to mohli rozebrat. Pry mi budou volat v pondeli odpoledne, tak vam dam vedet.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#67 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Promiň, ale je tu vlákno na 5 stránek, kde máš jasně vysvětleno hned zkraje kam jet a co vyměnit. Ty to ignoruješ, kurwíš si motor a pak to dáš jak prase na porážku do autorizáku.
Takže jsi buď masochista nebo pitomec...
Teď si jdi koupit ten diesel nebo lépe jinou značku, protože tě svlečou až do naha, než to nakódujou a zprovozní...
“Ability is what you're capable of doing.”
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#68 Příspěvek od xyron »

Když vidím ty ceny, tak se musím smát.. autorizák bullshiták... já tam už maximálně ty díly objednávám.. ach jo... Vítej do světa spotřebního průmyslu...
vladimir528i
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 30.05.2015 00:00

#69 Příspěvek od vladimir528i »

ahoj,

@Hansi - mozna to Tvoji optikou vnimas spravne. Muj cil ted tady je, abych zverejnil, cim vlastne nakonec zavada byla zpusobena pro pripad, ze to nekdo dalsi bude resit. Zda se totiz, ze vetsina lidi, co ma N53, sdili podobne problemy.

V.
vladimir528i
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 30.05.2015 00:00

#70 Příspěvek od vladimir528i »

Posilam aktualitu ze servisu, jejich vyjadreni dnes:
Nekam jsme se posunuli. Hlaseni o chybe spina "tlak v sani" pri (po) vypnuti motoru. Nesouhlasi tlaky, takze jsme vcera kontrolovali senzor tlaku v sani vcetne kabelaze a hledali oxidaci. Zatim nic vadneho jsme nenasli.

Vubec tomu vyjadreni nerozumim.

P.s. n53 vyzaduje benzin 95 nebo 98. Jezdim na 95, jestli jsem tim motoru taky neublizil?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#71 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

starML píše:jsem vygůůgůil je http://www.turbo-tec.eu/cz/vstrikovaci-cerpadla/ v Brně a to mám trochu z ruky. Můžu jim napsat, ať mi dají cenovou nabídku, na kolik vyjde repas HPFP a vstřikovačů Siemens VDO.
Tahle firma to nedělá, pouze ropné :-/
“Ability is what you're capable of doing.”
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#72 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Díky Hanzi - já už vím, že benzínové injektory dělají jen tady http://www.jetservis.cz/ Hradec Králové. Ale injektory už mám nové a montovat je tam budu někdy začátkem května. Co udělám s těmi starými a vysokotlakým čerpadlem (HPFP) ještě nevím. Posílat je tam na repasi zatím nebudu, protože žádného potencionálního zájemce o tyto díly nemám.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od starML Člen Klubu »

vladimir528i píše:..Hlaseni o chybe spina "tlak v sani" pri (po) vypnuti motoru.
Čidlo tlaku (nebo podtlaku?, když to není turbo) na sání skutečně je viz http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=688306 , strana 3, pozice 4. Do tohoto prostoru je vyvedeno i odvětrání palivové nádrže (pos. 3) a EGR (pos. 12). EGR může být zaseklý od karbonu, ventil odvětrání může propouštět. Ten ventil odvětrání se dá prověřit 12-ti Volty, k EGRu je dost obtížný přístup a demontáž něco stojí. Jenže to je "vaření z vody", možná z nějaké SMS.

K reálnému posouzení potřebuji protokol s číslem chyby a hodnotami "má býti - je". Jenže tyto protokoly jsou interní záležitostí BMW a zákazník k nim, stejně jako k vozidlu, nemá v ČR přístup. V německém BMW mne poučí o zásadách bezpečnosti, že nemám překážet, otravovat dotazy, motat se okolo jiných aut a u důležitých věcí mohu být přítomen.

V druhu paliva problém nebude, pokud nebereš pravidelně nějaké sračky. Doporučené je 98, např. Verva 100, protože neobsahuje biosračky a líh. Nesmí se používat žádná lihová paliva jako je E85. Ale 95 a nouzově 91 se tankovat může, ŘJ motoru si to se senzory klepání vyřeší. Více zde http://www.motor-talk.de/bilder/theoret ... 68773.html .

Nyní předpokládám povolení pokusů s výměnou dílů 1, 2, 3, 4, 10, 11 a 12 v nějakém pořadí. Kdyby to bylo moje auto, tak buď dají protokol s chybami a hodnotami, nebo nazdar ...
:cry: Edit - oprava překlepů
vladimir528i
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 30.05.2015 00:00

#74 Příspěvek od vladimir528i »

rychla informace. Dnes by mel k nim do servisu dorazit expert ze Salcburku (pry tam je nejaka expertni podpora pro takove pripady). Nevi si rady. Dam vedet.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#75 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Raděj jsem to smazal, jde po mě MOD xyron
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#76 Příspěvek od Misanek »

:lol:

Jinak teda celé mi to přijde jako celkem diletantství... Tohle by možná i chtělo více medializovat, ať se v někom hne svědomí. Kdoví jak by se k tomu postavilo přímo řediteství v Mnichově, kdyby se o takovémto servisním řízení dozvěděli.

I když na druhou stranu by jim jedna malá ryba s 528i asi možná byla i celkem u prdele, kdoví...
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#77 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

vladimir528i píše:P.s. n53 vyzaduje benzin 95 nebo 98. Jezdim na 95, jestli jsem tim motoru taky neublizil?
N95 může mít podle normy i jen 92 octanů. To už může být málo. Mně na N95 M3 nejezdí, i když má na víčku napsaný 92-98. Pokud jsem jezdil na N95 a trochu jí naložil, tak padla do nouzáku
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
vladimir528i
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 30.05.2015 00:00

#78 Příspěvek od vladimir528i »

snad to nebude tenhle Vlasto :)
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#79 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

vladimir528i píše:snad to nebude tenhle Vlasto :)
Sorry, já to smáznul a napsal i důvod
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
vladimir528i
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 30.05.2015 00:00

#80 Příspěvek od vladimir528i »

Vyjadreni servisu dnes:

" Chtěl bych Vás informovat, že po prohlídce Vašeho vozidla technikem z technické podpory BMW, byly přijaty určitá opatření a kontrolní postupy, ale rozsvícení kontrolky motoru po vypnutí motoru a znovu zapnutí se stále objevuje. Nicméně vyměňujeme si přes systém další informace a testujeme a stále doufám, že na to přijdeme. Zítra si zavoláme a domluvíme se na dalším postupu. Dobré je, že chod motoru a fukce je v naprostém pořádku."
Odpovědět