vladimir528i píše:..Hlaseni o chybe spina "tlak v sani" pri (po) vypnuti motoru.
Čidlo tlaku (nebo podtlaku?, když to není turbo) na sání skutečně je viz
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=688306 , strana 3, pozice 4. Do tohoto prostoru je vyvedeno i odvětrání palivové nádrže (pos. 3) a EGR (pos. 12). EGR může být zaseklý od karbonu, ventil odvětrání může propouštět. Ten ventil odvětrání se dá prověřit 12-ti Volty, k EGRu je dost obtížný přístup a demontáž něco stojí. Jenže to je "vaření z vody", možná z nějaké SMS.
K reálnému posouzení potřebuji protokol s číslem chyby a hodnotami "má býti - je". Jenže tyto protokoly jsou interní záležitostí BMW a zákazník k nim, stejně jako k vozidlu, nemá v ČR přístup. V německém BMW mne poučí o zásadách bezpečnosti, že nemám překážet, otravovat dotazy, motat se okolo jiných aut a u důležitých věcí mohu být přítomen.
V druhu paliva problém nebude, pokud nebereš pravidelně nějaké sračky. Doporučené je 98, např. Verva 100, protože neobsahuje biosračky a líh. Nesmí se používat žádná lihová paliva jako je E85. Ale 95 a nouzově 91 se tankovat může, ŘJ motoru si to se senzory klepání vyřeší. Více zde
http://www.motor-talk.de/bilder/theoret ... 68773.html .
Nyní předpokládám povolení pokusů s výměnou dílů 1, 2, 3, 4, 10, 11 a 12 v nějakém pořadí. Kdyby to bylo moje auto, tak buď dají protokol s chybami a hodnotami, nebo nazdar ...

Edit - oprava překlepů