Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Od noveho roku povinnost DPF
Koukam, že mi vůbec nerozumíte. To jsem ale čekal.
1. je mi jasný, že se nikdo soudit nepůjde. U nás to nemá smysl. Je levnější to auto poladit, aby to odpovídalo "metodice" a opakovat technickou.
2. akreditovaná laboratoř při měření opravdu měří. Nebo si snad myslíte, že při homologaci se napíchne diagnostika a koukne se na chyby a readness? Dostanete protokol, kde je seznam měřených veličin a naměřené hodnoty.
3. měření emisí vyhláškou dané není. To si pleteš. Vyhláška říká, jak se má postupovat při měření emisí na stk. Dobře ale víme, že na stk měří jinak, než v rámci homologace. Už jen proto, že tam v pohodě projde auto bez DPF. Zřejmě neměří pevné částice. No a protože by asi bylo drahé všechny stk vybavit přístroji pro reálné změření všech složek emisí, tak přišli s tím, že jen zkontrolují chyby a readness. No a budou předpokládat, že když toto je v cajku, tak i emise budou v cajku. Důkazem je to, že když se DPF ze SW odstraní správně, tak to žádný chyby nehlásí a auto zase projde.
To o čem píšu já je to, že ta metodika není bezchybná. Píšu o tom, že za jistých okolností můžou vyhodit i auto, který má emise v limitu homologace. Chápu, že je to lepší, než nic a že je to docela levná cesta jak to zase trochu zlepšit. Nicméně v Čechách se cesta vždycky najde. Vlastní zkušenost cca 3 týdny stará. Jo a nebylo to přes známý, ani za příplatek.
1. je mi jasný, že se nikdo soudit nepůjde. U nás to nemá smysl. Je levnější to auto poladit, aby to odpovídalo "metodice" a opakovat technickou.
2. akreditovaná laboratoř při měření opravdu měří. Nebo si snad myslíte, že při homologaci se napíchne diagnostika a koukne se na chyby a readness? Dostanete protokol, kde je seznam měřených veličin a naměřené hodnoty.
3. měření emisí vyhláškou dané není. To si pleteš. Vyhláška říká, jak se má postupovat při měření emisí na stk. Dobře ale víme, že na stk měří jinak, než v rámci homologace. Už jen proto, že tam v pohodě projde auto bez DPF. Zřejmě neměří pevné částice. No a protože by asi bylo drahé všechny stk vybavit přístroji pro reálné změření všech složek emisí, tak přišli s tím, že jen zkontrolují chyby a readness. No a budou předpokládat, že když toto je v cajku, tak i emise budou v cajku. Důkazem je to, že když se DPF ze SW odstraní správně, tak to žádný chyby nehlásí a auto zase projde.

To o čem píšu já je to, že ta metodika není bezchybná. Píšu o tom, že za jistých okolností můžou vyhodit i auto, který má emise v limitu homologace. Chápu, že je to lepší, než nic a že je to docela levná cesta jak to zase trochu zlepšit. Nicméně v Čechách se cesta vždycky najde. Vlastní zkušenost cca 3 týdny stará. Jo a nebylo to přes známý, ani za příplatek.
Souhlas, ale je to důvod k vyhození?kurevtor píše:[
A obecně, nechápu co ti na tom připadá divné - jedná se o TECHNICKOU kontrolu. Pokud ti na technické kontrole nejde napíchnout auto tak asi nebude technicky moc v pořádku, neni co řešit.
Např. spoustě lidem nefunguje rádio, stahování oken, otevírání kufru atd. atd. Taky to asi nemaji moc technicky v pořádku. Je to důvod k vyhození?
Otočim to. Opravdu to že se nelze spojit s autem znamená, že nemá v pořádku emise a má se vyřadit z provozu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ted jsem četl nějaký nový návrh že i nefunkční klimatizace bude důvod proč by auto nemělo projít STK,Teddy píše:Souhlas, ale je to důvod k vyhození?kurevtor píše:[
A obecně, nechápu co ti na tom připadá divné - jedná se o TECHNICKOU kontrolu. Pokud ti na technické kontrole nejde napíchnout auto tak asi nebude technicky moc v pořádku, neni co řešit.
Např. spoustě lidem nefunguje rádio, stahování oken, otevírání kufru atd. atd. Taky to asi nemaji moc technicky v pořádku. Je to důvod k vyhození?
Otočim to. Opravdu to že se nelze spojit s autem znamená, že nemá v pořádku emise a má se vyřadit z provozu?
Můžeme se uklidňovat snad jen tím, že BUDE HŮŘJaraX píše: ted jsem četl nějaký nový návrh že i nefunkční klimatizace bude důvod proč by auto nemělo projít STK,

aneb:
host sedí v restauraci a číšník mu říká: z nařízení EU se tu nesmí kouřit, pít alkohol a jíst tučná jídla. Mohu vám ale zarecitovat z Písní kosmických Jak lvové bijem o mříže
No a nebo zvolit britský model, kde je stk dobrovolná. 
No ale lidi tam přesto chodí, protože chtějí mít jistotu, že když je hlídka na silnici zastaví, nebo když nabourají, tak mají auto v pořádku. Taky už jsem na stk párkrát zajel nechat si dobrovolně zkouknout podvozek.
U nás to asi lepší nebude. Lidi daji ty svý vraky 1x za 2 roky trochu dohromady a pak už vesele jezdí. Je to v mentalitě lidí. Někdo to chce mít v pořádku a spolehlivé a někdo chce nálepku na značku.
stk po roce to zlepší jen trochu. Holt se to poladí 1x za rok a ne za 2 roky. Někdo za ten rok najezdí 10x tolik, co jinej za ty 2 roky.
Podle mě jediná cesta jsou důkladné namátkové kontroly stavu aut přímo na silnicích. Jedině tak se lidi naučí držet to v cajku pořád a ne jen před technickou.

No ale lidi tam přesto chodí, protože chtějí mít jistotu, že když je hlídka na silnici zastaví, nebo když nabourají, tak mají auto v pořádku. Taky už jsem na stk párkrát zajel nechat si dobrovolně zkouknout podvozek.
U nás to asi lepší nebude. Lidi daji ty svý vraky 1x za 2 roky trochu dohromady a pak už vesele jezdí. Je to v mentalitě lidí. Někdo to chce mít v pořádku a spolehlivé a někdo chce nálepku na značku.
stk po roce to zlepší jen trochu. Holt se to poladí 1x za rok a ne za 2 roky. Někdo za ten rok najezdí 10x tolik, co jinej za ty 2 roky.
Podle mě jediná cesta jsou důkladné namátkové kontroly stavu aut přímo na silnicích. Jedině tak se lidi naučí držet to v cajku pořád a ne jen před technickou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Přesně tak, je to o každém jednotlivci. Podívám-li se kolem sebe na auta, která jsou 10+ více let stará, tak na první pohled vidím, jaký k nim má majitel přístup. Kdo se stará aby auto bylo v pořádku a kdo jen jezdí. Ale mít auto v pořádku přeci neznamená, klepat se u nových aut strachy, že jim tam "někam" ŘJ vypíše nahodilou závadu xyz a tím uvrhne celé auto do šrotu. Už zase vidím všechny přemotivovaný stkáčka jak houfně rozdávají nálepky vrakům s "blackboxy" napíchlými bůhvíkam jako šidítka pro diagnostéry a opravdový stav (technický stav) hlavních skupin vozidla je každýmu šumák.
tak jako... kolega si před dvěma lety koupil fungl nový opel mokka v benzínu.. po roku mu začala vyskakovat závada... hlásilo mu to lambdu.. daly mu v oplu novou a závada se oběvovala pořád a řekly že neví co s tím.. takové auto podle nové vyhlášky neudělá emise protože má v paměti nesmazatelnou závadu která je tam od nového a ani přími v oplu neví co s tím.. jak k tomu teda ten příjde? 2 roky staré auto a nedají mu emise a stk protože svítí závada u které ani opel neví proč?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Přesně to je ono... "nějaká závada" a auto je v háji... opravdu je toto kontrola STAVU vozidla???????? Nemyslím si... el, diagnostika by měla být pouze pomocnou berličkou při zjišťování stavu auta a ne určující faktor! Takhle mi z toho vyplývá - hmmm auto máte v cajku, měřené emise v pořádku ale ten ríííídnes kóood... prostě je to na palici a nebo nad tím jen moc přemýšlím a hledám v tom (marně) něco jiného než ždímačku peněz.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Hele wehrwolfe;
Chápu co tě žere, mě taky a myslím že 99% myslících evropanů taky, ale popletl sis téma. Prostě toto je pokec o STK vs. DPF vs. stavu vozidel a autech obecně.
To, že za každou svou myšlenku přidáš, jak tě migranti serou a jak je vláda neschopná sice vyjadřuješ svůj postoj, ale v tomto tématu to nikoho nezajímá.
Jako posadit dítě před večerníček a uprostřed tam zařadit výtažek z porna...
Chápu co tě žere, mě taky a myslím že 99% myslících evropanů taky, ale popletl sis téma. Prostě toto je pokec o STK vs. DPF vs. stavu vozidel a autech obecně.
To, že za každou svou myšlenku přidáš, jak tě migranti serou a jak je vláda neschopná sice vyjadřuješ svůj postoj, ale v tomto tématu to nikoho nezajímá.
Jako posadit dítě před večerníček a uprostřed tam zařadit výtažek z porna...
Předpokládám, že auto je ještě v záruce, tak vrátit. stačí jen pohrozit. oni najednou přijdou na to co s tím.patrikE39 píše:tak jako... kolega si před dvěma lety koupil fungl nový opel mokka v benzínu.. po roku mu začala vyskakovat závada... hlásilo mu to lambdu.. daly mu v oplu novou a závada se oběvovala pořád a řekly že neví co s tím.. takové auto podle nové vyhlášky neudělá emise protože má v paměti nesmazatelnou závadu která je tam od nového a ani přími v oplu neví co s tím.. jak k tomu teda ten příjde? 2 roky staré auto a nedají mu emise a stk protože svítí závada u které ani opel neví proč?

V r. 2000 jsem koupil rodičům Almeru. Klepalo tam něco v motoru. Poprvé v servisu a cestou domu stejná závada. Podruhé v servisu a opět cestou domu stejná závada. Prej už neví co s tim a poslali mě v podstatě víte kam. Napsal jsem dopis, že mají možnost naposledy to opravit, jinak odstupuju od smlouvy. Poslal jsem to současně i na importéra. Přijeli k nám domu s omluvou. Auto na plaťáku odvezli a dali novej motor. Prý kdyby se to ještě objevilo, tak nám vymění celý auto.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
to že to auto neprojde emisema je aspon pro ty debily v Oplu důvod s tím něco dělat, protože prodali auto ktere není způsobíle k provozu a ještě je v záruce, takže klidně at vymění cely motor nebo celé auto.patrikE39 píše:tak jako... kolega si před dvěma lety koupil fungl nový opel mokka v benzínu.. po roku mu začala vyskakovat závada... hlásilo mu to lambdu.. daly mu v oplu novou a závada se oběvovala pořád a řekly že neví co s tím.. takové auto podle nové vyhlášky neudělá emise protože má v paměti nesmazatelnou závadu která je tam od nového a ani přími v oplu neví co s tím.. jak k tomu teda ten příjde? 2 roky staré auto a nedají mu emise a stk protože svítí závada u které ani opel neví proč?
auto se svítící kontrolkou motoru přece stejně nelze dlouhodobě provozovat, když se tam něco jinyho posere tak to člověk ani nebude vědět.
ted právě řeším to že známej si koupil Opel Vivaro, má to cca 8 měsíců, po 2 měsících se rožla kontrolka motoru, tak to zavezl do servisu, tam mu vždycky něco udělaj (podle mě jen smažou chybu) a kontrolka motoru se do 10km rozsviti zase, auto už strávilo v Opelu cca 2 měsíce, celkem tam byl 9x, spolu z kontrolkou motoru se projevuje i ztráta tahu. no tak mu říkam, měls 9 reklamací, můžeš odstoupit a vráti ti prachy, ale kluci v Opelu sou vychcaní, všech těch 9 návštěv servisu mu psali do jedné zakázky, s tím že vlastně testuje jestli to dobře opravili, takže to vlastně reklamoval jen 1x


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00