Některé automobily mají v jedné krabičce vše (napěťové trafo s řídící jednotkou a startér) a některé mají dvě krabičky. Tady popravdě řečeno nevím přesně, jak to je. Pod světlem by mělo být napěťové trafo s řídící jednotkou a startér zvlášť. To platí pro D2S. U D1S by měl být startér součástí výbojky. Myslím, že jsem to řekl správně.lukas535d píše:To ne,D1S mam urcite, ale na te krabicce pod svetlem je zluty stitek vyrobce Hella a napsane xenon vorschatgerat,nebo neco podobneho a toto jsem si prave myslel,ze je jednotka.Vlasta píše:Potom máš D2Slukas535d píše: Aha,ja myslel ze jednotka je ta obdelnikova krabicka na ctyrech sroubkach pod svetlem.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
nový xenon e61 slabě svítí jako starý
Kazdy xenon ma jednotku. 12V do vybojky nevede nikdy. D1s ma starter soucasti vybojky, d2s zvlast.
Sam jsem byl toho svedkem, ze cinska vybojka po par zapnuti odpalila jednotku, byla to e90.
Nejhorsi je, ze ted jsou na trhu i cinske kopie originalnich vybojek a ty laik nerozezna od pravych. Ja nejake origo d1s mam za rozumnou cenu. Kdyby nekdo chtel origo Osram d1s, tak at mi napise pm. Par jich mam za rozumnou cenu.
Sam jsem byl toho svedkem, ze cinska vybojka po par zapnuti odpalila jednotku, byla to e90.
Nejhorsi je, ze ted jsou na trhu i cinske kopie originalnich vybojek a ty laik nerozezna od pravych. Ja nejake origo d1s mam za rozumnou cenu. Kdyby nekdo chtel origo Osram d1s, tak at mi napise pm. Par jich mam za rozumnou cenu.
Vsak jsem psal, že Xenon má napěťové trafo + řídící jednotku v jedné krabičce, která je většinou z hliníku kvůli chlazení a je umístěna většinou pod světlem. No a některé modely třeba Audi A6 C5 má startér součástí té krabičky a Octavia 1 má startér v krabičce uvnitř světla. Mercedes W211 má startér součástí objímky montovanou na patici D2S výbojky atd.