Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 ložisko elmg. spojky klimakompresoru-výměna
dle realoem tam mám kompresor 64526904017 ,zajímá mě,zda lze elmg spojku demontovat i na autě,bez celkové demontáže kompresoru-po demontáži krytu vrtule,vrtule a řemenů a dále,zda lze poté vyměnit samotné ložisko (údajně lze,cca do 1000czk).Nikde jsem nenašlel žádné schéma,rozkres nebo radu........?
Po výměně všech kladek,řemenů,vodní pumpy a repasi altiku začlo ložisko elmg spojky kompresoru kl. vydávat nepříjemné střídavě šoupavé zvuky-má dost znatelnou radiálně axiální vůli.
Po výměně všech kladek,řemenů,vodní pumpy a repasi altiku začlo ložisko elmg spojky kompresoru kl. vydávat nepříjemné střídavě šoupavé zvuky-má dost znatelnou radiálně axiální vůli.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Klubové ID: 3968
- Kontaktovat uživatele:
Ložisko volnoběžky určitě jde vymenit....cena kolem 700 setwehrwolf píše:dle realoem tam mám kompresor 64526904017 ,zajímá mě,zda lze elmg spojku demontovat i na autě,bez celkové demontáže kompresoru-po demontáži krytu vrtule,vrtule a řemenů a dále,zda lze poté vyměnit samotné ložisko (údajně lze,cca do 1000czk).Nikde jsem nenašlel žádné schéma,rozkres nebo radu........?
Po výměně všech kladek,řemenů,vodní pumpy a repasi altiku začlo ložisko elmg spojky kompresoru kl. vydávat nepříjemné střídavě šoupavé zvuky-má dost znatelnou radiálně axiální vůli.
Díky,a nevíš ,prosím tě,zda lze elmg spojka demontovat i na autě bez celkové demontáže klimakompresoru?Giovany1971 píše:Ložisko volnoběžky určitě jde vymenit....cena kolem 700 setwehrwolf píše:dle realoem tam mám kompresor 64526904017 ,zajímá mě,zda lze elmg spojku demontovat i na autě,bez celkové demontáže kompresoru-po demontáži krytu vrtule,vrtule a řemenů a dále,zda lze poté vyměnit samotné ložisko (údajně lze,cca do 1000czk).Nikde jsem nenašlel žádné schéma,rozkres nebo radu........?
Po výměně všech kladek,řemenů,vodní pumpy a repasi altiku začlo ložisko elmg spojky kompresoru kl. vydávat nepříjemné střídavě šoupavé zvuky-má dost znatelnou radiálně axiální vůli.
Díky moc za radu,dnes dopoledne jsem měl tu pružnou část venku,ale bohu žel jsem v garáži jak na sviňu nemohl najít seger kleštěFoldas píše:jde to sundat i na autě povolíš uprostřed šroub sundáš pružnou část spojky vytáhneš segerovku a sundáš ložisko s řemenicí

Když vytáhnu tu segrovku-s jakým přesahem je tam to ložisko nalisované? To jde normálně ven rukou nebo mírným poklepem gumovou palicí?
Nemám kloudnej stahovák ,a s čínským bych to akorát zkurvil.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 190
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 190
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
Chlapi,máte někdo zkušenost s tolerancí rozměrů u těchto ložisek? Původní ložisko elmg spojky klimakompresoru / v řemenici/ byl výrobce Japan NSK,přesné ozn. 35BD5222DUM18A /35x52x22/. Ložisko vyměněno z důvodu vůle-kovový šoupavý zvuk,jde o to,že u tohoto ložiska jsem naměřil vnitř průměr cca 34,88mm.
Namontováno nové 35BG5222-2DL Nachi /35x52x22/,ale které jsem před montáží nezměřil jeho vnitřní průměr - ale při montáži znatelně větší vůle na uložení hřídel-ložisko.
Nevíte někdo,jak je to měřením tolerancí nebo celkovou přesností výroby u jednotlivých výrobců??
Jde mi o to,že při studeném motoru to nedělá dobrotu,opět ten šustivý zvuk kov na kov,i když ne takové hlasitosti a frekvence.
Mám laborovat s jiným ložiskem,nebo nechat tak??
Měl jsem za to,i logicky,že ložiska shodného označení rozměrů by měla být stejná,ale zdá se,že tomu tak asi není.
Díky za případnou radu.
Namontováno nové 35BG5222-2DL Nachi /35x52x22/,ale které jsem před montáží nezměřil jeho vnitřní průměr - ale při montáži znatelně větší vůle na uložení hřídel-ložisko.
Nevíte někdo,jak je to měřením tolerancí nebo celkovou přesností výroby u jednotlivých výrobců??
Jde mi o to,že při studeném motoru to nedělá dobrotu,opět ten šustivý zvuk kov na kov,i když ne takové hlasitosti a frekvence.
Mám laborovat s jiným ložiskem,nebo nechat tak??
Měl jsem za to,i logicky,že ložiska shodného označení rozměrů by měla být stejná,ale zdá se,že tomu tak asi není.
Díky za případnou radu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 190
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
No a já blb si myslel,že norma je normaFoldas píše:problémy s velkými problémy ohledně rozměru a vůli máme v praci jenom s skf od te doby co koupily fabriku zvl je možné že u nich vyrabi ložiska i pro jiné společnosti. Jestli se ložisko protáčí na hřídeli máš víc možnosti od lehkého rozklepání dulčíkem nebo lepší použit nějaké lepidlo na ložiska

Poklepáním hřídele důlčíkem rozhodně neustředím ložisko,aby to nedělalo takovej bordel.Rozumněno,ono to na usazení vyloženě nelítá,hodně to drží ta segerovka,je předepjatá.Jde o to,že osa lůžka ložiska je vychýlená vzhledem k činné ploše plochého řemene a provozem s takovým zmetkem se ta plocha vymačká a definitivně půjde do sraček.
Lepidlo na ložiska Ti to nevystředí na hřídeli,tzn. taky k ničemu,a při dnešní lžidemogratické "kvalitě" všeho,můžeš použít při příští potencionlní výměně akorát tak karboflexku a celej ,jinak v pohodě původní kompresor,kterej na vehiklu o jeho narození přečkal 300-400 tis a možná výše,vyhodit do šrotu a koupit pravdoláskovou předraženou mrdku za xxx litrů s životností s bídou 3 výměn oleje,o tom to je.
Od tý doby co se mi dostalo do ruky SKF - made in Bulgaria tak se těmhle ložiskům vyhýbám hodně velkým obloukem.Foldas píše:problémy s velkými problémy ohledně rozměru a vůli máme v praci jenom s skf od te doby co koupily fabriku zvl je možné že u nich vyrabi ložiska i pro jiné společnosti. Jestli se ložisko protáčí na hřídeli máš víc možnosti od lehkého rozklepání dulčíkem nebo lepší použit nějaké lepidlo na ložiska