Maniak129 píše:....fotky jsem nestihl, ale podíval jsem se pořádně na ježka a jak tam jsou ty kontakty tak ty 2 vrchní Jsou 2 a podtím 3 tak ty 2 (vrchní) tak jsou do černa a je tam videt, že se to v těch 2 kontaktech uškvařilo. Je tedy možně že by mi toto seškvaření, nebo nevím jak to nazvat

dělalo ještě ten odběr tzv 0,9?Jestli tím seškvařením tam teče proud? Před odpojením ježka to bylo 0,13 ted 0,12-0,09, ale to už jsem vám psal .) Další věc co myslíte nepoškodilo to ježka je tam na těch 2 kontaktech trochu seškvařeniny + co s tím konektorem? Dá se koupit ? Popř jestli nevíte kde ho koupit.
Všechno se dá koupit a hodně se toho dá opravit. Ale protože na vypíchnutí starých kontaktů z konektoru je třeba nástroj, který stojí okolo tisíce korun. Potom se ty primární pojistky (slouží k aretaci v konektoru) musí opatrně přihnout a znova správně zasunout do nového konektoru. Protože nepředpokládám toto vybavení ani zkušenost, doporučuji si to nechat opravit v odborné dílně.
Pro Vás je nejblíže BMW Autohaus J. B. LELL GmbH Wunsiedel, Kemnather Straße 55, 95632 Wunsiedel, Telefon: +49 9232 99650.
Další možný je Autohaus W. Hager und Sohn GmbH, Mitterteicher Strasse 33, 95643 Tirschenreuth, Tel.: +49 9631 1769.
K opravě jsou nutné náhradní díly, které jsou uvedeny jako díl č. 8 zde
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 4116923204 . Oprava se provádí ustřížením vodičů poblíž konektoru, jejich odborné napojení, nakrimplování nových kontaktů a jejich zasunutí do nového konektoru. Průběh opravy je posán zde
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... ?p=3887553 , současně jsou tady i ty izolační odpory mezi kontakty, tedy to měření, které jsem po Vás chtěl. Ale pokud je ten konektor mezi piny jasně zuhelnatělý, je nějaké měření bezpředmětné. Je dobře, že se tento stav začal řešit dříve, než nastalo nějaké zahoření auta.
Po provedení opravy bude nutno znova provést to měření klidového proudu. Jestli ten parazitní odběr byl způsoben tím zuhelnatěním se ukáže dalším měřením. Také bude třeba vyzkoušet, jak funguje regulace otáček větráku topení pomocí tlačítek na klima panelu a zkontrolovat teplotu toho ježka. Do provedení opravy kabeláže doporučuji odpojovat (-) pól baterky, aby to skutečně nezahořelo. Stačilo by po jízdě vyndavat pojistku F76, ale odpojení baterie je jednodušší.
