Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M62TU potencionální úniky oleje/vody
uričtě ventidekle včetně nových gumiček pod šrouby, ty sou hrozně duležity
rybníček dej novej určitě,
zadní rybníček podle toho jeslti bude motor ven, pokud ne tak to kašli, pokud jo tak bych dal novej
nejčastější unik u M62 je ventilvíko a tady těsnění 4 a 5
http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/E ... ming_case/
a samo těsnění solenoidu
guferem kliky jsem olej nikdy týct neviděl
gumičky vodních trubech určitě nové
rybníček dej novej určitě,
zadní rybníček podle toho jeslti bude motor ven, pokud ne tak to kašli, pokud jo tak bych dal novej
nejčastější unik u M62 je ventilvíko a tady těsnění 4 a 5
http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/E ... ming_case/
a samo těsnění solenoidu
guferem kliky jsem olej nikdy týct neviděl
gumičky vodních trubech určitě nové
a vyměnili gumičky pod šroubkama? to většina lidi neudělá, víko nemá pak přítlak a zase začně chcát.Ewou píše:Těsnění brát origo ? Teď řešim právě únik oleje pod ventildekly, kdy necelé tři roky zpět měl být motor přetěsněn orig.těsněním.
Tak jestli to vydrží tak málo, nebo při montáži něco zanedbali ( napadlo mě, jestli to moc nepřetáhli) ?
navíc doporučuju všechny těsnění jemně namazovat pruhlednou vrstvou Reinzosilu.
Můžu do toho skočit s dotazem ohledně M60? Taky by mě zajímalo co a jak a co myslíte tim rybníčkem? To je ten kryt mezi hlavama? Jak jsou na to rozvoy u M60? Ve vaně sem kousky vodích lišt atd nenašel,tak jestli do to hrabat nebo to nechat být? Nájezd možná 250 tis km
Gufera na ventilech se dají taky měnit na nastrojeném motoru nebo musí hlavy dolů?
Gufera na ventilech se dají taky měnit na nastrojeném motoru nebo musí hlavy dolů?

BMW E34 540iA


u N62 děláme gufera na hlavách,
řešil někdo gufera na M62? M60? vubec nevím jeslti to tam žrává olej
Blackie tebe se týká díl č.2
http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-S ... ing_parts/
jinak rozvody na M60 jsem řešil jednou, utrhl se řetěz a celej motor se potkal
o dvou dalších připadech jsem slyšel, vždy to byl ale 3 litr.
řešil někdo gufera na M62? M60? vubec nevím jeslti to tam žrává olej
Blackie tebe se týká díl č.2
http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-S ... ing_parts/
jinak rozvody na M60 jsem řešil jednou, utrhl se řetěz a celej motor se potkal
o dvou dalších připadech jsem slyšel, vždy to byl ale 3 litr.
Tak pánové, místa pro označení typu motoru a jejich číslování http://www.m3-gt-racing.de/downloads/mo ... 0399de.pdf
Jak píše JaraX, těsnění vždy podmaznout lehounce reinzosilem, na svoji m62 jsem mazal vse a nikde nic neteče krom ventildeklů, ty se ale nepovedly dokonale nasadit na hlavu s patřičnou vrstvičkou silikonu. Kamarád dělal rozvody o měsíc později a nic nemazal. Víka jak kdyby tam nebyly, teď řeší těsnění pod vodní pumpou kde se dávala nova pumpa a těsnění bylo taky nový, za chvíli bude řešit určitě další.
Svůj motor mám v plánu vyndat právě kvůli ventildeklům, abych je tam nasadil a utesnil perfektně. Rovnou u toho udělám dvouhmotu separator a všechny gumicky a těsnění pod velkou a malou vanou apod
Svůj motor mám v plánu vyndat právě kvůli ventildeklům, abych je tam nasadil a utesnil perfektně. Rovnou u toho udělám dvouhmotu separator a všechny gumicky a těsnění pod velkou a malou vanou apod