Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M62TU potencionální úniky oleje/vody

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#1 Příspěvek od Lucifer »

Brzy mě čeká vyndání motoru a přitom bych chtěl celý motor kompletně zvenku přetěsnit.

Jsou potencionální úniky oleje?

Víka ventilů
Těsnění solenoidů vanosu
Gufero vepředu vzadu


Jak je to s vodou?

Gumičky na trubkách s vodou
Spojovací hliníkovej kus mezi hlavama vzadu za motorem
Pod sáním "bazének"
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

uričtě ventidekle včetně nových gumiček pod šrouby, ty sou hrozně duležity
rybníček dej novej určitě,
zadní rybníček podle toho jeslti bude motor ven, pokud ne tak to kašli, pokud jo tak bych dal novej

nejčastější unik u M62 je ventilvíko a tady těsnění 4 a 5
http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/E ... ming_case/

a samo těsnění solenoidu

guferem kliky jsem olej nikdy týct neviděl

gumičky vodních trubech určitě nové
Ewou
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: pon 02.12.2013 01:00

#3 Příspěvek od Ewou »

Těsnění brát origo ? Teď řešim právě únik oleje pod ventildekly, kdy necelé tři roky zpět měl být motor přetěsněn orig.těsněním.
Tak jestli to vydrží tak málo, nebo při montáži něco zanedbali ( napadlo mě, jestli to moc nepřetáhli) ?
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#4 Příspěvek od ACDC »

Teď dělám rozvody. Jediný místo, kde to chcalo je velká vana. Jinak ani kapka. Měl jsem tu kdysi i dotaz, kde to může týct, všechno vzlínalo od vany. Voda OK.
Ještě dotázek. Kde je označen typ motoru na M62 TU a dá se vyčíst datum výroby? díky.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

Ewou píše:Těsnění brát origo ? Teď řešim právě únik oleje pod ventildekly, kdy necelé tři roky zpět měl být motor přetěsněn orig.těsněním.
Tak jestli to vydrží tak málo, nebo při montáži něco zanedbali ( napadlo mě, jestli to moc nepřetáhli) ?
a vyměnili gumičky pod šroubkama? to většina lidi neudělá, víko nemá pak přítlak a zase začně chcát.
navíc doporučuju všechny těsnění jemně namazovat pruhlednou vrstvou Reinzosilu.
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#6 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Můžu do toho skočit s dotazem ohledně M60? Taky by mě zajímalo co a jak a co myslíte tim rybníčkem? To je ten kryt mezi hlavama? Jak jsou na to rozvoy u M60? Ve vaně sem kousky vodích lišt atd nenašel,tak jestli do to hrabat nebo to nechat být? Nájezd možná 250 tis km
Gufera na ventilech se dají taky měnit na nastrojeném motoru nebo musí hlavy dolů?
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#7 Příspěvek od ACDC »

M 60 vydrží víc. Má dvojitý řetěz
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

u N62 děláme gufera na hlavách,
řešil někdo gufera na M62? M60? vubec nevím jeslti to tam žrává olej

Blackie tebe se týká díl č.2
http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-S ... ing_parts/

jinak rozvody na M60 jsem řešil jednou, utrhl se řetěz a celej motor se potkal
o dvou dalších připadech jsem slyšel, vždy to byl ale 3 litr.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#9 Příspěvek od ACDC »

Tak pánové, místa pro označení typu motoru a jejich číslování http://www.m3-gt-racing.de/downloads/mo ... 0399de.pdf
Ewou
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: pon 02.12.2013 01:00

#10 Příspěvek od Ewou »

Jestli se měnily nevim, ale pár jich už je popraskanejch v tý části okolo šroubů...
Sundal sem taky klapku a v sání nějakej olej, a vzadu pod membránou taky maličká loužička . je na vině pouze ona ?
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#11 Příspěvek od Lucifer »

Jak píše JaraX, těsnění vždy podmaznout lehounce reinzosilem, na svoji m62 jsem mazal vse a nikde nic neteče krom ventildeklů, ty se ale nepovedly dokonale nasadit na hlavu s patřičnou vrstvičkou silikonu. Kamarád dělal rozvody o měsíc později a nic nemazal. Víka jak kdyby tam nebyly, teď řeší těsnění pod vodní pumpou kde se dávala nova pumpa a těsnění bylo taky nový, za chvíli bude řešit určitě další.

Svůj motor mám v plánu vyndat právě kvůli ventildeklům, abych je tam nasadil a utesnil perfektně. Rovnou u toho udělám dvouhmotu separator a všechny gumicky a těsnění pod velkou a malou vanou apod
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od JaraX »

a co ty gufera ventilu? ma smysl to dělat?
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#13 Příspěvek od ACDC »

S tím ventildeklem mne strašíš. To jako nejde nasadit pořádně v autě? Ty mně vůbec netekly, neměly silikon, jen trošku nějakýho šedýho tmelu. Vlastně vana na silikonu tekla jako prase.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#14 Příspěvek od Lucifer »

Gufera mají vždy smysl akorát s namontovanou makovici je to zbytečná jebacka, jak řešit nechtěných spadnutí zámku ventilu? Náhoda je blbec
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od JaraX »

na N62 už to hezky umíme na motoru, dost nerad bych udělal celej motor a pak zjistil že mi to žere olej přes gufera.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#16 Příspěvek od ACDC »

Pánové, když při sundání vodní pumpy vyskočí trubky(a) ze zadního sběrného potrubí, měníte vždy O-kroužky nebo se mám na to vykašlat? dík
Meyle
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 28.12.2015 01:00

#17 Příspěvek od Meyle »

Vyměň ty kroužky. Já to dělám vždy.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#18 Příspěvek od ACDC »

Musí se asi oddělat ta zadní sběrná trubka, co. Jinak si to neumím představit.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#19 Příspěvek od Lucifer »

Stačí když vyndáš sání tak se tam dostaneš, nebo potom to sběrné potrubí mezi hlavama, ale to si neumím představit tu jebačku s tímhle
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#20 Příspěvek od ACDC »

Sání se mi nechce. To sběrné potrubí je zezadu přístupné, pokud je sundána regulace odlučovače. To radši to.
Odpovědět