Maniak129 píše:Dobrý den, něco mi šoupe od řemenu, nevím přesně co to muže být možná napínaci kladka, ložisko alternátoru,nebo nevím co by tam mohlo ještě šoupat? Je to BMW 520i e39 r.v:2000 Napsal by mi prosim někdo co tam vše je? vím, že napínací kladky,alternátor,kompresor, a popř: přesně napsat co se tam nachází? ) Kámoš by mi to mohl vyměnit, ale potřebuju kde nejlepe koupit celou sadu? Kdyby mi někdo poslal přimo odkaz byl bych rád . PS: Potřeboval bych vědět co tam přesně je pod řemenem a co by asi tak mohlo šoupat šoupe mi to hodně tak už to budu muset vyměnit, nebo nějaký tip co by to mohlo dělat? Vím, že můžu sundat řemen a zkoušet otáčet, ale neměl jsem na to čas tak jestli by mi někdo poradil Děkuji za každou odpověd
Hlavně nečekej dlouho..nebo pojedeš na odtahovce.. sundat řemen..protočit všema kladkama..altikem..prostě vším co se točí..a musíš posoudit stav jednotlivých komponent..a podle toho se rozhodneš..
Já takové věci dělám preventivně...pro svůj klid..a nečekám až jdu pěšky
Sundej vrtuli i plastovej kryt na chladici a nastartuj. Uvidis tam mnohem lip a tim padem se ti to bude i lip zjistovat. Je to opacnej zavit klic 32 a nejakej poradnej sroubovak trosku prohnutej at si prodrzis remenici pumpy at se ti vrtule neprotaci a jde povolit.
assassin_89 píše:Sundej vrtuli i plastovej kryt na chladici a nastartuj. Uvidis tam mnohem lip a tim padem se ti to bude i lip zjistovat. Je to opacnej zavit klic 32 a nejakej poradnej sroubovak trosku prohnutej at si prodrzis remenici pumpy at se ti neprotaci a jde povolit.
Já mám na to zbroušenou dvaatřicítku na plocho..vezmu to do střihu a vždy bez probl..šroubovák jsem x krát ohnul
Ja mam na to starej bitelnej komousskej sroubovak. Krasne jsem tim zablokoval prave remenici na pumpe. Vrtule se pak sundava krasne. Hlavne tim vznkne hodne mista a clovek si tam nemusi lamat ruce
A jak jsem psal hlavne se mu tim bude i lepe zjistovat co ma spatny.
Zdar chlapi,...neznáte někdo označení ložisek do alternátoru E 39 525 tds?Taky mi mezi řemeny začalo něco šustit a je to ložisko alternátoru u řemenice. A kdyby ještě někdo náhodou věděl,kde sehnat uhlíky alternátoru,až to budu měnit tak zrovna udělám menší repas. Díky za každou radu.
Remeny jsou dva, jeden je samostatne pro klimakompresor (na nem je jedna napinaci kladka), na druhem je servo, alternator a vodni pumpa (+ druha kladka).
Zdar lidi,tak v tom alternátoru,mám tam Valeo 254188B,95 A,jsou ložiska 6202 2RS a 6303 2RS,uhlíky a sběrací kroužky byly s životností tak za 5min 12 (po 335 tis km) a rozdělat to byl teda porod,doufám,že na to budou ND,na PL serveru jsem je našel.A novej stojí 10 ku a z vrakáče by to bylo prašť jak uhoď,90% šrot před smrtí.Jinak vyměním i napínací kladky a vodní pumpu-Graf-ložiska po cca 80 tis rachotí jak řehtačka.