Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E60 530D 160KW r.v 2003. Výpadky výkonu.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
smejky200
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 07.07.2014 00:00

#1 Příspěvek od smejky200 »

Zdravím,
Včera jsem koupil toto BMW, auto jsem si projel bohužel už bylo zahřáté, a auto jelo plynule a nevykazovalo nějaké chyby krom klepání v přední nápravě.
Ale jakmile jsem odjížděl tak jsem si to na dálnici rozjel, auto jelo paradně až jsem tam ,ale hodil šestku a držel pod plným plynem, tak jakoby vždycky nepatrný cuknutí, jakoby proklouzla spojka nevím k čemu bych to přirovnal,
tak jsem zpomalil a rozjel se pod plným na pětku do kopce, a nestalo se vůbec nic jelo v pohodě, opakoval jsem to znova na šestku zase nic, po nějaký době jsem to zkoušel znova a opět, držím plnej a vždycky cukne jede cukne jede, ale přitom to nějak nezmění výkon ani nepřibrzdí auto spíš mi to příjde jako by ten cuknutí to auto spíš popohnalo.
Další problem je ten že při chladném ranu, auto celkem dost kouří bíle, a nepatrně cuká, po zahřátí se mi zdá auto v naprostým pořadku, až na ty občasný výpadky při sešlapnutí plynu..
Ne že bych potřeboval mít plyn na podlaze při normalním provozu nejde nic poznat...
Jen bych se tu chtěl ujistit jestli to není naznak špatného vstřiku nebo turba či DFP filtru... možností je asi hodně..
Omlouvám se za ten popis naftu mám poprvé, doted jsem měl jen benzín tak bych se chtěl zeptat jestli se s tímhle někdo nesetkal.
smejky200
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 07.07.2014 00:00

#2 Příspěvek od smejky200 »

Tak dneska rano mala úleva, sice bylo +10 °C, ale auto za studena vubec nekouřilo, chod mělo taky bezproblémový, nevím jestli ne to tím že jsem natankoval shelWP, nebo se to ustalilo, každopádně, to cukání je furt.
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3303

#3 Příspěvek od M4we »

Ahoj, prvně nechápu vůbec jak jsi mohl koupit auto takhle od boku, aniž by sis ho pořádně vyzkoušel, a ještě k tomu už zahřátý a píšeš, že je to tvoje první nafta, když už jsi tu za poslední rok psal několik dotazů k 330d E90 a E46, ale tvůj boj.

To kouření z výfuku může dělat odpařující se voda z výfuku teď, jak je zima a vlhko/mokro. To cukání při plném může být spousta věcí, základ je dobrá diagnostika. Změřil bych tlaky a zkontroloval vstřiky.

Nebo možná nejlepší bude zajet z5 za původním majitelem a jestli máš dobře napsanou smlouvu tak já bych to auto vrátil. Ušetříš si spoustu starostí.
E60 545i Blacksapphire
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#4 Příspěvek od Teddy »

Nestahuj kalhoty, když brod je ještě daleko. :) Volal jsi původnímu majiteli? Dělalo mu to to samý?

Najdi si dobrého diagnostika a nech to auto pořádně prohlídnout. Hlavně nejezdi do autorizáku. Tam ti nic neřeknou.

Podle toho co zjistíš se pak zařiď.
leitonn
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 30.03.2015 00:00
Bydliště: LTM, E60 530D 189kw 591NM
Klubové ID: 3628

#5 Příspěvek od leitonn »

Ahoj,

to s tou šestkou dělalo i mě a vyčistil jsem váhu vzduchu a auto už jede jak má, zkus jí taky vyčistit/vyměnit/odpojit na chvíli a uvidíš, jestli je to tím :-)

Lámal jsem si hlavu jak je to dpf nebo egr a nakonec to byla tahle blbůstka :-)
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#6 Příspěvek od mi00wa »

tipuju na EGR ventil
smejky200
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 07.07.2014 00:00

#7 Příspěvek od smejky200 »

leitonn: Tak to vypadá na váhu vzduchu :)

Dneska jsem ji odpojil a auto má snad všech 160kw zpět :)
Jinak včera jsem byl i na diagnostice před odpojením a vypsala jí taky.
Uklidnily se otáčky za studena se nedusí a ten tah je famozí a cukání je taky pryč byl jsem to odzkoušet na dalnici a auto jede bez problému jen teda svítí kontrolka.

Jen bych se chtěl zeptat jak je to s výměnou ty váhy? stačí jen vyměnit a jezdit ?
Nebo je potřeba diagnostika ? někde jsem se i dočetl že se musí i přeprogramovat jednotka nebo co..

Váhu vzduchu jsem si našel BOSH podle REALOEM čísla sedí, takže by snad v tomhle být problém neměl.
Odpovědět