Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vyber motorizace f10

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#41 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

JaraX píše:... opět věc kterou miluju když se s ženou střídáme, každý máme svůj klič, ve chvili když žena chytne za kliku od CA, automaticky se jí nastaví zrcátka, volant, sedačka, klima, radio, idrive...
Nastavení profilu řidiče podle klíčku umí i E60 a uměla to už i E39
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od JaraX »

Jaris330D píše:U F řad jsem slyšel, že je jedno, jestli naftu nebo benzín. Protože ten benzín je stejně poruchový, jak nafta.
není pravda, jasně, je mnohem poruchovější jak staré V8 apod
ale
- pořád to nemá DPF, což je největší problém naft
- benzíny netrpí na rozvody jak nafty
- benzíny nemaj gumovou řemenici na klice
- benzínový turba tlačí mín
- benzínový vstřiky tlačí menší tlak

takže je ten benzín pořád ještě o dost spolehlivější, i když poruchovej furt dost, ona taky ta nafta šla se spolehlivostí pořádně do kytek.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od JaraX »

Vlasta píše:
JaraX píše:... opět věc kterou miluju když se s ženou střídáme, každý máme svůj klič, ve chvili když žena chytne za kliku od CA, automaticky se jí nastaví zrcátka, volant, sedačka, klima, radio, idrive...
Nastavení profilu řidiče podle klíčku umí i E60 a uměla to už i E39
souhlas, ale musíš mít vybavené auto, když nemáš pamětový sedačky tak to neumí, tzn todle bylo spíš myšlený jako že to chce mít výbavu a ne socku
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#44 Příspěvek od jozin7 »

neznam nikoho kdo by rekl ze 550(750)i je spolehlivy motor...Sel bych do 535i.28 je malo a 4valec,nesmysl uplne...Nafta si myslim ze je fajn,dokud se ti tri turba toci jak maji(550d)az se to vysere dal bych to pryc.Jinak petka opravdu neni luxusni auto teda krome ceny ta je luxusni az dost.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od JaraX »

Sweden píše:V dnešní době nejde o to co to auto vydrži,nejde o to co má auto za výbavu,v dnešní době stejně jak v mnoha věcech jde o to aby to bylo prostě IN, a výrobci to samozřejmě vědí a podle toho se chovají.Dnes se lidi nezajímal co to vydrží,hlavně to musí dobře vypadat,takže rozhodování zda koupit new Kia Ceed megahypersport s motorkem ze zahradní sekačky nebo starou a spolehlivou e39 540i bo pro mnohé škaredou 745i PFL je otázka 5minut....vzhled....to je vše o co zde 80% lidí běží.

Však se podivejte,je to jako s hadrama,no a co že je baba tlustá,legíny jsou prostě IN tak se do nich kurwa narvu,sice vypadám jako březí kráva ale je to prostě IN..COOL...zapoměla jsem...musím si udělat Selfíííí a dát to na fejs...bych fakt blil z dnešní doby :x

Jinak k tématu,vezl jsem se v F10 520d,komentovat to moc nebudu, pro běžného smrtelníka vysněné auto,pro někoho kdo se svezl ve "starých" BMW křápech je to odpad který akorát celkem dobře vypadá protože je v m paketu.Po otočení klíčem smích,zlatá stará e39 a její kultivovanost,tomu čemu jsem se dříve smál na koncernových autech a všemožných francouzech už přislo i do BMW,kadlekadlekadle :D .Pocitově to jede dobře,ale člověk tomu musí šlapat a tomu pak odpovídá i spotřeba ke které si s trouchou snahy čuchnu i se svojí V8,navíc si tu jízdu člověk nijak neužije,není tak co by nadchlo krom hodně dobré převodovky a pěkně vypadající a nasvícené přístrojovky.
souhlasím, dnes už lidi nezajímají žádné vychytávky, ani funkčnost toho auta nebo nedej bože ergonomie, hlavně at je pěkny a cool a barevny světýlka. neuvěřitelny jak šla taková f01 do kytek, pokud si někdo chce koupit auto s kterým zaujme tak F10 je určitě správné auto, lidem se hodně libí přesto že je tak ošizené, hlavně že hezky vypadá, a servisáci se budou taky radovat.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od JaraX »

jozin7 píše:neznam nikoho kdo by rekl ze 550(750)i je spolehlivy motor...Sel bych do 535i.28 je malo a 4valec,nesmysl uplne...Nafta si myslim ze je fajn,dokud se ti tri turba toci jak maji(550d)az se to vysere dal bych to pryc.Jinak petka opravdu neni luxusni auto teda krome ceny ta je luxusni az dost.
souhlas
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#47 Příspěvek od zzeli »

Taky se nacpu do 5er vlakna se sedackama. Taky se mi libi zpusob nastavovani sedacek u bochniku a nastavovani spolujezdce bych pouzival velmi casto. A je to ergonomictejsi i pro ridice. Kdyz si u e38 chci nastavit lamani, tak si zaroven lamu i zapesti, nez nahmatnu debilne umisteny cudlik.

@Sweden: smutna pravda, lidi degradujou a zenou se za pokud mozno nejdelsi selfie tyci. S takovym pristupem clovek uz moc dlouho pan tvorstva nebude. Ale to je spis do vlakna, ktere ma v nazvu PDF :D
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#48 Příspěvek od Sweden »

Se sedackama souhlas ,nesnasim kdyz mi nekdo vleze do coupe a hrabe na vsechny mozny cudle pro nastaveni,vetsinou to stejne jenom rozjebe a se slovy ze by to ve svem aute nikdy nechtel kapituluje a radsi uz sedi se zlomenyma nohama bo nezvladne nahmatat asi ten nejvetsi cudel.Tady bych ovladani od ridice uvital.
V takovem pripade si clovek v dobrem vzpomene na kus kalutiny pod sedakem na posun a klasicke kolecko pro ovladani operaku :)

Jozin...n62 asi nebude vzorny priklad spolehlivosti,ale kdyby se zacal opet vyrabet a davat do novych modelu tak by patril mezi absolutni TOP spicku,ale to se bohuzel nehodi tak nejak do kramu,mame holt kapitalismus,mamon je holt mamon.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#49 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

tak kdyz do 7er pujde 2,0T R4, tezko ti daji 4,8NA V8 do 5er :-/
“Ability is what you're capable of doing.”
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#50 Příspěvek od jozin7 »

jeste k tem petkam f10,trochu nechapu proc to vubec vzniklo,kdyz uz sedma f01 je stisnena uvnitr,myslim posed za volantem...Ze ten motor V8 300kw tak podelali je jejich problem,propadak na eN tou.Jeste ze tim netrpi V12 400kw :D
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od matiz »

magisterr píše:
JaraX píše:Snejk by se tady mohl ještě vyjádřit k těm motorizacím a porovnat
530d 535i, 535d a 550d
Asi Matiz nebude souhlasit, ale myslím si, že 530d je jinde, jak zbývající motory.
ale taky mě zajímá srovnání z pohledu kdo se v tom denně hrabe...
Samozrejme ze cim vice koni tim lepe, ale pro nektere je dulezita i financni stranka oprav pruseru a cim vic turb, tim vic chechtaku to polkne. A to ze opravdu polkne, na to si klidne vsadim. je jen otázka kterého majitele to potka. Další věc je ze cim vic koni, tim vic dostavaji po prdeli a ne ze ne. kdo utrati par set tisíc za to aby mel vic koni, bude je využívat. Budu li pocitat s tim ze muze par az hodne desitek tisíc zahučet do opravy, je jasne ze 530d vude v mych ocich srot. ja bych opravdu volil 530d. Protože by mne stacila...
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#52 Příspěvek od pavproch »

souhlas, dálniční dynamika 530d je plně dostačující a na blbnutí na okreskách to auto stejně nenisu stavěné
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#53 Příspěvek od Zdenda530d »

Tak se mi zdá, že se dnes auta vybírají podle toho, jaký mají sedačky...
To JaraX: To, že auto nemá z výroby DPF je jedna z jeho NEJVĚTŠÍCH předností.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#54 Příspěvek od pavproch »

ale depak podle sedadel... podle množství zbytečných elektronických pičičand a velikosti/barevnosti displeje.... svět se vprdel obrací
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#55 Příspěvek od pavproch »

Dostal sem z CarTecu pučenou (z donucení) 525xdA f10 - skoro nová, ODO 12tis km. Ježyšykryste, to je (řidičsky) katastrofa.... naprosto němé řízení, houpe se to, nedrží to směr, letargie ve všech ohledech.... a to sem to hned po startu přepnul do sport režimu.... hlavně že to má barevný sportovní displej.... vývojářům z mnichova nasrat!, pardoń, nazdar!

To už aji ten leguán je vedle teho továrna na zábavu
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od JaraX »

pavproch, souhlasím s tebou, F10 je strašné auto,
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#57 Příspěvek od pavproch »

možná ty "top" motorizace na tom budou řidičsky líp?!?
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#58 Příspěvek od Zdenda530d »

Berte to tak, BMW je taky "jen" firma a jako taková musí vyrábět co lidi chtějí a musí to vyrábět tak, aby přežila. Tzn. BMW jako předohrab (čert vem nějakou tradici), BMW jako plechovku bez emocí, BMW s X turbama a co nejmenším objemem, hlavně že se dá měnit podsvit, BMW jako hustou selfítyčku (jak už jsem to tu psal), BMW jako krám, co nevydrží ani prvních 100 tisíc km bez totální repase stěžejních částí vozidla...
Sami to tu píšete - nový rovná se "skvělý" - starý rovná se "do šrotu".
Já mám trochu jiné měřítko na auta než hustý diodový proužky ve dveřích, bambilion senzorů a ACC, XFD, FMC, KGB, FBI, CIA moduly kde se jen dá. Pro mě auto začíná u podvozku, motoru a převodovky (jejich parametrech v nichž se skrývájí i tak sprostá slova jako životnost a spolehlivost).
MildaX5
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pon 20.01.2014 01:00

#59 Příspěvek od MildaX5 »

Přátelé,kamarádi :D .
I já jsem zavítal do sekce 5-er a musím se smát jak se tu do sebe pustili zastánci 5-er vs.7-er.
Jsme na BMW klubu,takže jsme všichni majitelé/příznivci značky takže bychom měli být všichi "kamarádi" - no asi utopie.
Kaaždá řada má "něco do sebe".
Již spoustu let jezdím v BMW od e21,30,34,36 až po e53,70 a nyní e66,a to jak v naftě tak i benzínu.
Nezatracuju ani jedno palivo,avšak z mého pohledu (a nájezdu cca15tis/rok) je jednoznačná volba benzín,možná spotřebuje více paliva,ale nemá DPF,turba,vysokotlaké vstřiky atd,atd....
Takže úsporu paliva bleskem smažu v servisu.
I já jsem pokukoval po BMW řady F , ale po recenzích uživatelů jak benzínů,tak i naft jsem raději volil 750i řady E66.
Každému bych přál se s tímto autem projet,pohodlí,luxus,spousta vychytávek - prostě paráda. Je to 10let staré auto,ale určitě nadělá spoustu parády a rozhodně se nemá za co stydět.Nekupuji si auto,proto,aby mi ho sousedi záviděli,ale proto,protože je to super svezení,super bezpečné a luxusní auto za cenu nové Fabie.
Nezatracuji majitele 5er řad jistě je to skvělé auto,ale dle mého je to kompromis mezi sportovním a luxusním autem.
Tak a ted se můžete do mě pustit
:wink:
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od matiz »

Skoda ze třeba to rizeni je identicke jak pro petky, tak pro sedmy. Ceka někdo ze snad sedma bude dráždit okresky dverma napred?? Doufam ze ne. Pro mne je sedma synonymem " do klubu Alfrede " a tim nemyslim tento klub... 525xd nebude továrna na zabavu, to je snad taky každému jasne, bude to bezpecne a reprezentativni premistovadlo z bodu A do bodu B. Chcete li petici se sportovnima ambicema a aby vykouzlila usmev v ksichtu? Je tu pro Vas M5 -))

A ano, sedacky jsou dulezity parametr při koupi, alespoň pro mne. Pokud tam nebudou komforty v bile nebo cerne kuzi, odchod a není to auto které bych chtěl. A ze ma dpf? No a co, brzdy jsou servisne mnohem drahsi položka u toho auta...
Odpovědět