Nastavení profilu řidiče podle klíčku umí i E60 a uměla to už i E39JaraX píše:... opět věc kterou miluju když se s ženou střídáme, každý máme svůj klič, ve chvili když žena chytne za kliku od CA, automaticky se jí nastaví zrcátka, volant, sedačka, klima, radio, idrive...
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vyber motorizace f10
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
není pravda, jasně, je mnohem poruchovější jak staré V8 apodJaris330D píše:U F řad jsem slyšel, že je jedno, jestli naftu nebo benzín. Protože ten benzín je stejně poruchový, jak nafta.
ale
- pořád to nemá DPF, což je největší problém naft
- benzíny netrpí na rozvody jak nafty
- benzíny nemaj gumovou řemenici na klice
- benzínový turba tlačí mín
- benzínový vstřiky tlačí menší tlak
takže je ten benzín pořád ještě o dost spolehlivější, i když poruchovej furt dost, ona taky ta nafta šla se spolehlivostí pořádně do kytek.
souhlas, ale musíš mít vybavené auto, když nemáš pamětový sedačky tak to neumí, tzn todle bylo spíš myšlený jako že to chce mít výbavu a ne sockuVlasta píše:Nastavení profilu řidiče podle klíčku umí i E60 a uměla to už i E39JaraX píše:... opět věc kterou miluju když se s ženou střídáme, každý máme svůj klič, ve chvili když žena chytne za kliku od CA, automaticky se jí nastaví zrcátka, volant, sedačka, klima, radio, idrive...
souhlasím, dnes už lidi nezajímají žádné vychytávky, ani funkčnost toho auta nebo nedej bože ergonomie, hlavně at je pěkny a cool a barevny světýlka. neuvěřitelny jak šla taková f01 do kytek, pokud si někdo chce koupit auto s kterým zaujme tak F10 je určitě správné auto, lidem se hodně libí přesto že je tak ošizené, hlavně že hezky vypadá, a servisáci se budou taky radovat.Sweden píše:V dnešní době nejde o to co to auto vydrži,nejde o to co má auto za výbavu,v dnešní době stejně jak v mnoha věcech jde o to aby to bylo prostě IN, a výrobci to samozřejmě vědí a podle toho se chovají.Dnes se lidi nezajímal co to vydrží,hlavně to musí dobře vypadat,takže rozhodování zda koupit new Kia Ceed megahypersport s motorkem ze zahradní sekačky nebo starou a spolehlivou e39 540i bo pro mnohé škaredou 745i PFL je otázka 5minut....vzhled....to je vše o co zde 80% lidí běží.
Však se podivejte,je to jako s hadrama,no a co že je baba tlustá,legíny jsou prostě IN tak se do nich kurwa narvu,sice vypadám jako březí kráva ale je to prostě IN..COOL...zapoměla jsem...musím si udělat Selfíííí a dát to na fejs...bych fakt blil z dnešní doby
Jinak k tématu,vezl jsem se v F10 520d,komentovat to moc nebudu, pro běžného smrtelníka vysněné auto,pro někoho kdo se svezl ve "starých" BMW křápech je to odpad který akorát celkem dobře vypadá protože je v m paketu.Po otočení klíčem smích,zlatá stará e39 a její kultivovanost,tomu čemu jsem se dříve smál na koncernových autech a všemožných francouzech už přislo i do BMW,kadlekadlekadle.Pocitově to jede dobře,ale člověk tomu musí šlapat a tomu pak odpovídá i spotřeba ke které si s trouchou snahy čuchnu i se svojí V8,navíc si tu jízdu člověk nijak neužije,není tak co by nadchlo krom hodně dobré převodovky a pěkně vypadající a nasvícené přístrojovky.
souhlasjozin7 píše:neznam nikoho kdo by rekl ze 550(750)i je spolehlivy motor...Sel bych do 535i.28 je malo a 4valec,nesmysl uplne...Nafta si myslim ze je fajn,dokud se ti tri turba toci jak maji(550d)az se to vysere dal bych to pryc.Jinak petka opravdu neni luxusni auto teda krome ceny ta je luxusni az dost.
Taky se nacpu do 5er vlakna se sedackama. Taky se mi libi zpusob nastavovani sedacek u bochniku a nastavovani spolujezdce bych pouzival velmi casto. A je to ergonomictejsi i pro ridice. Kdyz si u e38 chci nastavit lamani, tak si zaroven lamu i zapesti, nez nahmatnu debilne umisteny cudlik.
@Sweden: smutna pravda, lidi degradujou a zenou se za pokud mozno nejdelsi selfie tyci. S takovym pristupem clovek uz moc dlouho pan tvorstva nebude. Ale to je spis do vlakna, ktere ma v nazvu PDF
@Sweden: smutna pravda, lidi degradujou a zenou se za pokud mozno nejdelsi selfie tyci. S takovym pristupem clovek uz moc dlouho pan tvorstva nebude. Ale to je spis do vlakna, ktere ma v nazvu PDF

Se sedackama souhlas ,nesnasim kdyz mi nekdo vleze do coupe a hrabe na vsechny mozny cudle pro nastaveni,vetsinou to stejne jenom rozjebe a se slovy ze by to ve svem aute nikdy nechtel kapituluje a radsi uz sedi se zlomenyma nohama bo nezvladne nahmatat asi ten nejvetsi cudel.Tady bych ovladani od ridice uvital.
V takovem pripade si clovek v dobrem vzpomene na kus kalutiny pod sedakem na posun a klasicke kolecko pro ovladani operaku
Jozin...n62 asi nebude vzorny priklad spolehlivosti,ale kdyby se zacal opet vyrabet a davat do novych modelu tak by patril mezi absolutni TOP spicku,ale to se bohuzel nehodi tak nejak do kramu,mame holt kapitalismus,mamon je holt mamon.
V takovem pripade si clovek v dobrem vzpomene na kus kalutiny pod sedakem na posun a klasicke kolecko pro ovladani operaku

Jozin...n62 asi nebude vzorny priklad spolehlivosti,ale kdyby se zacal opet vyrabet a davat do novych modelu tak by patril mezi absolutni TOP spicku,ale to se bohuzel nehodi tak nejak do kramu,mame holt kapitalismus,mamon je holt mamon.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Samozrejme ze cim vice koni tim lepe, ale pro nektere je dulezita i financni stranka oprav pruseru a cim vic turb, tim vic chechtaku to polkne. A to ze opravdu polkne, na to si klidne vsadim. je jen otázka kterého majitele to potka. Další věc je ze cim vic koni, tim vic dostavaji po prdeli a ne ze ne. kdo utrati par set tisíc za to aby mel vic koni, bude je využívat. Budu li pocitat s tim ze muze par az hodne desitek tisíc zahučet do opravy, je jasne ze 530d vude v mych ocich srot. ja bych opravdu volil 530d. Protože by mne stacila...magisterr píše:Asi Matiz nebude souhlasit, ale myslím si, že 530d je jinde, jak zbývající motory.JaraX píše:Snejk by se tady mohl ještě vyjádřit k těm motorizacím a porovnat
530d 535i, 535d a 550d
ale taky mě zajímá srovnání z pohledu kdo se v tom denně hrabe...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Dostal sem z CarTecu pučenou (z donucení) 525xdA f10 - skoro nová, ODO 12tis km. Ježyšykryste, to je (řidičsky) katastrofa.... naprosto němé řízení, houpe se to, nedrží to směr, letargie ve všech ohledech.... a to sem to hned po startu přepnul do sport režimu.... hlavně že to má barevný sportovní displej.... vývojářům z mnichova nasrat!, pardoń, nazdar!
To už aji ten leguán je vedle teho továrna na zábavu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Berte to tak, BMW je taky "jen" firma a jako taková musí vyrábět co lidi chtějí a musí to vyrábět tak, aby přežila. Tzn. BMW jako předohrab (čert vem nějakou tradici), BMW jako plechovku bez emocí, BMW s X turbama a co nejmenším objemem, hlavně že se dá měnit podsvit, BMW jako hustou selfítyčku (jak už jsem to tu psal), BMW jako krám, co nevydrží ani prvních 100 tisíc km bez totální repase stěžejních částí vozidla...
Sami to tu píšete - nový rovná se "skvělý" - starý rovná se "do šrotu".
Já mám trochu jiné měřítko na auta než hustý diodový proužky ve dveřích, bambilion senzorů a ACC, XFD, FMC, KGB, FBI, CIA moduly kde se jen dá. Pro mě auto začíná u podvozku, motoru a převodovky (jejich parametrech v nichž se skrývájí i tak sprostá slova jako životnost a spolehlivost).
Sami to tu píšete - nový rovná se "skvělý" - starý rovná se "do šrotu".
Já mám trochu jiné měřítko na auta než hustý diodový proužky ve dveřích, bambilion senzorů a ACC, XFD, FMC, KGB, FBI, CIA moduly kde se jen dá. Pro mě auto začíná u podvozku, motoru a převodovky (jejich parametrech v nichž se skrývájí i tak sprostá slova jako životnost a spolehlivost).
Přátelé,kamarádi
.
I já jsem zavítal do sekce 5-er a musím se smát jak se tu do sebe pustili zastánci 5-er vs.7-er.
Jsme na BMW klubu,takže jsme všichni majitelé/příznivci značky takže bychom měli být všichi "kamarádi" - no asi utopie.
Kaaždá řada má "něco do sebe".
Již spoustu let jezdím v BMW od e21,30,34,36 až po e53,70 a nyní e66,a to jak v naftě tak i benzínu.
Nezatracuju ani jedno palivo,avšak z mého pohledu (a nájezdu cca15tis/rok) je jednoznačná volba benzín,možná spotřebuje více paliva,ale nemá DPF,turba,vysokotlaké vstřiky atd,atd....
Takže úsporu paliva bleskem smažu v servisu.
I já jsem pokukoval po BMW řady F , ale po recenzích uživatelů jak benzínů,tak i naft jsem raději volil 750i řady E66.
Každému bych přál se s tímto autem projet,pohodlí,luxus,spousta vychytávek - prostě paráda. Je to 10let staré auto,ale určitě nadělá spoustu parády a rozhodně se nemá za co stydět.Nekupuji si auto,proto,aby mi ho sousedi záviděli,ale proto,protože je to super svezení,super bezpečné a luxusní auto za cenu nové Fabie.
Nezatracuji majitele 5er řad jistě je to skvělé auto,ale dle mého je to kompromis mezi sportovním a luxusním autem.
Tak a ted se můžete do mě pustit


I já jsem zavítal do sekce 5-er a musím se smát jak se tu do sebe pustili zastánci 5-er vs.7-er.
Jsme na BMW klubu,takže jsme všichni majitelé/příznivci značky takže bychom měli být všichi "kamarádi" - no asi utopie.
Kaaždá řada má "něco do sebe".
Již spoustu let jezdím v BMW od e21,30,34,36 až po e53,70 a nyní e66,a to jak v naftě tak i benzínu.
Nezatracuju ani jedno palivo,avšak z mého pohledu (a nájezdu cca15tis/rok) je jednoznačná volba benzín,možná spotřebuje více paliva,ale nemá DPF,turba,vysokotlaké vstřiky atd,atd....
Takže úsporu paliva bleskem smažu v servisu.
I já jsem pokukoval po BMW řady F , ale po recenzích uživatelů jak benzínů,tak i naft jsem raději volil 750i řady E66.
Každému bych přál se s tímto autem projet,pohodlí,luxus,spousta vychytávek - prostě paráda. Je to 10let staré auto,ale určitě nadělá spoustu parády a rozhodně se nemá za co stydět.Nekupuji si auto,proto,aby mi ho sousedi záviděli,ale proto,protože je to super svezení,super bezpečné a luxusní auto za cenu nové Fabie.
Nezatracuji majitele 5er řad jistě je to skvělé auto,ale dle mého je to kompromis mezi sportovním a luxusním autem.
Tak a ted se můžete do mě pustit

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Skoda ze třeba to rizeni je identicke jak pro petky, tak pro sedmy. Ceka někdo ze snad sedma bude dráždit okresky dverma napred?? Doufam ze ne. Pro mne je sedma synonymem " do klubu Alfrede " a tim nemyslim tento klub... 525xd nebude továrna na zabavu, to je snad taky každému jasne, bude to bezpecne a reprezentativni premistovadlo z bodu A do bodu B. Chcete li petici se sportovnima ambicema a aby vykouzlila usmev v ksichtu? Je tu pro Vas M5 -))
A ano, sedacky jsou dulezity parametr při koupi, alespoň pro mne. Pokud tam nebudou komforty v bile nebo cerne kuzi, odchod a není to auto které bych chtěl. A ze ma dpf? No a co, brzdy jsou servisne mnohem drahsi položka u toho auta...
A ano, sedacky jsou dulezity parametr při koupi, alespoň pro mne. Pokud tam nebudou komforty v bile nebo cerne kuzi, odchod a není to auto které bych chtěl. A ze ma dpf? No a co, brzdy jsou servisne mnohem drahsi položka u toho auta...