Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw e60 530d cvakání při větší akceleraci.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Vosty
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 21.10.2014 00:00

#1 Příspěvek od Vosty »

Zdarec mam Bmw e60 530d 160kw. Mam takovej problém, když při jízdě sešlápnu víc plyn a otačky jdou přes 3 tisíce začne se ozívat cvakaní ale při normalní jízdě nic necvaká jen při tý větší akceleraci. Nemá stím náhodou někdo zkušenost?. Díky
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

#2 Příspěvek od Angelos »

Odkud se ozývá?
Vosty
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 21.10.2014 00:00

#3 Příspěvek od Vosty »

Z motoru a problém je takovej že jak to podržim v tahu tak mi schoří píst. Turbo je dělaný ale napadlo mě jestli to nedělaj vstřiky ale to by byl píst propálenej uprostřed a né na krajích. Kontrolovali sme i cestu od turba do valců olej tam sice byl ale dohromady tak půl litru. Ale je mi dovný když to turbo dělali že by hned odešlo.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

no jo, to sou ty nafty.
a vstřiky byli někde na test?
Vosty
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 21.10.2014 00:00

#5 Příspěvek od Vosty »

Z motoru a problém je takovej že jak to podržim v tahu tak mi schoří píst. Turbo je dělaný ale napadlo mě jestli to nedělaj vstřiky ale to by byl píst propálenej uprostřed a né na krajích. Kontrolovali sme i cestu od turba do valců olej tam sice byl ale dohromady tak půl litru. Ale je mi dovný když to turbo dělali že by hned odešlo.
Vosty
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 21.10.2014 00:00

#6 Příspěvek od Vosty »

Jeste ne ale pudou. Nebavi me menit furt motory
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#7 Příspěvek od Sweden »

Pri spatnem vstriku nemusi byt propaleny vzdy uprosted,vstrik nemusi jenom ukapavat na prostredek pistku,ale myslim ze muze i spatne rozprasovat a prave vetsi mnozstvi nafty muze jit uplne nekam jinam,treba na bok pistu kde postupne muze zpusobit uplnou destrukci pistu.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#8 Příspěvek od Sweden »

To jsi daval jinej holej motor a do nej vstriky z puvodniho kde jsi mel propaleny pist?Pokud ano tak kloboucek,ale myslim ze jsem to nejspis jenon spatne pochopil.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Vosty
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 21.10.2014 00:00

#9 Příspěvek od Vosty »

Nn nejsou v motoru ale na zkousku pujdou az po novem roce. Trochu me stve ta cena kterou si reknou jen za zkousku aby mi rekli kterej je spatnej.
Vosty
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 21.10.2014 00:00

#10 Příspěvek od Vosty »

Nn nejsou v motoru ale na zkousku pujdou az po novem roce. Trochu me stve ta cena kterou si reknou jen za zkousku aby mi rekli kterej je spatnej.
Odpovědět