Bmw e60 530d cvakání při větší akceleraci.
-
Vosty
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: úte 21.10.2014 00:00
-
Angelos
- Registrovaný
- Příspěvky: 434
- Registrován: pát 13.04.2012 00:00
- Bydliště: D5 Beroun-Plzeň
-
Vosty
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: úte 21.10.2014 00:00
Z motoru a problém je takovej že jak to podržim v tahu tak mi schoří píst. Turbo je dělaný ale napadlo mě jestli to nedělaj vstřiky ale to by byl píst propálenej uprostřed a né na krajích. Kontrolovali sme i cestu od turba do valců olej tam sice byl ale dohromady tak půl litru. Ale je mi dovný když to turbo dělali že by hned odešlo.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
Vosty
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: úte 21.10.2014 00:00
Z motoru a problém je takovej že jak to podržim v tahu tak mi schoří píst. Turbo je dělaný ale napadlo mě jestli to nedělaj vstřiky ale to by byl píst propálenej uprostřed a né na krajích. Kontrolovali sme i cestu od turba do valců olej tam sice byl ale dohromady tak půl litru. Ale je mi dovný když to turbo dělali že by hned odešlo.
-
Vosty
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: úte 21.10.2014 00:00
-
Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Pri spatnem vstriku nemusi byt propaleny vzdy uprosted,vstrik nemusi jenom ukapavat na prostredek pistku,ale myslim ze muze i spatne rozprasovat a prave vetsi mnozstvi nafty muze jit uplne nekam jinam,treba na bok pistu kde postupne muze zpusobit uplnou destrukci pistu.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
-
Vosty
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: úte 21.10.2014 00:00
-
Vosty
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: úte 21.10.2014 00:00
