Jestli to nebude tím, že u 160 kW verze to tak bylo, že se na řetězy ani při půl mega km sahat nemusí a tak se při konstruování motoru na přístup k rozvodům myslet nemuselo - rozvody byly "doživotní". Což se samozřejmě změnilo při přechodu na vyšší EUROemisní normu u verzí 170/173 kW zeslabením řetězů, které můžou mít už po 200 tis. km dost - majitel auta buď o potenciálním problému vůbec neví, nebo ví a neřeší, výsledek je shodný: jezdí, dokud se mu to nepotká (nebo má štěstí a čeká to až dalšího majitele). A pokud majitel nechce jít na riziko a udělá výměnu včas a preventivně, tak je to holt komplikovanější operace. BMW AG asi dobře vědělo, že s EURO 4 se rapidně zkrátí životnost rozvodů, ale dělat je servisně přístupnější při dané konstrukci motoru a auta dost dobře nešlo. Navíc jim to asi ani nevadilo a možná to dokonce uvítali, přece jen hlavně v západní Evropě některá auta i s 200-250 tis. km pořád jezdí do autorizáků a je to pro ně kšeft, popř. se v autorizáku koupí aspoň nové rozvodové sady, popř. mnohem víc dílů, když už se to potkalo. A navíc - kdo na to nemá nervy a má prachy, pustí staré BMW do světa a koupí nové o to dřív. Fabrice tohle myslím celkem vyhovuje, lidi to samozřejmě naštve, ale ne v takovém rozsahu, aby úplně zanevřeli na značku a přešli k jiné. Takže pro výrobce plusy převažují. Pro nás, co pak tyhle auta kupujeme jako 2. majitelé, je to samozřejmě naopakTomas_Hartge píše: Nechci hanit BMW, ale tomu co vytvořil 530d a jeho odvozeniny bych dal medaili. Kvůli rozvodům rozebrat půl auta a rozhodit 3/4 motoru je fakt síla. A to jsem si před koupí říkal, že to má řetěz a že už rozvody nikdy dělat nebuduNebo ano, ale po 500000km a né na 250000km...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna rozvoďáku E61 530d M57N2
Za 25-30 se to asi dá sfouknout. Potom ještě přijdeš na to, že je špatná řemenice na klice, to je dalších 10, plus u manuálu dvouhmota za 20rhinos píše:vim ze je to znacne individualni ale na kolik orientacne vyjde s praci preventivni vymena?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
Tomas_Hartge
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: pon 01.09.2014 00:00
Beru ceny z katalogu AK. Řemenice Febi 9 tis., dvouhmota LUK 22 tis. Ale asi se to dá levněji, je otázka, co to bude za dílyTANN3R píše:Máš v tom zmatek, řemenice stojí 6k a dvouhmota 10k..
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Coteco řemenice a samozřejmě LUK dvouhmota (na E60 do rv 04 ani jiný výrobce neexistuje), oboje z běžné distribuce. Hlavně mi nepiš, že jsou to napodobeniny.. Auto kelly nebo Elit jsou ty nejdražší obchody, pokud nejsi servis. Když máš dostatečný odběr, i oni ti dají trvalou slevu na vše klidně 50%.Vlasta píše:Beru ceny z katalogu AK. Řemenice Febi 9 tis., dvouhmota LUK 22 tis. Ale asi se to dá levněji, je otázka, co to bude za dílyTANN3R píše:Máš v tom zmatek, řemenice stojí 6k a dvouhmota 10k..

