Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kupuji E60
Ježíši kriste.... superblb :tutuk: kde je ten blicí smajlík.....
Já ho mam služební. Holá tragédie. Motor a podvozek TRAGÉDIE!! Na příčných nerovnostech to uskakuje. Stačí příčná prasklina v asfaltu. Motor (160Hp) jede jen tak do 25 stupňů venkovní teploty. V tom krámu snad vůbec není cooler. Výkonově je to slabý. Předjíždění je jak ruská ruleta. Spotřeba 7,5. V 530d mam 6,2.
Ale co v salonu nevidíte.... to auto se prakticky nedá udržovat. V interiéru jsou tak debilní materiály, že je to pořád špinavý. Na levém loktu mám permanentní strup, jak se opírám o ten nepříjemnej tapec na dveřích.
Je to auto za lehce přes mego, žádná holota.
Jak to říct.... navrch huj, ale jinak FUJ
Já ho mam služební. Holá tragédie. Motor a podvozek TRAGÉDIE!! Na příčných nerovnostech to uskakuje. Stačí příčná prasklina v asfaltu. Motor (160Hp) jede jen tak do 25 stupňů venkovní teploty. V tom krámu snad vůbec není cooler. Výkonově je to slabý. Předjíždění je jak ruská ruleta. Spotřeba 7,5. V 530d mam 6,2.
Ale co v salonu nevidíte.... to auto se prakticky nedá udržovat. V interiéru jsou tak debilní materiály, že je to pořád špinavý. Na levém loktu mám permanentní strup, jak se opírám o ten nepříjemnej tapec na dveřích.
Je to auto za lehce přes mego, žádná holota.
Jak to říct.... navrch huj, ale jinak FUJ
to máš možná pravdu, ale za 7let co to auto mám jsem neměl jediný problém, tzn.že nemůžu říct nic zlého. Pořád je to jen BMW a člověk k tomu tak musí přistupovat. Další BMW si už asi nikdy nekoupím. Tato značka mě celkově dost sklamala.Vlasta píše:No, nějak si ten nepovedenej nákup musíš vnitřně obhájithycmo píše:máš pravdu v tom že jsem toho moc s 535 nenajezdil ale v době kdy jsem auto kupoval tak jsem skoro každý den seděl v jiné variantě bmw a v té době jsem měl se všemi najeto zhruba stejně. zkoušel jsem od 320d po 535d a dodnes si pamatuji že mě 535 od 530 nepřišla výrazně lepší. Každopádně je jasné že na rovině 535 vždycky 530 ujede, ale pro mě osobně je 530d dostačující. Vyšší cena nákupu a servisu dle mého názoru za to nestojí.
a jen opakuji, je to moje zkušennost,každý má jiné priority a potřeby. někdy mám totiž pocit že lidé automaticky berou že lepší je to výkonější ale to nebývá vždy pravda.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj nevím v tvém případě pokud jsi neměl něj výrazné problémy mimo běžný servis...proč jsi tak zanevřel na BMW...vždyt ono..je to dnes tak..ža at přejdeš kam chceš..všude budeš rešit nej svízele...hycmo píše:to máš možná pravdu, ale za 7let co to auto mám jsem neměl jediný problém, tzn.že nemůžu říct nic zlého. Pořád je to jen BMW a člověk k tomu tak musí přistupovat. Další BMW si už asi nikdy nekoupím. Tato značka mě celkově dost sklamala.Vlasta píše:No, nějak si ten nepovedenej nákup musíš vnitřně obhájithycmo píše:máš pravdu v tom že jsem toho moc s 535 nenajezdil ale v době kdy jsem auto kupoval tak jsem skoro každý den seděl v jiné variantě bmw a v té době jsem měl se všemi najeto zhruba stejně. zkoušel jsem od 320d po 535d a dodnes si pamatuji že mě 535 od 530 nepřišla výrazně lepší. Každopádně je jasné že na rovině 535 vždycky 530 ujede, ale pro mě osobně je 530d dostačující. Vyšší cena nákupu a servisu dle mého názoru za to nestojí.
a jen opakuji, je to moje zkušennost,každý má jiné priority a potřeby. někdy mám totiž pocit že lidé automaticky berou že lepší je to výkonější ale to nebývá vždy pravda.
Je pravdá že takové fatalní errory ..jako výřivé klapky..které motory polykaly...si mohlo bmw odpustit..a jistě se najde více co jim vytknout...Ale na druhé straně u každé značky co vím jsou takové věci také..
Audi...3.0 tdi...taky rozvody..klapky sání..multitroniky taky nic moc..A8 d3 ellektronika žije vlastním životem...Mercedes obecně dnes podle mne nejhorší auto...E klass..ve faceliftech..problémy se sloupkem řízení..nízká živitnost vstřikovačů.turba..problémy s brzdami...atd..
Na každé značce najdeš něco
Já ted jezdil dva dny s Peugeotem 307 hdi SW... a pokud mám být seriozní v úsudku... tak super pohodlí..motor jede celkem dobře neni hlučný jak u koncernu..dobře s v tom sedí... příjemný interier...
Pokud bych se rozhodl že bych šel pryč od BMW...a taková situace muže nastat až mne to nasere... tak nepudu do žádné Německé značky.. pudu do uplně něčeho jiného na čím jsem třeba ohrnoval nos..
PS nic ti nechci vymlouvat..asi máš důvody proč takhle přemýšlíš... na druhou stranu se dají pochopit... i já se hodně změnil směrem ke značce..už nejsem tak ortodoxně zapřisáhlý fanda...je to jistá setrvačnost...bože kde jsou ty časy kdy jsem jezdíval e 21 323i...e30 a nejraděj vzpomínám na E 28...

Automobilky se postupně učí vyrábět ty auta líp a líp. SUPER. Jenomže časem se dostanou do bodu, kdy už je vyrábí fakt dobře a najednou se změní priority. (většinou nějakej oud s MBA co tomu rozumí učiní rozhodnutí). Začnou se sekat náklady a "optimalizovat" konstrukce a výroba. Ono je to po stránce jízdních vlastností pořád super auto, ale začnou se objevovat nejdřív častější náhodný problémy..... no fandové to přežijou. Pak přijdou typický problémy (klapky, rozvody, trubka, kabely, svody, CCC, hřebeny, atd. atd.) Pak už i fandům dojde, že je to vlastně odfláknutý a začnou se poohlížet po jiné značce. Ideálně po té, která už vyrábí super auta, ale ještě nedospěla do bodu sekání nákladů.
Tím přijde odliv zákazníků (když se neprodají ojetiny, tak kdo by si to koupil nový že?). No a automobilka zase nastaví priority na kvalitu a spolehlivost i za cenu vyšších nákladů.
A tak to jde pořád dokola. Jde jen o to najít automobilku, která je na vrcholu té křivky kvality a přitom nabízí rozumnou techniku a jízdní vlastnosti. Bohužel němci jsou v autech o pár let napřed. Všichni jsou už v té fázi, kde se čeká, než to i fandům dojde.

A tak to jde pořád dokola. Jde jen o to najít automobilku, která je na vrcholu té křivky kvality a přitom nabízí rozumnou techniku a jízdní vlastnosti. Bohužel němci jsou v autech o pár let napřed. Všichni jsou už v té fázi, kde se čeká, než to i fandům dojde.

To s tim superbem - před cca 2 mesici jsem se jel projet fungl novym S III. 2.0TDi 140kW DSG s adaptivnim podvozkem.
Asi jsem od toho podvozku cekal, ze bude konecne pevnej a jistej, ale opet se to ukazalo jako slabina tohohle jinak krasnyho auta.
Byl jsem z ty jizdy v rozpacích, hlavne z te odtazitosti auta od ridice, zadny souzneni, prostor jak krava (k nicemu), sedacky velkorysy, ale strasne univerzalni... Vykon140kW byl docela OK (vzhledem k tomu ze ja mam 145kW v tezkym BMW).
No a pak sme si s pritelkyni sedli zpet do E61, no a i přes stav tachometru (aktualne 366.000km) nam BMW proste sedi vic
Toho Superba bych resil jen na operativni leasing, ale po této zkusenosti jsem si ho zakazal. To radsi Oktavku RS TDi DSG 4x4.. !
Asi jsem od toho podvozku cekal, ze bude konecne pevnej a jistej, ale opet se to ukazalo jako slabina tohohle jinak krasnyho auta.
Byl jsem z ty jizdy v rozpacích, hlavne z te odtazitosti auta od ridice, zadny souzneni, prostor jak krava (k nicemu), sedacky velkorysy, ale strasne univerzalni... Vykon140kW byl docela OK (vzhledem k tomu ze ja mam 145kW v tezkym BMW).
No a pak sme si s pritelkyni sedli zpet do E61, no a i přes stav tachometru (aktualne 366.000km) nam BMW proste sedi vic

Toho Superba bych resil jen na operativni leasing, ale po této zkusenosti jsem si ho zakazal. To radsi Oktavku RS TDi DSG 4x4.. !
Je to jednoduché,technicky je to celkem OK, ale BMW mě zklamalo zpracováním a trvanlivostí interieru, který je opotřebovaný víc než bych předpokládal, prahové lišty jsou zoxidované protože mezi dveřmi a prahem se sráží vlhkost,nebo třeba guma kolem zadního okna začíná být spuchřelá a praská. (po 10ti letech!!!!!!) Osobně jsem pochopil že nejlepší auta se vyráběli v druhé polovině 90let. Technika a ošetření proti korozi byla již na urovni a ekologové do toho zatím moc nekecali. Doma mám další 3 Toyoty (r1993, 1998 a 2006 podle 40let staré koncepce) a ty jsou kvalitou oproti BMW uplně někde jinde. Problém je, že se mi moje E60 prostě líbíGiovany1971 píše: Ahoj nevím v tvém případě pokud jsi neměl něj výrazné problémy mimo běžný servis...proč jsi tak zanevřel na BMW...vždyt ono..je to dnes tak..ža at přejdeš kam chceš..všude budeš rešit nej svízele...
PS nic ti nechci vymlouvat..asi máš důvody proč takhle přemýšlíš... na druhou stranu se dají pochopit... i já se hodně změnil směrem ke značce..už nejsem tak ortodoxně zapřisáhlý fanda...je to jistá setrvačnost...bože kde jsou ty časy kdy jsem jezdíval e 21 323i...e30 a nejraděj vzpomínám na E 28...

Porovnaval sem se svoji 525xdA. Samozrejme si dovedu predstavit silnejsi motor..Jinak nasledne sem ridil Passata 2.0biTDI... Tak ten motor by superbu slusel, ale charakterem se k nemz nehodi.leitonn píše:Jirke: to ti ten výkon fakt přišel ok? Já jsem teda asi zmlsanej, ale jezdil jsem chvíli taky tím stejným superbem, taky 140 KW 4x4 DSG Laurin a Klement výbava, jako vevnitř ucházející, ale ten výkon mě teda zklamal - je to lenochod. To i Octavia III 2.0 DSG s tím slabším motorem jede teda líp