Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kupuji E60
Ahoj,
chystám se koupit E60. 530xD 170kW, 6q manuál. Sedan. Předfacelift.
Mám dva dotazy. Na fotkách auta vidím kožená sedadla, ale nevím, zda má vyhřívání (bez výhřevu je kůže peklo), nikde nevidím ovladání (nevím, jestli není přes info), dělala se vůbec varianta v kůži bez výhřevu alespoň předních, když už ne zadních zadních sedaček? Auto je v bazaru a bazar neví.
Druhá věc, je dobré na něco speciálního dát pozor?!? Nemyslím normální věci, ale něco, co je specifické pro E60.
Možná zní otázky hloupě a možná i jsou. Ale lepší se zeptat, než na místě nevědět.
Díky všem za rady.
chystám se koupit E60. 530xD 170kW, 6q manuál. Sedan. Předfacelift.
Mám dva dotazy. Na fotkách auta vidím kožená sedadla, ale nevím, zda má vyhřívání (bez výhřevu je kůže peklo), nikde nevidím ovladání (nevím, jestli není přes info), dělala se vůbec varianta v kůži bez výhřevu alespoň předních, když už ne zadních zadních sedaček? Auto je v bazaru a bazar neví.
Druhá věc, je dobré na něco speciálního dát pozor?!? Nemyslím normální věci, ale něco, co je specifické pro E60.
Možná zní otázky hloupě a možná i jsou. Ale lepší se zeptat, než na místě nevědět.
Díky všem za rady.
tady na hlavní straně tohoto topicu sou vypsané některé vady kterýma E60 trpí,
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
na ty se zameř, doporučuju si vzít sebou mechanika, + samozřejmě větší kolem dieselu, stav dvouhmoty, vstřiků, turba, těsnost motoru, zanesení DPF atd atd atd.
auto s vyhřívanýma sedačkama má na středním panelu lištu s tlačítkama, je tam i tlačítko PDC tak u něj.
když si vezmeš vin auta a vyjedeš si výbavu tak je tam i vidět co to má a nemá.
zadní vyhřívané sedačky u E60 málo častá věc, přední má větší procento aut ale sou i kvanta aut co vyhřev v předu nemaj, převážně auta z itálie.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
na ty se zameř, doporučuju si vzít sebou mechanika, + samozřejmě větší kolem dieselu, stav dvouhmoty, vstřiků, turba, těsnost motoru, zanesení DPF atd atd atd.
auto s vyhřívanýma sedačkama má na středním panelu lištu s tlačítkama, je tam i tlačítko PDC tak u něj.
když si vezmeš vin auta a vyjedeš si výbavu tak je tam i vidět co to má a nemá.
zadní vyhřívané sedačky u E60 málo častá věc, přední má větší procento aut ale sou i kvanta aut co vyhřev v předu nemaj, převážně auta z itálie.
Hlavně to chce pečlivý výběr. Obvyklá pětka v naftě 8 let stará bude toho mít hodně za sebou. Spíš bych vybíral na západ od hranic, tam jsou to běžná auta. Některé může mít opravdu důchodce a jezdit na nákupy.
Když si to tu pročteš určitě najdeš spoustu informací.
Jinak sedmičkáři tu pětkaře poslední snad tři roky usilovně napadají z nejasných důvodů. A vlákno, který ti Jarax ( což je mimochodem jeden ze šéfů Sekty E65 ) doporučil je z fóra 7er, tak to tam ohledně pomluv 5er neber moc vážně.
Když si to tu pročteš určitě najdeš spoustu informací.
Jinak sedmičkáři tu pětkaře poslední snad tři roky usilovně napadají z nejasných důvodů. A vlákno, který ti Jarax ( což je mimochodem jeden ze šéfů Sekty E65 ) doporučil je z fóra 7er, tak to tam ohledně pomluv 5er neber moc vážně.
Hlavně mám pocit že předface byli jen 160kW ale možná se pletu. Každopádně co se týká zádrhelů tak je to docela těžké. Mám pocit z info které zde čtu, že problémy které mají lidé z E60, jsem osobně nezažil (tuk,tuk) mám 160kW s 245000km. Z toho mi vychází že většina aut má najeto daleko víc než je na tacho, z toho vyplívá že dát nějaké tipy kde hledat problémy není jednoduché. Osobně jsem jen měnil nějaké kuláky a silnetbloky na podvozku,ložisko na PN,nějaké žhavičky a nyní čidlo tlaku paliva. Nic jiného. Auto je ve 100% stavu po technické stránce. Auto mám 7let a najel jsem s ním 125000km.
nevím jak po technické stránce ale po uživatelské mi nepřijde že by to byla nějaká výhra. 1. jestli jsem dobře postřehl tak Isachs chce manuál a 535 jsou jen automaty, 2. díky druhému turbu je 535 o myslím 80kg na předku težší a to je znát. 3. rozdíl ve výkonu není až takový (pocitově), 4. je zbytečně vysoká spotřeba. Kdysi jsem nad touto variantou taky přemýšlel ale zvolil jsem 530d a jsem za to rád.JaraX píše:jo no, určitě si kup radši 160kW než 170(173kW) ušetříš si spoustu problémů.
nejlepší naftová motorizace je 535d


ted jsi mě pobavil
a co tam jako váží 80kg? to druhy turbo?


- podle mě do takovyho auta manual nepatří, ale to je každyho věc
- rozdíl váhy je v kilech, max třeba 20kg víc to nebude
- výkon 535d je uplně někde jinde než 530d
- hlavní výhodou je že 535d mnohem rychleji reaguje, nemá tak velkou turbodíru a je komfortnější
- ze svých zkušeností sou s 535d mnohem menší problémy než s 530d
Rozdíl ve váze 530d vs 535d skoro přesně nulahycmo píše:1. jestli jsem dobře postřehl tak Isachs chce manuál a 535 jsou jen automaty, 2. díky druhému turbu je 535 o myslím 80kg na předku težší a to je znát. 3. rozdíl ve výkonu není až takový (pocitově), 4. je zbytečně vysoká spotřeba. Kdysi jsem nad touto variantou taky přemýšlel ale zvolil jsem 530d a jsem za to rád.

V něčem nemůžu souhlasit - 530d jsou hlavně dvě verze - ta první s podtlakovou regulací a bez dpf je prostě nesmrtelná a stejně "bezproblémová" jako 535d - asi proto že má taky podtlak a odpadá te debilní elekt. regulace.JaraX píše:![]()
![]()
ted jsi mě pobavil
a co tam jako váží 80kg? to druhy turbo?![]()
- podle mě do takovyho auta manual nepatří, ale to je každyho věc
- rozdíl váhy je v kilech, max třeba 20kg víc to nebude
- výkon 535d je uplně někde jinde než 530d
- hlavní výhodou je že 535d mnohem rychleji reaguje, nemá tak velkou turbodíru a je komfortnější
- ze svých zkušeností sou s 535d mnohem menší problémy než s 530d
Druhá věc je, že 530d má jednu výhodu, což je právě možnost manuální převodovky. Díky tomu moje jezdí pořád za 7l i se současným výkonem lehce přes 190Kw (pouze software) a na cestě je minimálně stejně rychlá jako 535d (s tou sem stejným stylem o 1,5l víš). Osobně bych si nikdy 530d v automatu nekoupil.
S turbodírou souhlasím, ta prostě u singl-turbo motoru bude vždy, obzvlášť při velikosti turba, jaké má 530d.
Takže pokud automat, tak za mě jednoznačně 535d.
Díky všem za příspěvky.
No moje podmínka byla auto r.v. alespoň 2006, xDrive a 6ti stupňový manuál. Na zbytku výbavy mi záleží jen minimálně, ale lepší mít než nemít.
Automat mám jeden v E53. Ne že by byl špatný... to rohodně ne, ale přeci jen manuál mi vyhovuje značně více. 4x4 chci kvůli tomu, že bydlím v těsně pod Bouřňákem a jsou tam časté opravdu drsné sněhové nadílky. Technika tam pracuje se spožděním 48 hodin atp.
Vyšlo mi z toho auto z Itálie (nakonec tedy opravdu nemá výhřev sedaček) za merku 270 tis. Ale ještě budu koukat, zda nenaleznu lepší. Výhřev už vím, že se dá dodělat. Co jsem provolával vyjde to na cca 15 tis. Což docela jde. Bez něj by to bylo peklo.
Jaký je fyzicky rozdíl mezi výkonovými verzemi. Mě se na svezení ta 170kW verze opravdu hodně líbila. Měl jsem ji půjčenou a jela fakt parádně. Spotřebu jsem usadil kolem 7l. Ale pokud je tam nějaké vysloveně rizikové kurvítko, rád bych to věděl předem.
Co se týče DPF, nevím, jak zjistit, zda ho moje vybrané auto má. Ale myslím, že má pouze Euro4 (dle TP). Zajímalo by mě, zda se to dá dle např. VIN poznat.
Díky za informace.
No moje podmínka byla auto r.v. alespoň 2006, xDrive a 6ti stupňový manuál. Na zbytku výbavy mi záleží jen minimálně, ale lepší mít než nemít.
Automat mám jeden v E53. Ne že by byl špatný... to rohodně ne, ale přeci jen manuál mi vyhovuje značně více. 4x4 chci kvůli tomu, že bydlím v těsně pod Bouřňákem a jsou tam časté opravdu drsné sněhové nadílky. Technika tam pracuje se spožděním 48 hodin atp.
Vyšlo mi z toho auto z Itálie (nakonec tedy opravdu nemá výhřev sedaček) za merku 270 tis. Ale ještě budu koukat, zda nenaleznu lepší. Výhřev už vím, že se dá dodělat. Co jsem provolával vyjde to na cca 15 tis. Což docela jde. Bez něj by to bylo peklo.
Jaký je fyzicky rozdíl mezi výkonovými verzemi. Mě se na svezení ta 170kW verze opravdu hodně líbila. Měl jsem ji půjčenou a jela fakt parádně. Spotřebu jsem usadil kolem 7l. Ale pokud je tam nějaké vysloveně rizikové kurvítko, rád bych to věděl předem.
Co se týče DPF, nevím, jak zjistit, zda ho moje vybrané auto má. Ale myslím, že má pouze Euro4 (dle TP). Zajímalo by mě, zda se to dá dle např. VIN poznat.
Díky za informace.
-nevím co tam váží 80 kg ale dle prospektu E60 je poh.hm. 530d 1655kg a 535d 1735kgJaraX píše:![]()
![]()
ted jsi mě pobavil
a co tam jako váží 80kg? to druhy turbo?![]()
- podle mě do takovyho auta manual nepatří, ale to je každyho věc
- rozdíl váhy je v kilech, max třeba 20kg víc to nebude
- výkon 535d je uplně někde jinde než 530d
- hlavní výhodou je že 535d mnohem rychleji reaguje, nemá tak velkou turbodíru a je komfortnější
- ze svých zkušeností sou s 535d mnohem menší problémy než s 530d
-výkon je samozřejmě vyšší u 535d ale díky tomu že 535 je jen automat,pocitově ten rozdíl není tak velký přeci jenom máš jen o 50Nm vyšší krouták
-reakce 535 motoru jsou samozřejmě lepší a plynulejší ovšem díky spřažení s poměrně starým automatem to taky není žádná sláva.
Samozřejmě jsou toto pouze mé subjektivní zkušennosti,každý toto vnímá jinak.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Nevím kolik jsi projel...a hlavně kolik jsi najel s 535d km...aby jsi to tvé tvrzení mohl takhle stavět...která koli 535d at 200 či 210kw velmi pohodově ...ujede jakekoli 530d..ikdyž jde téměř o totožné motory tak ..je zde propastný rozdíl..chápu můžeš si do 530 nechat nalít něj chip..pak budeš mít pocit rovný bohu..ale když to samé pošleš do 535d... taj jsi o spoustu konských oháněk v prdeli... pochop 535 nevznikla jen tak.. je to počátek evoluce 6 válcových motorů... tak pravě proto vždy bude 530 at s man nebo s automatem jen silně dotahovat...hycmo píše:-nevím co tam váží 80 kg ale dle prospektu E60 je poh.hm. 530d 1655kg a 535d 1735kgJaraX píše:![]()
![]()
ted jsi mě pobavil
a co tam jako váží 80kg? to druhy turbo?![]()
- podle mě do takovyho auta manual nepatří, ale to je každyho věc
- rozdíl váhy je v kilech, max třeba 20kg víc to nebude
- výkon 535d je uplně někde jinde než 530d
- hlavní výhodou je že 535d mnohem rychleji reaguje, nemá tak velkou turbodíru a je komfortnější
- ze svých zkušeností sou s 535d mnohem menší problémy než s 530d
-výkon je samozřejmě vyšší u 535d ale díky tomu že 535 je jen automat,pocitově ten rozdíl není tak velký přeci jenom máš jen o 50Nm vyšší krouták
-reakce 535 motoru jsou samozřejmě lepší a plynulejší ovšem díky spřažení s poměrně starým automatem to taky není žádná sláva.
Samozřejmě jsou toto pouze mé subjektivní zkušennosti,každý toto vnímá jinak.

Presne tak, kdo vyzkousel twinturbo uz nikdy nebude chtit jednoturbo.
Pri koupi noveho auta byl priplatek z 30d na 35d 150tis. (Automat v cene). Po prechodu z 30d na 35d jsem si rikal, jestli se to tomu co kupoval novou karu vyplati. Ano vyplati. Twinturbo je tisejsi motor, jede lip ve spodu a lip ve vrchu. Ma vetsi vykon a spotreba? Pri vyssich rychlostech bych rekl s twinturbem nizsi, pri jizde podle predpisu malinko vyssi.
Pri koupi noveho auta byl priplatek z 30d na 35d 150tis. (Automat v cene). Po prechodu z 30d na 35d jsem si rikal, jestli se to tomu co kupoval novou karu vyplati. Ano vyplati. Twinturbo je tisejsi motor, jede lip ve spodu a lip ve vrchu. Ma vetsi vykon a spotreba? Pri vyssich rychlostech bych rekl s twinturbem nizsi, pri jizde podle predpisu malinko vyssi.
máš pravdu v tom že jsem toho moc s 535 nenajezdil ale v době kdy jsem auto kupoval tak jsem skoro každý den seděl v jiné variantě bmw a v té době jsem měl se všemi najeto zhruba stejně. zkoušel jsem od 320d po 535d a dodnes si pamatuji že mě 535 od 530 nepřišla výrazně lepší. Každopádně je jasné že na rovině 535 vždycky 530 ujede, ale pro mě osobně je 530d dostačující. Vyšší cena nákupu a servisu dle mého názoru za to nestojí.
a jen opakuji, je to moje zkušennost,každý má jiné priority a potřeby. někdy mám totiž pocit že lidé automaticky berou že lepší je to výkonější ale to nebývá vždy pravda.
a jen opakuji, je to moje zkušennost,každý má jiné priority a potřeby. někdy mám totiž pocit že lidé automaticky berou že lepší je to výkonější ale to nebývá vždy pravda.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Né v poho..nic proti...to jen že už jako každy tady z nás něco přeskákal...také jsem měl dilema kam pudu z benzinového osmivalce...ano řekl jsem pudu cestou úspory...koupím 2.0 tdi...neco bez vzduchu...atd..koupil sem CC s DSG...prní měsíc mi to nevadilo...pak jsem začal být šíleně alergický na DSG....pak ten dvoulitr je fakt slábý..pocitově to vystřelí..ale hned zvadne....šlo to z baráku po 3 měsících.hycmo píše:máš pravdu v tom že jsem toho moc s 535 nenajezdil ale v době kdy jsem auto kupoval tak jsem skoro každý den seděl v jiné variantě bmw a v té době jsem měl se všemi najeto zhruba stejně. zkoušel jsem od 320d po 535d a dodnes si pamatuji že mě 535 od 530 nepřišla výrazně lepší. Každopádně je jasné že na rovině 535 vždycky 530 ujede, ale pro mě osobně je 530d dostačující. Vyšší cena nákupu a servisu dle mého názoru za to nestojí.
a jen opakuji, je to moje zkušennost,každý má jiné priority a potřeby. někdy mám totiž pocit že lidé automaticky berou že lepší je to výkonější ale to nebývá vždy pravda.
Ted nastala otázka co ted...věděl jsem že bud zpět osmiválec.... nebo aspon Třilitr...svezl jsem se v E65 173 kw..komfort super...ale výkon nic moc.... tak jsem vyzkoušel facelift E61 530d...touž bylo samo proti sedmě s výkonem jinde...už jsem o ni i přemýšlel...ale naskytla se mi v Ostravě možnost se svézt právě v 535d ... bylo rozhodnuto..... fakt mne to učarovalo jak to jede..odspodu..a prakticky to jede pořád do zbláznění...
Nechal jsem to lechce potáhnout..a můžu řict že jsem se udržel bez problému a8 4.2 tdi..a ta jede fakt pekelně......535 d je dobrá volba pro toho kdo chce výkon..a pošetřit na palivu... já nevím ale dlouhodobě jezdím 7.5..7.6ltr...zkoušel jsem i natankovat totál po vrch a pak spočitat naj km a natank palivo..prostě to sedí...
O servisu mohu mluvit jen v superlativech..zatím se mi pokazil jen ten chladič egr...eko nesmysly na autě už nemám...Vím jsou tam dražší brzdy...je tam riziko že lehne něj turbo..ale když na to přijde tak turba koupim nové..a vím že mě vydrží napořád...jezdím olej 8-10 tis...přede mnou long life..a turba sou fakt dobré..neslyším že bych je tam měl..
Je pravda že nám všem něj visí nad hlavou Damoklův meč v podobě rozvodů..trysek..turb..ale jezdění na naftu za to riziko stojí...ono konec konců neni nic neřešitelného..vše se to dá včas opravit..
Je také pravdou že jsem zvažoval od toho jít pryč díky tem rozvodům..sundal jsem dekl..a z kleští jsem si vyrobil provizorní přípravek na řetěz...zkoušel jsem to na 535.a řetěz bez znatelné vůle..ale na bratrovém dvoulitru už asi 2 až 3 mm vůle!!!
Když to shrnu...530d je nej volba ...ale 535d je třešnička na dortu v tomto segmentu kdo chce jezdit na naftu.
No, nějak si ten nepovedenej nákup musíš vnitřně obhájithycmo píše:máš pravdu v tom že jsem toho moc s 535 nenajezdil ale v době kdy jsem auto kupoval tak jsem skoro každý den seděl v jiné variantě bmw a v té době jsem měl se všemi najeto zhruba stejně. zkoušel jsem od 320d po 535d a dodnes si pamatuji že mě 535 od 530 nepřišla výrazně lepší. Každopádně je jasné že na rovině 535 vždycky 530 ujede, ale pro mě osobně je 530d dostačující. Vyšší cena nákupu a servisu dle mého názoru za to nestojí.
a jen opakuji, je to moje zkušennost,každý má jiné priority a potřeby. někdy mám totiž pocit že lidé automaticky berou že lepší je to výkonější ale to nebývá vždy pravda.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Giovany1971:
Škoda že tu není tlačítko "to se mi líbí" ohledně toho koncernu s DSG
Já mám přesně tu samou zkušenost, po 540i se mi asi nějak zatmělo v hlavě a koupil jsem passat 1.4TSI s DSG a prodal jsem ho jak to jen šlo
Vůbec nejede, pak na okamžik vystřelí a hned zvadne.. Vrátil jsem se k bmw 545 a další auto bude až tesla, nebo něco na baterky bez hluku, turba a převodovky
Prostě downsizing rovnou přeskočím.
Ale s tím koncernem je to fakt škoda. Třeba nový superb je tak krásný, že bych si ho i koupil, ale DSG s turbem vážně nikdy. Cena "od" taky vypadá zajímavě, ale když si to člověk nakonfiguruje na co je zvyklý tak je to za nesmysl a pořád to nebude ono.
Škoda že tu není tlačítko "to se mi líbí" ohledně toho koncernu s DSG

Já mám přesně tu samou zkušenost, po 540i se mi asi nějak zatmělo v hlavě a koupil jsem passat 1.4TSI s DSG a prodal jsem ho jak to jen šlo


Ale s tím koncernem je to fakt škoda. Třeba nový superb je tak krásný, že bych si ho i koupil, ale DSG s turbem vážně nikdy. Cena "od" taky vypadá zajímavě, ale když si to člověk nakonfiguruje na co je zvyklý tak je to za nesmysl a pořád to nebude ono.