Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Need help: E61 aneb jak si pridat praci na vikendy

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od starML Člen Klubu »

No jo, když ono je jednodušší přegůůůglit internet, než se ohnout pod auto. Takže už OK - regeneruješ?
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Joshuax »

Njn, nemam zvedak, v garazi udelam jenom to, na co ho nepotrebuju, tzn jenom to co je mozne udelat z vrchu. :(
Na zvedak to slo az ted, prvni jsem resil veci z vrchu, zkontroloval klasicky popisovane problemy, vaha vzduchu, egr, ovladani turba, problem jsem neodstranil, takze slo auto do servisu, az tam jsem se dostal pod auto, zkonul co se dalo, nejen ten vyfuk, holt, jsem ted zase o neco chytrejsi ;-)

Ale jeste neregeneruju, fitr bude snad dnes, jestli mi to tam stihne servisak i vratit, to nevim, pak dam vedet, jestli to byl cely problem, nebo jenom nasledek problemu jineho. Ale koukal jsem na kourivost bez katu a dpf a vypadalo to v pohode, takze to snad zadny dalsi mechanicky problem nema. Vicko oleje bylo ciste. No jsem zvedavy. Tak jako tak, dpfko je potreba vymenit nebo vycistit drive nebo pozdeji, aspon to budu mit za sebou :)
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Jasné, takže to čistíš nějakou chemií + Wapka => pochvala. Potom dej nějaký report. :D
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Joshuax »

Nikoliv, zvolil jsem firmu, ktera cisti suchou cestou.

http://www.dpf-tech.cz/
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Tak to jsi udělal dobře, protože je jistá záruka, že firma s tím vydolovaným odpadem musí nějak zákonně zacházet. U mokré cesty to nejčastěji skončí v kanalizaci, kde na takové příměsy čističky připravené nejsou a pokračuje to do vodních toků a následně do vodovodů v jiném městě. Máš u mne další (+). :D
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Joshuax »

Tak mam auto zase doma. Cisteni filtru dopadlo dobre, podle zaznamu z cisteni filtr prosel 7 cyklu cisteni a podarilo se ho dostat do stavu temer noveho filtru. Odpad 148g, coz bylo prej vice, nez je obvykle (nedivim se). Propustnost 100%, coz samozrejme muze byt jenom fake, proto pro me bylo dulezite, co na to rekne samotne auto a diag.
netusim jake jsou hodnoty u noveho filtru, nebo noveho auta, ale auto pri klasicke jizde na tempomat cca 100km/h vraci 17mbar zpetneho tlaku. Kdyz tomu slapnu, je to cca 30mbar.
(diag udaval limity 50mbar max na volnobeh a 150 na 2000 otacek pokud se nepletu)
Kdyz si vezmu, ze jsem pred cistenim mel i pres prdlou hadicku k cidlu na volnobeh 70mbar, asi chapu ten rozdil :)
Auto jede skvele :wink:

Cena cisteni 9600Kc s DPH + 1000 Kc v servise za praci a material (tesneni, hadicka k cidlu zpetneho tlaku, nove srouby).
Přílohy
Protokol z cisteni DPF
Protokol z cisteni DPF
cisteni_dpf.jpg (121.06 KiB) Zobrazeno 1265 x
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Joshuax »

Tak po par tydnech zase zpatky do garaze :)

Resil jsem v jinych tematech, takze jsem postupne prosel pres ztracejici se vodu a trochu se desil vadneho chladice EGR. Ten mozna vadny je, ale zatim se to na kourivosti ani po startu neprojevuje, takze pokud sakne, tak ne moc, presto se mi voda ztracela. V oleji neni (alespon podle vicka), takze jsem hledal dale a paradoxne jsem na to prisel trochu nahodou. Motor nebyl cisty ani pri koupi, cekal jsem, ze budu muset pretesnovat, takze jsem to zatim prilis neresil, ale tak jsem jednou tesne po regeneraci DPF koukam, ze se mi nejak coudi zpod kapoty. Couval jsem zrovna v garazi na parkovaci misto, takze jsem myslel, ze to je z vyfuku z te regenerace, ale otevrel jsem kapotu a koukam, nestacim se divit. Ze zpetneho potrubi dopredu caka voda v malem gejziru. Normalne by to nebylo videt, ale motor byl zrovna trochu prehraty, coz je dalsi problem, na ktery jsem zahy narazil. Jo, jsem trubka, ze jsem si toho nevsiml driv, ze se mi auto zrejme prehriva, nebo spis spatne chladi, zrejme vadny termostat, auto hlasi jenom 75 stupnu max a to hlavne kdyz stoji. Jinak to jde tak max na 67 stupnu (alespon podle auta).
Takze pote, co jsem dnes zaslepil vyrive klapky, opravil podtlakovane hadicky a vycistil par konektoru od oleje (snad funguji), tak to vypada jeste na egr termostat (snad jenom ten) :)

Kdyz jsme u toho EGRu, chtel jsem overit otevirani podtlakem, ale mel jsem studeny motor, takze ted nevim, jestli se egr pri studenem motoru neotvira, nebo mi to nefunguje. On se v tom aute uz nekdo vrtal, byl zaslepeny potlak k vyrivym klapkam, ktere byly proste porad otevrene, hadicky podtlaku egru byly tak volne, ze netusim, jestli to vubec neco delat mohlo...
Odpovědět