Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Need help: E61 aneb jak si pridat praci na vikendy
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Njn, nemam zvedak, v garazi udelam jenom to, na co ho nepotrebuju, tzn jenom to co je mozne udelat z vrchu.
Na zvedak to slo az ted, prvni jsem resil veci z vrchu, zkontroloval klasicky popisovane problemy, vaha vzduchu, egr, ovladani turba, problem jsem neodstranil, takze slo auto do servisu, az tam jsem se dostal pod auto, zkonul co se dalo, nejen ten vyfuk, holt, jsem ted zase o neco chytrejsi
Ale jeste neregeneruju, fitr bude snad dnes, jestli mi to tam stihne servisak i vratit, to nevim, pak dam vedet, jestli to byl cely problem, nebo jenom nasledek problemu jineho. Ale koukal jsem na kourivost bez katu a dpf a vypadalo to v pohode, takze to snad zadny dalsi mechanicky problem nema. Vicko oleje bylo ciste. No jsem zvedavy. Tak jako tak, dpfko je potreba vymenit nebo vycistit drive nebo pozdeji, aspon to budu mit za sebou

Na zvedak to slo az ted, prvni jsem resil veci z vrchu, zkontroloval klasicky popisovane problemy, vaha vzduchu, egr, ovladani turba, problem jsem neodstranil, takze slo auto do servisu, az tam jsem se dostal pod auto, zkonul co se dalo, nejen ten vyfuk, holt, jsem ted zase o neco chytrejsi

Ale jeste neregeneruju, fitr bude snad dnes, jestli mi to tam stihne servisak i vratit, to nevim, pak dam vedet, jestli to byl cely problem, nebo jenom nasledek problemu jineho. Ale koukal jsem na kourivost bez katu a dpf a vypadalo to v pohode, takze to snad zadny dalsi mechanicky problem nema. Vicko oleje bylo ciste. No jsem zvedavy. Tak jako tak, dpfko je potreba vymenit nebo vycistit drive nebo pozdeji, aspon to budu mit za sebou

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Tak to jsi udělal dobře, protože je jistá záruka, že firma s tím vydolovaným odpadem musí nějak zákonně zacházet. U mokré cesty to nejčastěji skončí v kanalizaci, kde na takové příměsy čističky připravené nejsou a pokračuje to do vodních toků a následně do vodovodů v jiném městě. Máš u mne další (+). 

- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak mam auto zase doma. Cisteni filtru dopadlo dobre, podle zaznamu z cisteni filtr prosel 7 cyklu cisteni a podarilo se ho dostat do stavu temer noveho filtru. Odpad 148g, coz bylo prej vice, nez je obvykle (nedivim se). Propustnost 100%, coz samozrejme muze byt jenom fake, proto pro me bylo dulezite, co na to rekne samotne auto a diag.
netusim jake jsou hodnoty u noveho filtru, nebo noveho auta, ale auto pri klasicke jizde na tempomat cca 100km/h vraci 17mbar zpetneho tlaku. Kdyz tomu slapnu, je to cca 30mbar.
(diag udaval limity 50mbar max na volnobeh a 150 na 2000 otacek pokud se nepletu)
Kdyz si vezmu, ze jsem pred cistenim mel i pres prdlou hadicku k cidlu na volnobeh 70mbar, asi chapu ten rozdil
Auto jede skvele
Cena cisteni 9600Kc s DPH + 1000 Kc v servise za praci a material (tesneni, hadicka k cidlu zpetneho tlaku, nove srouby).
netusim jake jsou hodnoty u noveho filtru, nebo noveho auta, ale auto pri klasicke jizde na tempomat cca 100km/h vraci 17mbar zpetneho tlaku. Kdyz tomu slapnu, je to cca 30mbar.
(diag udaval limity 50mbar max na volnobeh a 150 na 2000 otacek pokud se nepletu)
Kdyz si vezmu, ze jsem pred cistenim mel i pres prdlou hadicku k cidlu na volnobeh 70mbar, asi chapu ten rozdil

Auto jede skvele

Cena cisteni 9600Kc s DPH + 1000 Kc v servise za praci a material (tesneni, hadicka k cidlu zpetneho tlaku, nove srouby).
- Přílohy
-
- Protokol z cisteni DPF
- cisteni_dpf.jpg (121.06 KiB) Zobrazeno 1266 x
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak po par tydnech zase zpatky do garaze 
Resil jsem v jinych tematech, takze jsem postupne prosel pres ztracejici se vodu a trochu se desil vadneho chladice EGR. Ten mozna vadny je, ale zatim se to na kourivosti ani po startu neprojevuje, takze pokud sakne, tak ne moc, presto se mi voda ztracela. V oleji neni (alespon podle vicka), takze jsem hledal dale a paradoxne jsem na to prisel trochu nahodou. Motor nebyl cisty ani pri koupi, cekal jsem, ze budu muset pretesnovat, takze jsem to zatim prilis neresil, ale tak jsem jednou tesne po regeneraci DPF koukam, ze se mi nejak coudi zpod kapoty. Couval jsem zrovna v garazi na parkovaci misto, takze jsem myslel, ze to je z vyfuku z te regenerace, ale otevrel jsem kapotu a koukam, nestacim se divit. Ze zpetneho potrubi dopredu caka voda v malem gejziru. Normalne by to nebylo videt, ale motor byl zrovna trochu prehraty, coz je dalsi problem, na ktery jsem zahy narazil. Jo, jsem trubka, ze jsem si toho nevsiml driv, ze se mi auto zrejme prehriva, nebo spis spatne chladi, zrejme vadny termostat, auto hlasi jenom 75 stupnu max a to hlavne kdyz stoji. Jinak to jde tak max na 67 stupnu (alespon podle auta).
Takze pote, co jsem dnes zaslepil vyrive klapky, opravil podtlakovane hadicky a vycistil par konektoru od oleje (snad funguji), tak to vypada jeste na egr termostat (snad jenom ten)
Kdyz jsme u toho EGRu, chtel jsem overit otevirani podtlakem, ale mel jsem studeny motor, takze ted nevim, jestli se egr pri studenem motoru neotvira, nebo mi to nefunguje. On se v tom aute uz nekdo vrtal, byl zaslepeny potlak k vyrivym klapkam, ktere byly proste porad otevrene, hadicky podtlaku egru byly tak volne, ze netusim, jestli to vubec neco delat mohlo...

Resil jsem v jinych tematech, takze jsem postupne prosel pres ztracejici se vodu a trochu se desil vadneho chladice EGR. Ten mozna vadny je, ale zatim se to na kourivosti ani po startu neprojevuje, takze pokud sakne, tak ne moc, presto se mi voda ztracela. V oleji neni (alespon podle vicka), takze jsem hledal dale a paradoxne jsem na to prisel trochu nahodou. Motor nebyl cisty ani pri koupi, cekal jsem, ze budu muset pretesnovat, takze jsem to zatim prilis neresil, ale tak jsem jednou tesne po regeneraci DPF koukam, ze se mi nejak coudi zpod kapoty. Couval jsem zrovna v garazi na parkovaci misto, takze jsem myslel, ze to je z vyfuku z te regenerace, ale otevrel jsem kapotu a koukam, nestacim se divit. Ze zpetneho potrubi dopredu caka voda v malem gejziru. Normalne by to nebylo videt, ale motor byl zrovna trochu prehraty, coz je dalsi problem, na ktery jsem zahy narazil. Jo, jsem trubka, ze jsem si toho nevsiml driv, ze se mi auto zrejme prehriva, nebo spis spatne chladi, zrejme vadny termostat, auto hlasi jenom 75 stupnu max a to hlavne kdyz stoji. Jinak to jde tak max na 67 stupnu (alespon podle auta).
Takze pote, co jsem dnes zaslepil vyrive klapky, opravil podtlakovane hadicky a vycistil par konektoru od oleje (snad funguji), tak to vypada jeste na egr termostat (snad jenom ten)

Kdyz jsme u toho EGRu, chtel jsem overit otevirani podtlakem, ale mel jsem studeny motor, takze ted nevim, jestli se egr pri studenem motoru neotvira, nebo mi to nefunguje. On se v tom aute uz nekdo vrtal, byl zaslepeny potlak k vyrivym klapkam, ktere byly proste porad otevrene, hadicky podtlaku egru byly tak volne, ze netusim, jestli to vubec neco delat mohlo...