Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 530i M54 cukání motoru
Ahoj,
mám problém. Po studeném startu je cítit cukání od motoru, jakoby sporadicky vypadával válec.
Stejně tak když po nastartování ihned vyjedu tak akcelerace není plynulá. Po zahřátí motoru je dá se říct po problému.
Diagnostika mi nic moc neukázala
Nedávno nové všechny cívky a svíčky.
Neměl někdo podobný problém?
Díky
mám problém. Po studeném startu je cítit cukání od motoru, jakoby sporadicky vypadával válec.
Stejně tak když po nastartování ihned vyjedu tak akcelerace není plynulá. Po zahřátí motoru je dá se říct po problému.
Diagnostika mi nic moc neukázala
Nedávno nové všechny cívky a svíčky.
Neměl někdo podobný problém?
Díky
Dělá mi to už nejakou dobu. Falešný vzduch mi to sálo přes díru v hadici k separátoru. separátor + hadice jsem vyměnil a přes diagnostiku jsem nechal zkontrolovat, jestli si to stále někde nepřisává vzduch. Nepřisává. Tím to asi nebude.
Napadla me DISA klapka. Mohlo by to být jí?
Každopádně díky ti za reakci.
Napadla me DISA klapka. Mohlo by to být jí?
Každopádně díky ti za reakci.

No, nejvíce znatelný to je na benál, protože, aby si to přeplo na plyn, tak motor musí mít určitou teplotu. Takže to dělá jak na benzin, tak na plyn, ale to už v menší míře, protože motor je už nějakou dobu v chodu a tím pádem už lehce zahřátý.
Spotřeba cca 8,5-9L na benzin, na plyn bude o něco málo vyšší.
Zázrak určitě nečekám, ale kde jinde, nežli na fóru bych se mohl něco dozvědět.
Dobrý by bylo, kdybych auto napíchnul na diagnostiku hned po studenym startu, ale diagnostiku nevlastním...
Spotřeba cca 8,5-9L na benzin, na plyn bude o něco málo vyšší.
Zázrak určitě nečekám, ale kde jinde, nežli na fóru bych se mohl něco dozvědět.

Dobrý by bylo, kdybych auto napíchnul na diagnostiku hned po studenym startu, ale diagnostiku nevlastním...
Ahoj,
mám úplně stejné projevy ale u N53. Řeším to tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=138199
To přisávání falešného vzduchu už mi někdo napovídal, to jde zkontrolovat přes INPU?
Dělá to bordel už při stání na volnoběh, takže hydroměnič na to předpokládám mít vliv nemůže.
mám úplně stejné projevy ale u N53. Řeším to tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=138199
To přisávání falešného vzduchu už mi někdo napovídal, to jde zkontrolovat přes INPU?
Dělá to bordel už při stání na volnoběh, takže hydroměnič na to předpokládám mít vliv nemůže.
Mně se děje něco (asi) podobného, M54B30 v E46. Projevuje se to mezi 1500 a 2000 otáčkama, jak při akceleraci tak při jízdě s konstantním plynem i při brzdění motorem. Není to vyloženě obtěžující, spíš jen protivný, takovej pocit šišatejch kol.
Vanos repasován, DISA nová, netěsnost sání vyloučena (všecko nový).
Cívky a vstřiky původní.
Vanos repasován, DISA nová, netěsnost sání vyloučena (všecko nový).
Cívky a vstřiky původní.
Vyřešil jsem to tak, že jsem to přestal řešit. Dělá to co to auto mám (dva roky) a nezhoršuje se to. Jediné čeho jsem si všiml je, že když se přes diag vymažou adaptace, tak to nějaký čas (prvních pár set km) nedělá, jak se jednotka naučí nový adaptace tak je všecko při starým.
Vanos jsem repasoval, jako ostatně skoro všecko. Jede to líp, ale dělá to furt
Vanos jsem repasoval, jako ostatně skoro všecko. Jede to líp, ale dělá to furt
