Tak jasný, že B8 budou tvrdý. Stačí se podívat do jejich katalogu. Pokud chce měkčí, tak nevolit sportovní řadu B8.
Jinak někdo sem tam napíše Bilstein nekvalitní... buď je nikdy neměl, nebo to slyšel od němého, kterýmu slepej říkal že je viděl...
Měl jsem je na různých osobácích, na několika Jeepech. Jelikož jsem Jeepy trápil v terénu, nebo s těžkou károu tak Mopar, Kayaba, Monroe...šly do kopru skoro ihned. Většinu z nich jsem vrátil, např Mopar ne vydrželi ani 3tis km. A to nejzím žádný trial. Ale louky, polní cesty a sem tam nějakou mez. Pak jsem vzal od Bilsteinu, jak HD na silnici, tak vyšší řadu do terénu a oboje mám do dnes. Moje zkušenost, do terénu opravdu řady do terénu a Bilstein pro osobáky SKVĚLÉ!!! Na osobácích jsem na ně najel taky dost a možná na ně ještě jezdí nový majitele těch aut

Teď na BMW 5 řady opět Bilstein a paráda.
Taková poznámka, často v autech vozím psy (součet vah je 90kg), často vozím věci kolem 100-150kg a káru 1300kg kam se omylem vejde i 1700kg

Bilsteiny jsou jedny z mála které mi vydržely. Jestli to samé umí i SACHS do neřeknu, neměl jsem je. Řeči, že SACHS je original BMW, jsou řeči asi jako Gambrinus je stejnej jako Pilsner Urquel, vaří to stejnej pivovar..... takže jen ta etiketa....
Dle mých zkušeností, zkušeností mojich známých a Internetu, Bilstein, ani Sachs neuděláš chybu. Ostatní bych bych si nekoupil, krom orig BMW, ale to je úplně jiná cenovka.
Meda píše:Hele ja Bilsteiny mam, sice ne B6, ale B8, ale rozdil by mel byt jen v kratsi pistnici a muzu ti rict, ze je to tvrde jako prase, ale fungujou, nicmene pokud chces pohodli, dej tam Sachsy
