Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ztrací výkon
Zdravím klubáky,potrebuji radu včera při cestě do chorvatska bmw e61 530 d r 2004 se mi ve vídni rožla žlutá kontrolka něco s emisema a auto jako kdyby nechtělo jet jeto automat přirovnal bych to jak bez turba nechtelo řadit na višší rychlostni stupen nemnělo výkon
ale po chvíli se vratilo do normálu a jelo normálně mám sebou bluethot diagnostiku chybu
jsem smazal kontrolka zhasla už se neobjevila ale auto jede chvíli normálně a chvíli se zespod se ozívá dunění zrovna když to nejede jakoby se vypalovalo dpf
ale po chvíli se vratilo do normálu a jelo normálně mám sebou bluethot diagnostiku chybu
jsem smazal kontrolka zhasla už se neobjevila ale auto jede chvíli normálně a chvíli se zespod se ozívá dunění zrovna když to nejede jakoby se vypalovalo dpf
3000 je zbytečně moc, já dávám, tak 2000 - 2100leitonn píše:Zkus po zahřátí motoru jet alespoň pár desítek km s vytočeným motorem (3000 otáček a víc), měl by se tím trošku ten DPF snad vypálit a mohlo by to být lepší, snad
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
řekl bych, že jestli je to jen ucpaný DPF, tak normálně dojedeš. Mě to začalo dělat cestou do Černý Hory. Pokračoval jsem dál. Někde v Chorvatsku už byl motor v nouzáku a šel na "pár" koní. Dojel jsem až na místo a pak i domu. Musel jsem hodně předvídat, abycjh se po rovinkách rozjel. V kopci mě předjížděl i autobus s vlekem.
No ale dojel jsem.
Regeneraci, jak ti píšou. Ot. kolem 2 tis., ale vyvaruj se změn. Jak přidáš plnej plyn, tak se regenerace přeruší.
Odhaduju to spíš na jinej problém. Píšeš 1000 km. domu, takže asi nejezdíš někde po městě. Na týhle trase se to normálně regeneruje samo. Zase to není tak náchylný na styl jízdy.
Tipuju to na problém se vstřiky, EGR, nebo odlučovačem oleje. Nejspíš ti motor kouří, ale ty to přes DPF nevidíš. Jenomže to ten filtr tak zasírá, že se nestíhá regenerovat.

Regeneraci, jak ti píšou. Ot. kolem 2 tis., ale vyvaruj se změn. Jak přidáš plnej plyn, tak se regenerace přeruší.
Odhaduju to spíš na jinej problém. Píšeš 1000 km. domu, takže asi nejezdíš někde po městě. Na týhle trase se to normálně regeneruje samo. Zase to není tak náchylný na styl jízdy.
Tipuju to na problém se vstřiky, EGR, nebo odlučovačem oleje. Nejspíš ti motor kouří, ale ty to přes DPF nevidíš. Jenomže to ten filtr tak zasírá, že se nestíhá regenerovat.
Díky klubáci za rady a typy dnes jsem dojel domů v pohodě jel jsem na sekvenčku otáčky jsem držel od 2000 tis. nahoru auto jelo normálně jen když má udržovat rychlost s otáčky pod 2000 tis. tak má problém nejde plynule od 1500 do 2000 tis. je velká díra dávám plyn a nic a pak najednou vystřelí a v tom rozmezí to chybuje.Při cestě tam jsem se s tím trápil ale domů už jsem smažil. 

To dunění bylo slyšet dost často vím že to znamená regenerace dpf to jsem byl upozoroněn už když jsem ho kupoval hodně jsem to pozoroval na mýtných bránach a při jízdě taky i když jedu kousek od domu a auto není uplně zahřáté tak taky chci přidat a je tam ta díra myslel jsem že to tak dělá nic nic a pak hned zabere
Ahoj, mám podobný problém. Včera na sjezdu z dálnice, mi auto ztratilo výkon, přesně jak tady popisujete. Emise už mi svítí pár dní, tudíž si myslím, že to bude EGR nebo DPF. Nicméně cca za 3 km auto opět jelo normálně. Bohužel dnes se mi to stalo znovu. Je to tedy DPF? Díky za odpovědi
EDIT: Po vyčištění EGR ventilu, jsem si všimnul prasklé tlakové hadice, která vede k Intercooleru. Zatím jsem ji pouze zalepil, ale hned jsem odjednal novou. Příznaky byly: Vyšší spotřeba o cca 0,7l; auto netáhlo, padalo do nouzáku a hulilo jako lokomotiva. Tak kdyby někdo měl podobný problém, tak i tohle může být řešení.
EDIT: Po vyčištění EGR ventilu, jsem si všimnul prasklé tlakové hadice, která vede k Intercooleru. Zatím jsem ji pouze zalepil, ale hned jsem odjednal novou. Příznaky byly: Vyšší spotřeba o cca 0,7l; auto netáhlo, padalo do nouzáku a hulilo jako lokomotiva. Tak kdyby někdo měl podobný problém, tak i tohle může být řešení.