Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d e39 za tepla o maličko delší start

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
530ddd
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 16.08.2015 00:00

#1 Příspěvek od 530ddd »

zdravím 530d e39 1999 135kw , za studena chytá jak se ohřeje tak točí cca 2-3sekundy než chytne , čidlo vačky jsme zkoušeli , mám se připravit na vstřikovací čerpadlo ?
Jindriseek1
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Haná

#2 Příspěvek od Jindriseek1 »

No mě tohle přesně dělal vstřik. Postupně se to zhoršovalo až jsem jednou nenastartoval. Trvalo to dva roky, než se to posralo úplně. Pak jsem zjistil přepadovým testem, kterej to je a po výměně chytal hned. Toho se neboj.
Čidlo vačky by ti to za tepla nechytlo vůbec, ne, že by to dýl točilo.
530ddd
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 16.08.2015 00:00

#3 Příspěvek od 530ddd »

a do přepadu jde pak víc nebo mín ? máš nějaké hodnoty kolik by mělo za kolik minut přetéct ?
530ddd
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 16.08.2015 00:00

#4 Příspěvek od 530ddd »

předpokládám že do přepadu by mělo jít asi méně , a dále předpokládám že tam na jednom vstřiku bude asi markantní rozdíl
Jindriseek1
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Haná

#5 Příspěvek od Jindriseek1 »

Jo přesně tak. U jednoho vstřiku to bude o dost víc, to poznáš. Já jsem ani nemusel startovat, stačilo zapnout klíček a už to z jednoho chcalo. Ale to už byl po smrti úplně.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#6 Příspěvek od bibikuba »

mám stejný motor a to samo,studené na drc,po ohřátí malinko delší starty..Funguje mi to takhle cca 3 roky :D Ted jsem měl čas a dělal jsem onen přepadový test-podle testu bych měl bud vyměnit nejhorší vstřik ale ani ostatní nejsou podle testu OK.Nějak se mi to nezdá,měření jsem opakoval a výsledek pořád stejný.Kdybych to měl popsat,test v délce dvou minut-jeden válec plná lahvička,tři válce půlka lahviček a dva válce čtvrtka lahviček-soudím teda,že podle nejnižší hladiny,která vytekla ze dvou válců,budou 4 ostatní válce KO-což je myslím blbost 8O Dle mého názoru by motor při tak velkém průtoku do přepadů,jako je u mě vůbec nenastartoval a ne že se za tepla start prodlouží cca o 2 sekundy..U mě jsou korekce OK a test přepadů mi toho moc nepověděl.Už mám ale jasno,všechny vstřiky ven a na stolici-na výsledej jsem fakt zvědavej..
Odpovědět