Svezl jsem se s 645i a muzu rict, ze to rizeni je jedina vec, kterou bych z novejsich modelu v E39 opravdu nutne potreboval, auto by omladlo tak o 20 let
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Active steering E60-bastl do E39?
Je tu nekdo kdo opravdu rozumi systemum z E60, konkretne Active steering a vedel by jake udaje potrebuje jeho jednotka k tomu, aby se to dalo nabastlit treba do E39? Co jsem to tak zbezne projel, AS jednotka komunikuje samozrejme s DSC, DME atd., teoreticky by se dala nakodovat s udajema z E39?
Svezl jsem se s 645i a muzu rict, ze to rizeni je jedina vec, kterou bych z novejsich modelu v E39 opravdu nutne potreboval, auto by omladlo tak o 20 let
Svezl jsem se s 645i a muzu rict, ze to rizeni je jedina vec, kterou bych z novejsich modelu v E39 opravdu nutne potreboval, auto by omladlo tak o 20 let
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4048
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
spíš zimmermannův průkopník slepých uliček...
ale... musím přiznat, že se mi v hlavě honí podobné myšlenky, akoráth opačným směrem... vyrvat z e89 to "němé" ED a narvat tam klasickou hydrauliku z e9x.... zrovna fčíl sem si kurwa moc uvědomil, jaký je hydraulika zázrak - cca 2 týdny sem neměl pojízdnýho brambora a jezdil hlavně m4Zlikem - dyž sem potem vlezl do 3er a cítil doslova každé zrníčko písku pod př. koly.... ooooach ta radost....
ale... musím přiznat, že se mi v hlavě honí podobné myšlenky, akoráth opačným směrem... vyrvat z e89 to "němé" ED a narvat tam klasickou hydrauliku z e9x.... zrovna fčíl sem si kurwa moc uvědomil, jaký je hydraulika zázrak - cca 2 týdny sem neměl pojízdnýho brambora a jezdil hlavně m4Zlikem - dyž sem potem vlezl do 3er a cítil doslova každé zrníčko písku pod př. koly.... ooooach ta radost....
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
tak v dodělání hydrualiky bych moc problém neviděl, hlavně pokud je kolem motoru místo na servompumpu, ty motory sou stejny, takže držák, pumpa, hadice, chladič, řízení, je to určitě menší bastl než active steering do E39, kterej bych nechtěl ani v jinym autě, jednou mi to provedlo kalibraci za jizdy, cca 0,5s nebyl spojenej volant s kolama, pak se mi v rukách potočil na správnou pozici, já posranej až za ušima a od té doby z toho mám kurevskej respekt.
a ted si vem že si to doděláš od E39, zasekne se ti nějaká sběrnice a najednou budeš točit volantem ale kola budou furt jedním směrem
a ted si vem že si to doděláš od E39, zasekne se ti nějaká sběrnice a najednou budeš točit volantem ale kola budou furt jedním směrem
Nikdy jsem se o ten system nezajimal, ale chcete rict, ze neni pevne spojeny hreben s volantem?
Jako ze pod volantem je nejakej snimac natoceni, ten pak el. posila signal do rizeni a to se potom "nejak" nataci?
To nekdo opravdu schvalil do provozu? V dnesni dobe, kdy ani novy kabel neni zarukou vedeni proudu?
No tak to ted uplne klidnej na silnici nebudu. Kazdej v protismeru bude od ted jeste vic potencialni vrah nez doposud.
Jako ze pod volantem je nejakej snimac natoceni, ten pak el. posila signal do rizeni a to se potom "nejak" nataci?
To nekdo opravdu schvalil do provozu? V dnesni dobe, kdy ani novy kabel neni zarukou vedeni proudu?
No tak to ted uplne klidnej na silnici nebudu. Kazdej v protismeru bude od ted jeste vic potencialni vrah nez doposud.
Je to spojené pevně, ale je tam ještě planetová převodovka který otáčí i elektromotor.
tu máš krásné video https://www.youtube.com/watch?v=unL8HpMeVTA
BMW nepočítá že to dá někdo z E60ky do E39ky
tu máš krásné video https://www.youtube.com/watch?v=unL8HpMeVTA
BMW nepočítá že to dá někdo z E60ky do E39ky
Diky za video.
Jestli to chapu dobre podle videa, tak pokud dojde k blokovni elektromotoru (chyba,spaleni.....) Tak auto je "normalne" riditelne, ale pokud by doslo k chybe, ze se motor SAM nezavysle na natoceni volantu "probudi", tak dojde k natoceni kol.
Ale omlouvam se za OT.
Aspon jsem se dozvedel neco noveho.
Dik.
Jestli to chapu dobre podle videa, tak pokud dojde k blokovni elektromotoru (chyba,spaleni.....) Tak auto je "normalne" riditelne, ale pokud by doslo k chybe, ze se motor SAM nezavysle na natoceni volantu "probudi", tak dojde k natoceni kol.
Ale omlouvam se za OT.
Aspon jsem se dozvedel neco noveho.
Dik.
JaraX: tak az k tomuto jsem se nedostal, co jsem v rychlosti procital, vsichni jsou z uzivani AS spokojeni, pokud se to ale ma srat jako ostatni veci v Exx rade, tak abych si zase nepridelal vice starosti, nez uzitku..
Matiz: nejak nechapu co se ti na tom nezda, jak neni neco podle vyslapanych cesticek, tak je to spatne
?
Matiz: nejak nechapu co se ti na tom nezda, jak neni neco podle vyslapanych cesticek, tak je to spatne
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4048
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
jaraxi, toshle si ale fakt neměl napsat... fčíl už fakt ale vůbec nebudu spát...JaraX píše:tak v dodělání hydrualiky bych moc problém neviděl, hlavně pokud je kolem motoru místo na servompumpu, ty motory sou stejny, takže držák, pumpa, hadice, chladič, řízení,
(dík za inspiraci... letos v zimě si budu hrát s přední nápravou mj. aji s prvkama majícíma vliv na řízení a dyž to nepomůže, tak.....)
Tak to je ale problem nejakeho systemu, ktery nefunguje (v coz jsem az v takove mire nedoufal), ja myslel, ze ti slo vubec o tu myslenku 
Resim ted totiz napachani hrebenu do M5 kde, stejne jako v ostatnich V8 je uzasna prevodka, ktera z tebe sice dela 100% ridice, protoze neni chvile kdy by jsi mohl jet v klidu a nekorigovat, ale mile rad bych ji vymenil za neco s "citem", protoze i socialni 520i ma vetsi cit ve volantu, nez vrcholovy model :/ Pri te prilezitosti me ten AS zaujal, jestli jsou s nim ale takovehle problemy, do "bezproblemove" E39 to nechci
Resim ted totiz napachani hrebenu do M5 kde, stejne jako v ostatnich V8 je uzasna prevodka, ktera z tebe sice dela 100% ridice, protoze neni chvile kdy by jsi mohl jet v klidu a nekorigovat, ale mile rad bych ji vymenil za neco s "citem", protoze i socialni 520i ma vetsi cit ve volantu, nez vrcholovy model :/ Pri te prilezitosti me ten AS zaujal, jestli jsou s nim ale takovehle problemy, do "bezproblemove" E39 to nechci
Přileju benzínu do ohně 
Já si na AS nemůžu stěžovat. Je to perfektní a pohodlný. V Praze bezkonkurenční. Když si sednu pak do jinýho auta, je to obrovský rozdíl.
A problémy s tím vůbec neregistruju. Jednou za dobu, co to mám, to zakřičelo chybovou hlášku, jinak bez problému. Osobně mám tyhle doplňky ve výbavě rád. A když jezdím rychlejc,tak v kombinaci s DD funguje taky skvěle, myslím že do 5er super. Kdo chce auto na závodění, tak si koupí něco menšího.
Já si na AS nemůžu stěžovat. Je to perfektní a pohodlný. V Praze bezkonkurenční. Když si sednu pak do jinýho auta, je to obrovský rozdíl.
A problémy s tím vůbec neregistruju. Jednou za dobu, co to mám, to zakřičelo chybovou hlášku, jinak bez problému. Osobně mám tyhle doplňky ve výbavě rád. A když jezdím rychlejc,tak v kombinaci s DD funguje taky skvěle, myslím že do 5er super. Kdo chce auto na závodění, tak si koupí něco menšího.
E60 545i Blacksapphire
-
Snejk
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
coz o to, mechanicky lze sprasit cokoliv, ale jelikož je to hodne slozitej systém kterej opravdu musí fungovat na 100% aby nedoslo k nehode (při sebemensim problemu okamzite vypina) a to s tim volantem ma jarax pravdu, ono to sice je pevne spojene, ale když si to usmysli tak si to toci s kolama nezavisle na volantu (viz kalibrace atd..) a to je pak fakt neovladatelny.
No takze s tim souvisi par problemu, AFS jednotka je pripojena do všech tri sbernicovejch systemu, k jejimu fungovani je nutna precizni funkce CAS, DME/DDE, DSC(specialni verze pro AFS) a SZL i SFZ, dokonce tak moc, ze při sebemensim vypadku čehokoliv se uplne funkce AFS vyradi, vyradi ji i pouziti jiného SZL nez je k tomu vhodny (jiné číslo) vyradi ji i blbe nakodovany VIN, vyradi to prakticky cokoliv, sleduje to otáčky motoru, rychlosti, uhly volantu i rizeni samotného. dokonce i SFZ ridi nejaky ventil k tomu potrebny (jenze SZL a SFZ nepojedou bez SIM/SGM.. popr ACSM) proste funkce AFS je zavisla kompletne na elektronice auta, coz dodělat do e39 tak, aby to vypadalo ze to je v e60... nevim nevim.... třeba na to rusaci maj emulator uz
No takze s tim souvisi par problemu, AFS jednotka je pripojena do všech tri sbernicovejch systemu, k jejimu fungovani je nutna precizni funkce CAS, DME/DDE, DSC(specialni verze pro AFS) a SZL i SFZ, dokonce tak moc, ze při sebemensim vypadku čehokoliv se uplne funkce AFS vyradi, vyradi ji i pouziti jiného SZL nez je k tomu vhodny (jiné číslo) vyradi ji i blbe nakodovany VIN, vyradi to prakticky cokoliv, sleduje to otáčky motoru, rychlosti, uhly volantu i rizeni samotného. dokonce i SFZ ridi nejaky ventil k tomu potrebny (jenze SZL a SFZ nepojedou bez SIM/SGM.. popr ACSM) proste funkce AFS je zavisla kompletne na elektronice auta, coz dodělat do e39 tak, aby to vypadalo ze to je v e60... nevim nevim.... třeba na to rusaci maj emulator uz
To říká kdo? Pochybuju silně o tom, že by to mohlo způsobit nehodu. Nikdy nikdo ani nedokázal, že to nehodu způsobilo. Problém se zatáčením může způsobit vadný posilovač a všichni s posilovačem pořád jezdí...zvláštní že.... Fková řada umí sama zatáčet, brzdit i zrychlovat a nikomu to nevadí. Vlastně, asi to vadí lidem, kteří to v autě nemají....mi00wa píše:Kdybych náhodou se čelně srazil s protijedoucím autem nebo strhnul řízeni kam tam neměl s modrým BMW e60. tak prosím řekněte policajtům ať neřeší nehodu nebo na vině je určitě moje Active steering (funguje bez problému a je tu super věc)
E60 545i Blacksapphire
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
klidně by mohlo, nemyslím samo od sebe, ale ted si vem že máš třeba CIC s internetem a někdo přes net se ti nabourá do active steeringu, hackne ti ho a zatočí ti, tak jako nedavno amíci hackli jeepa, časem to přijde že auta budou zabíjet lidi.
aktivní řízení je dobrá věc, ale chce to mít k ní respekt.
zatáčí a brzdí už i E60, však to aktivní řízení je schopno si zatočit kola v připadě že to chce stabilizace
aktivní řízení je dobrá věc, ale chce to mít k ní respekt.
zatáčí a brzdí už i E60, však to aktivní řízení je schopno si zatočit kola v připadě že to chce stabilizace
Tohle je mi jasné. To s tím jeepem znám. To zneužití je jasné. Internet of things bude globální problém. Nejen auta. Vše. Někdo vám doma pustí rychlovarku když budete v práci a požár je na světě apod. Osobně se technologickým novinkám nebráním, ale všeho s mírou.JaraX píše:klidně by mohlo, nemyslím samo od sebe, ale ted si vem že máš třeba CIC s internetem a někdo přes net se ti nabourá do active steeringu, hackne ti ho a zatočí ti, tak jako nedavno amíci hackli jeepa, časem to přijde že auta budou zabíjet lidi.
aktivní řízení je dobrá věc, ale chce to mít k ní respekt.
zatáčí a brzdí už i E60, však to aktivní řízení je schopno si zatočit kola v připadě že to chce stabilizace
Spíš reaguju na koment kolegy od předtím.
Ale stabilizace dnes v autech umí spoustu věcí, nejen v E60, otočit auto už dnes umí i koncern. Uplně bych se toho nebál. Myslím, že mnohem větší nebezpečí jsou blbci za volantem, zatím...
E60 545i Blacksapphire
To říkám já, jak čtu příspěvky, že jim to zatočilo.M4we píše:To říká kdo? Pochybuju silně o tom, že by to mohlo způsobit nehodu. Nikdy nikdo ani nedokázal, že to nehodu způsobilo. Problém se zatáčením může způsobit vadný posilovač a všichni s posilovačem pořád jezdí...zvláštní že.... Fková řada umí sama zatáčet, brzdit i zrychlovat a nikomu to nevadí. Vlastně, asi to vadí lidem, kteří to v autě nemají....mi00wa píše:Kdybych náhodou se čelně srazil s protijedoucím autem nebo strhnul řízeni kam tam neměl s modrým BMW e60. tak prosím řekněte policajtům ať neřeší nehodu nebo na vině je určitě moje Active steering (funguje bez problému a je tu super věc)
