Ahoj,
jak jsem zjistil, nejsem zdaleka sám, kdo má prach (já dokonce jakousi šmouhu) za plexisklem, které kryje hlavní budíky.
Podle návodu zde jsem je vyklopil:
https://www.youtube.com/watch?v=bhzx6rlvfEI
Ale tím zatím končím, protože bych je musel úplně odpojit a vyndat z auta, abych se pustil do odvážné akce "zkusit to rozebrat a vyčistit". A proto se chci poradit:
1) mohu ty budíky bez obav odpojit? Nenas*ru si do bot? Nějaká ochrana, která pak auto znehybní? Nebo se vymažou nějaké registry a budu muset někam na přeprogramovávání apod.? Bojím, bojím.
2) je šance ty budíky vyndat bez sundání volantu? I když jsem ho sklonit na maximum, nepřipadá mi to reálné.
Díky všem za rady.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
F10/11 - jak rozebrat hlavní budíky?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Ja nevim jestli bych to delal, pokud je auto v zaruce tak reklamace a pokud neni tak bych se spis snazil to prekousnout kvuli pripadnemu prodeji, jelikoz mam ten dojem ze abys je rozebral tak je potreba preziznout stitek, nebo odlepit a to bude nejspis nevratna operace. Nejspis, nikdy jsem to nedelal...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon 10.11.2008 01:00
- Klubové ID: 2076
Riskl jsem to. Jsou věci, které prostě nejdou ignorovat - jistě to znáte. A já se prostě nemohl dívat na ten bordel.
Každopádně auto není v záruce, takže jsem tu pečeť porušil. Je tam a je potřeba (alespoň v mám případě) jí porušit, protože aby se to sklo sundalo, je třeba povolit 4 šroubky, odjistit cca 5 záklapek a sundat celou obruč - vlastně celé to stínítko. Plexi je jeho součástí.
Nicméně jsi měl pravdu s tím, že odpojení nic nezpůsobilo. Jen vyresetování tripu a hodin.
A ještě rada pro ty, kdo se toho pustí také: NEDOTÝKEJTE SE NIČÍM té plochy kolem budíků. Jen to ofoukejte vzduchem. Je to zku*veně jemný materiál a jak na tom uděláte otisk, jste v háji. Já zkusil na místě, které není vidět měkký štěteček (nový, čistý) a i ten zanechával stopy. Bacha na to.
Každopádně auto není v záruce, takže jsem tu pečeť porušil. Je tam a je potřeba (alespoň v mám případě) jí porušit, protože aby se to sklo sundalo, je třeba povolit 4 šroubky, odjistit cca 5 záklapek a sundat celou obruč - vlastně celé to stínítko. Plexi je jeho součástí.
Nicméně jsi měl pravdu s tím, že odpojení nic nezpůsobilo. Jen vyresetování tripu a hodin.
A ještě rada pro ty, kdo se toho pustí také: NEDOTÝKEJTE SE NIČÍM té plochy kolem budíků. Jen to ofoukejte vzduchem. Je to zku*veně jemný materiál a jak na tom uděláte otisk, jste v háji. Já zkusil na místě, které není vidět měkký štěteček (nový, čistý) a i ten zanechával stopy. Bacha na to.
- Přílohy
-
- budiky.jpg (97.9 KiB) Zobrazeno 757 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon 10.11.2008 01:00
- Klubové ID: 2076
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
no BMW s F10 ukazuje jak vyrobit shit, kde jsou ty časy kdy dělali kvalitní auta,
ted jsem tu měl jednu F11 535d, umřela vodní pumpa, mrknu do náhrady, nic kvalitního, ani Ruville, ani SKF, nic, jedina dostupná náhrada byla italská shita Saleri, to bych tam nikdy nedal, tak jsem šel do BMW a objednal origo pumpu, no a co mi nepřišlo, tradááá, BMW Saleri
sem čekal že po hodně nepovedé E60 vyjede kvalitnější E60 ale že bude F10 horší jsem nečekal, uvidíme co G3x
ted jsem tu měl jednu F11 535d, umřela vodní pumpa, mrknu do náhrady, nic kvalitního, ani Ruville, ani SKF, nic, jedina dostupná náhrada byla italská shita Saleri, to bych tam nikdy nedal, tak jsem šel do BMW a objednal origo pumpu, no a co mi nepřišlo, tradááá, BMW Saleri

sem čekal že po hodně nepovedé E60 vyjede kvalitnější E60 ale že bude F10 horší jsem nečekal, uvidíme co G3x