mam dotaz, přemýšlím o decentním snížení svojí e60tky. Nechci nic razantního, autem jezdí i přítelkyně, takže nemůžu dělat žádný extrémy, nicméně mi auto příjde dost vysoký a jen pro lepší vzhled bych ho chtěl snížit.
Můžete mi poradit o kolik cm bych měl cca snížit? Předpokládám, že předek i zadek. Nějaký zápory snížení? Případně nějakej odkaz, kde bych sehnal pružiny?
já bych se na to vykašlal, E60 je už tak kostitřas, když to snižíš tak toho pohodlí ubude, takže je to na tobě, pokud obětuješ kus komfort za optický vzhled tak proč ne. navíc to snížení stojí peníze, které můžeš dát do servisu auta nebo do nějaké výbavy,
Já najezdil dost km s firemní I.oktávkou, takže mi i E60 s m-paketem na 19" přijde v pohodě
leitonn:
Hlavně nekupuj pouze pružiny, když máš obyč tlumiče s nezkrácenou pístnicí, to nebude fungovat. Sežeň komplet M-paket podvozek, to je decentní snížení, a ten podvozek hlavně funguje tak, jak bmw podvozek fungovat má. Jinak budeš mít bmw s jízdními vlastnostmi audi...
JaraX píše:to sem nepiš nebo se do tebe pustí kurevtor že urážíš Audi
To není urážka. Zámořské výletní lodi taky nikdo nemůže vyčítat nedotáčivost, prostě s tím každý musí počítatm stejně jako u Audi
Ale k tématu, sám sem jel s E46 se stavitelným TA- technix (nevím jak se to přesně píše) a jízdní vlastnosti se podle mě hodně změnily k horšímu. Ze zkušenosti, nejlevnější použitelný podvozek začíná u AP, pak Weitec, KW - to už je ale cenově jinde, takže stejně nejlepší poměr cena/výkon/použitelnost je origo Mpaket.
Základ bude dát orig.paketový podvozek,to budeš cca.o 15mm níže než na současném non paketovým.Pokud budeš mít paketový podvozek můžeš začít uvažovat o sportovních pružinách např.HR -30mm,to budeš níže o dalších 15mm vůči paketovýmu.Komfort se postupně snižuje,ale i tak je to pořád komfortní vůči nějakému komplet stavitelnému podvozku.Taky záleží jaký přůměr kol chceš použít,ale myslím že když chceš snižovat tak 19"kola jsou nutnost.Záleží čemu dáváš přednost,zda komfortu anebo vzhledu,já dal přednost vzhledu a nelitoval jsem.
Takhle by se mi to libilo, ja mam 18cky kola a menit bych nechtel. Vuz mam chvilicku a kola jsem dokupoval, takze zase nechci menit i kola ten paketovej podvozek by mi asi bohate stacil, nepotrebuju skrtat vanou na kazdym druhym rohu.
Za kolik se tak dá paketovej podvozek cca sehnat a kde vůbec?:) Diky za rady!
Občas se nějaký nejde v inzerci,ale asi nebude zrovna jednoduchý nějaký slušný sehnat.Pro představu ti dám ještě foto než jsem to hodil dolu na pružinách a měl jsem 18" kola.
M-paket snížení je zrovna u E60/1 na pohodu. Hlavně předek vypadá OK a nečouhá oproti jiným do nebes. Hlavně pokud tam nemáš RunFlaty tak to je na 18" v klidu. Dají se možná koupit z nějaké bořenky - tlumiče SACHS, pružiny a silnější stabíky. Tlumiče jsou odolné a zvládnou opravdu 150tis. nájezd, ale to už dneska u těchto ojediny neplatí takže, spíš šáhnout po nových. Ale jsou za dardu :/
není to sice 5er, ale 3er (e91 xDrive) ale s odstupem času myslím, že možu zodpovědně prohlásit, že investice do KW V1 byla jedna z nejlepších možných... tomu auto to jízdně neskutečně prospělo (výrazně jistější jízda ve všech režimech BEZ významného omezení komfortu) a navíc i vypadá o hodně líp (šel sem dolů asi 25-30 mm)
to tvou E91 bych se chtěl někdy projet, protože vždycky když jsem jel s xdrivem tak ten podvozek prostě nefungoval, auto nebylo měkký a přesto skákalo jako koza.
Až (doufám, že bude nějaké až ref zlomený homokineťák - už ale díly jsou a3er je na zvedáku, tak snad jo) budu zase pojízdný a pojedu tam někam okolo, můžeme sa domluviť...