Podle ETK : Mám tam žlutej štítek a na něm MTF-LT-2.
http://www.realoem.com/bmw/cs/part?id=N ... 3007532498
Podle Castrol: Mechanické převodovky se žlutou etiketou a označením MTF-1, MTF-2 nebo MTF-3 = speciální produkt

Mám to fčíl v 3er a jako jo, jde to hladčeji a líp za studena i za těpla.MillersOils na AF.cz píše:Jako přímou náhradu za MTF LT-3 máme u vozů BMW osvědčen i TRX Synth 75w80, který má lepší viskozitní charakteristiky pro chování za studena.
Taky mě nabídli nakonec lepší cenu než 800,-Kč/litr (jako kdyby tam snad měly být přísady stříbra či co)TANN3R píše: ..Fakt je ten, že ti nikdo nemůže oficiálně doporučit jiný olej než origo. "Legální" náhrada neexistuje, ale různí výrobci samozřejmě doporučují svůj olej, jako možnou náhradu - prostě je v tom bordel. Já sem radši koupil origo, 2 litry za cca 1300,-
A vida taky existuje: http://www.voton.cz/cz/e-shop/1256444/c ... -6-1l.htmlDyx píše:pokud se nepletu (kdyztak mne opravte) tak original olej pro tvoje auto je ve skutecnosti ZF-LifeguardFluid 6 a pokud to dela BMW stejne..
Dodatek: na TRX Synth 75w-80 mám v 3er odlítáno 50tis km (fčíl sem tam Millerse nalil už podruhé, měním náplň v 6MT vždy po 50tis km) a ...pavproch píše: Ptal jsem se pana Vejvody (Milers Oils.cz) ohledně náhrady MTF-LT3 a tady je odpověď:
Mám to fčíl v 3er a jako jo, jde to hladčeji a líp za studena i za těpla.MillersOils na AF.cz píše:Jako přímou náhradu za MTF LT-3 máme u vozů BMW osvědčen i TRX Synth 75w80, který má lepší viskozitní charakteristiky pro chování za studena.
Doporučuju se zeptat u něj.
Po sezoně budu měnit náplň 6MT i v m4Zlikovi (myslím, že tam je MTF-LT2), takže případná odpověď by mě asi taky zajímala. Ale taky možná sa ani ptát nebudu a naliju tam TRX Synth75w80.