Mám zase takovej otravnej problémek. V tech vedrech ted venku se mi zacalo od zadni napravy ozyvat pri rozjezdu(respektive rychlostech 1-15km/h) takove hnusne zapraskani/zavrzani pri jizde to nevyda ani kdyz tomu dupnu na krk. Zvuk jak kdyz je praskla pruzina nebo spatny lozisko spojky, jen je problem ze poradne se mi to nasimulovat nedari.
vyzualne je vse ok, hned jako 1. jsem kontroloval jestli neni vytrzena naprava. pri rozhoupani nevyda ani hlasku a to s tim lomcujem ze auto div neodleti, ale pri rozjezdu to odzadu proste zalupe. Jediny co se mi podarilo zjistit je zvuk kterej jde nekde od stredu napravy pro rozhoupani dopredu/dozadu se zarazenym kvaltem, ale to je jen lehke vrzani.
No mozna by mohlo byt. Uz se mi to podarilo z casti nasimulovat cihlou za kolo a pri pokusu natlaceni auta na cihlu to z tech mist fakt praska. Ale 100% presne to samozrejme nevim bo si nechci nechat prejet hlavu
Díl číslo 4. (integralní rameno nápravy) V mém případě praskla těsnící guma nebo co to je a zateklo tam bláto. Vrzalo to při každém svislém pohybu (takže skoro pořád) a do 100 metru o mě věděl každý, že jedu.
Použil jsem větší množství WDčka...prostě tolik, aby přestalo vytékat bláto. Po pár kilometrech vrzání přestalo.
Me to praska akorad pri pohybu vpred a vzad. Ve svislem nic. Ono ani na zvedaku s nicim nejak moc hnout nejde natoz aby se neco ozvalo. Me se to podarilo nasimulovat prave jen na zemi roztlacenim auta kolem na tu cihlu. Zvuk je to fakt hnusnej praskavej.
Premejslim jak uplne presne najit kterej dil to dela, ale fakt se mi nechce lezt pod 1,5t auto v pohybu :/
Pokud máš toura na měchách, tak by jsi je musel vypustit, pak poznáš jestli je někde v zadní nápravě vůle (samo že na zvedáku), jinak je to docela napružený, taky mi to vrzalo, a měli i vůli ty spodní čepy (díl číslo dva), vyměnil jsem to i s tím ramenem, nemá cenu to proplachovat wdčkem, když to rameno stojí pár kaček, problém bývá to občas rozebrat, ty šrouby v hliníku občas zarostou, mě to na jedné straně šlo krásně, na druhé vůbec, dokonce jsem musel řezat nový větší závit, protože při vytáčení šroubu, který byl na konci orezlý ( a přístup na očištění tam není) mi zhulil celý závit. Takže tak, ale pokud Ti to vrže od středu nápravy, tak se mrkni na hardy spojku , jestli není potrhaná.
Nn sedan a na pruzinach ale nad wd premejslim. Jde nejak ten dil cislo 2 prostriknout?? Nechci to tim resit, ale spise zkusit jestli se to zmeni a pak eventualne menit dily
Ok diky. Zkusim to a jestli to prestane alespon na chvilku tak je vymenim.
Edit: jeste da se vylisovat a nalisovat i bez pripravku? Kdyz zvolim nejake vhodne podlozky dostatecne dlouhy sroub a spravny prumer trubky?? Nevypada to ze by to melo byt jinak nejak slozite.
Mě moc nešli, nahříval jsem horkovzduškou, měl přípravek, a ještě jsem zprvu musel napružit šroub, a poklepem uvolnit, nalisovat šli bez problému, ale ven se jim moc nechtělo, ona ta dosedací plocha jakoby blíž poloose, není úplně ideální, a musel jsem přípravek trochu vybrousit, ale zase tak strašný to nebylo, dělal jsem to na zemi, jen s malým hevýrkem, na zvedáku to bude o dost jednodušší.