Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Klepání motoru , propálený píst - video , e60 530d
- 
				matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
U benzinu takove zavady fakt nehrozi, ale hrozi zase uplne jine se stejne fatalnima nasledkama. A tech benzinu v zastoupeni nebude mozna ani jedno procento. Logicky bude mnohem mene nespokojenych zoufalych majitelu. Navic ti co penize maji, ti to vubec neresi, maji auto v zaruce a kdyz skonci, stejne vyjde novy model.
			
			
									
						
										
						- 
				matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Tak trebas ty benzinove osmivaly jsou spolehlivost sama, ale to se nejspis nepocita, ze   Benziny co prestanou mazat se taky nepocitaji, ja vim o dvou benzinech co jsou do 300m ode mne a oba maji novy motor. Jedno si-cko kde praskly rozvody a druhe co prestalo mazat. To druhe melo 90k nahrkano, to si-cko uz nejak nepamatuju, ale taky hrozne malo. Oba motory na sracku. Auta ve vzdalenosti ze kdyz hodim sutrem, rozbiju jim okna...
 Benziny co prestanou mazat se taky nepocitaji, ja vim o dvou benzinech co jsou do 300m ode mne a oba maji novy motor. Jedno si-cko kde praskly rozvody a druhe co prestalo mazat. To druhe melo 90k nahrkano, to si-cko uz nejak nepamatuju, ale taky hrozne malo. Oba motory na sracku. Auta ve vzdalenosti ze kdyz hodim sutrem, rozbiju jim okna... 
Chce to byt jen trochu soudny a objektivni, ale tady uz snad vsichni vi ze ty informace je treba filtrovat a zohlednit.
			
			
									
						
										
						 Benziny co prestanou mazat se taky nepocitaji, ja vim o dvou benzinech co jsou do 300m ode mne a oba maji novy motor. Jedno si-cko kde praskly rozvody a druhe co prestalo mazat. To druhe melo 90k nahrkano, to si-cko uz nejak nepamatuju, ale taky hrozne malo. Oba motory na sracku. Auta ve vzdalenosti ze kdyz hodim sutrem, rozbiju jim okna...
 Benziny co prestanou mazat se taky nepocitaji, ja vim o dvou benzinech co jsou do 300m ode mne a oba maji novy motor. Jedno si-cko kde praskly rozvody a druhe co prestalo mazat. To druhe melo 90k nahrkano, to si-cko uz nejak nepamatuju, ale taky hrozne malo. Oba motory na sracku. Auta ve vzdalenosti ze kdyz hodim sutrem, rozbiju jim okna... Chce to byt jen trochu soudny a objektivni, ale tady uz snad vsichni vi ze ty informace je treba filtrovat a zohlednit.
- 
				JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ale tady se bavíme o E60, E65 apod a o ne o nějakých biturbech, ano s N63 je hrozný motor, taky si ho nikdo rozumně uvažující nemuže koupit i když je to benzín, a stejně je to s N47 kterej málokdy najede 100tkm a taky to tady nevytahuju, 
osmivaly N62 sou co se týče totální závady (a ted se nebavím o těsnění vody nebo oleje) taky bezporuchové, stejně jako třeba M52 to sou taky super motor, a i motor N54 je poměrně bezporuchový v porovnání s naftou i když už to není ono
			
			
									
						
										
						osmivaly N62 sou co se týče totální závady (a ted se nebavím o těsnění vody nebo oleje) taky bezporuchové, stejně jako třeba M52 to sou taky super motor, a i motor N54 je poměrně bezporuchový v porovnání s naftou i když už to není ono
No sice je to trochu mimo na BMW klubu ale když tu píšete o benzínech tak vám můžu vyprávět o zánovní škodě Octavii 1,2TSI s řemenem a o tom jak po 36 000Km auto začalo při akceleraci škubat. Následný servis a výsledek? Upálená svíčka na jednom válci následné místí přehřátí pístu kdy se vyloupnul pístní kroužek který udělal poněkud zásadní škody na válci i hlavě a i klice. No skončilo to celým polomotorem naštěstí v záruce. Dle servisu nic neobvyklého (měli i vyjadření ze škodovky co dělat když...) údajně částečně problém s palivem a tím se dostávám k jádru pudla.  Haníte tu naftu ale kolik je tu majitelů s přímovstřikym motorem? až se tyto motory rozšíří tak si budeme povídat o vysokotlakých čerpadlech, piezovstřikovačích, startech na 4-5válců, snímačích NOX + záchytových katalyzátorech. Ano motory s vícebodovým vstřikováním jsou spolehlivé běží krásně a v zásadě nemají chybu, ale je třeba si přiznat že to je labutí píseň na téma BMW a budoucnost/současnost bych tak růžově neviděl a ten progres co prodělali diesely před 5-10 lety a teď přichází do benzínu prostě E60 relativně nepostihli až na vyjímky.
			
			
									
						
										
						- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Sonic: škodovky a jejich sračkomety sem vubec nevytahuj. Poslední dobré dělnické auto škoda octavia 1 1,9tdi byla sice nafta co najela 500tis km v pohodě ale jsou to vše dnes už jinak srajdy... motoricky i dalšími parametry.
všechny oturbené 1,2tsi či 1,4tsi jsou fajn prvních 50-100tis km ale některé ani toto nenajedou bez generálky motoru.
JE to auto pro dělnickou třídu tak to sem netahej .... 
  
 
Jinak posledních 10let všechna elektronika bude prostě kolabovat v hodně jednotkách už dnes to vidíme co se děje ... jen z toho důvodu že se používá cín bez olova a všichni co se věnují elektronice ví dobře co to způsobuje.
To se nebavím o naprogramovaných chybách v čipech...kde pomůže přehrátí softu atd. Plus vadné čipy co odchází záhadno proč případně upravená součástka co vydrží mnohem méně a po její destrukci vezme sebou celou jednotku případně odpálí čip. ... atd.
 
Problémy s navigacema e60/e61 atd.... plus plno jednotek co se dají vyhodit do šrotu pokud to šikovné ruce neopraví....dalšíích xx jednotek co odchází v 5er a 7er e60 - e65 - fxx ...atd.
takže to vidím osobně jako problém za 5-10let ale i dnes proč věci tak rychle odchází....hlavně u aut kde je těch jednotek hodně.
je to prostě jeden velkej problém mimo tu naftu a benzín co zde máte tahanice.
Proto všichni co budou dělat v autoelektrikářské branži budou na tom celkem slušně vydělávat plus samozřejmě automobilky.
 
			
			
									
						
										
						všechny oturbené 1,2tsi či 1,4tsi jsou fajn prvních 50-100tis km ale některé ani toto nenajedou bez generálky motoru.
JE to auto pro dělnickou třídu tak to sem netahej ....
 
  
 Jinak posledních 10let všechna elektronika bude prostě kolabovat v hodně jednotkách už dnes to vidíme co se děje ... jen z toho důvodu že se používá cín bez olova a všichni co se věnují elektronice ví dobře co to způsobuje.
To se nebavím o naprogramovaných chybách v čipech...kde pomůže přehrátí softu atd. Plus vadné čipy co odchází záhadno proč případně upravená součástka co vydrží mnohem méně a po její destrukci vezme sebou celou jednotku případně odpálí čip. ... atd.
Problémy s navigacema e60/e61 atd.... plus plno jednotek co se dají vyhodit do šrotu pokud to šikovné ruce neopraví....dalšíích xx jednotek co odchází v 5er a 7er e60 - e65 - fxx ...atd.
takže to vidím osobně jako problém za 5-10let ale i dnes proč věci tak rychle odchází....hlavně u aut kde je těch jednotek hodně.
je to prostě jeden velkej problém mimo tu naftu a benzín co zde máte tahanice.
Proto všichni co budou dělat v autoelektrikářské branži budou na tom celkem slušně vydělávat plus samozřejmě automobilky.

- 
				TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Samozřejmě že nemá tolik problémů, ale třeba M62TU docela umírá na rozvody a u N62 už sem se taky setkal s problémem na rozvodech (zřejmě to způsobil vadný napínák, nevím..). Preventivně vyměnit napínák problém není, ale rozvody u M62TU asi moc lidí preventivně dělat nebude.JaraX píše:to by mě zajímalo jaké jiné sou u benzína fatální následky?
Tím chci říct, ano starší benzín je spolehlivější než nafta, ale není nesmrtelný a obecně z diskuse tady za posledních pár měsíců může laik snadno získat dojem, že se posrat nemůže a pak se divý když má doma potkanou V8.


