Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E61 nejdou zapalovače ani šťavá do pojistek

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#1 Příspěvek od sedyvlk6 »

Ahoj měnil jsem palubku a po montáži zjistil že mi nejdou zapalovače v celém autě. Měřil jsem i pojistky v srdci a tam taky nejde šťáva poradí mi někdo. Všechno jsem zapojil jak měl. Nemohl jsem tou palubkou když jsem ji tam dával něco rozpojit? Ale je divné že ani do zadního srdce do pojistek pro zapalovač nejde proud.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Poněkud štouravý návod - zjisti, co Ti v té zásuvce vlastně chybí:
- proměř (+) zásuvky žárovkou proti skutečnému plechu (kostře)
- proměř (-) kostru zásuvky ohmetrem proti skutečnému plechu (kostře)
Přitom vyzkoušej zapnout klíček (nebo "mejdlíčko" do kontrolek) a se zapnutým zapalováním. Ostatní prosím nepište, že máte napětí v zásuvkách furt. Já mám "nefajčiarský" paket a zásuvka (zapalovač) u zadních výdechů klimy mi jde jen při výše popsaných zapnutích R(15) a 30.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#3 Příspěvek od sedyvlk6 »

vůbec tam nejde šťáva zkoušel jsem to proměřit se zapnutým klíčkem a nic. Ještě mě napadá jestli se nemohlo něco zablokovat. Nebo jestli něco u baterie není v prdeli.Baterku jsem měl odpojenou a jak jsem psal měřil jsem i pozice pro zapalovač přimo na srdci vzadu čísla 61 a 82 a tam taky není napětí.Nemá i srdce nějskou ochranu? Zkoušel jsem odpojit i IBS a nic. Měřil jsem baterii ukazue 12,6 tak fakt nevím co se mohlo stát.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#4 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Tady je spojení mezi baterkou a "srdcem" X13769:
Obrázek

Ten vstup je tady:
Obrázek

Takže podezřelé je to relátko I01069, je napájené Klemme 15 WakeUp od Car Acces System A149, proto bych hledal tady, kde jsi s něčím manipuloval
Obrázek
Obrázek

Ve WDS hledej heslo "Verbinder Klemme 15 Wake-up"
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#5 Příspěvek od sedyvlk6 »

Ahoj díky za pomoc. To relátko jsem zkusil vyměnit ale bez výsledku.Napadá tě
ještě něco?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#6 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Relátko je statisticky nejnespolehlivější součástka. Ale v tomto případě na jeho cívku musí přijít to spínací napětí Klemme 15 od CASu. Buď jsi na nějaký drát zapoměl, urval, nebo se CAS zaškoprcnul a ten signál negeneruje => relátko nespíná atd.. Schéma zapojení pro 15 WakeUp Ti posílám mailem, ale hledat budeš muset sám. :D
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#7 Příspěvek od sedyvlk6 »

ty jo v el. jsem laik :D hele nechceš se mi na to podívat za nějakou odměnu? :))))
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#8 Příspěvek od sedyvlk6 »

To relátko I01069 je tohle? Ale to je jen mřížka. Jak se k tomu dostanu?
Přílohy
image1.JPG
image1.JPG (119.53 KiB) Zobrazeno 1973 x
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#9 Příspěvek od sedyvlk6 »

najde se tu někdo kdo mi ty zapalovače rozchodí?
Odpovědět