Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výměna jednotky motoru ... jak na to?
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jde i přepsat ISN v EWS tak, aby to pobralo i tvou původní jednotku EWS s tvýma klíčema. Jakmile totiž vyměníš i EWS, tak jediná šance na nový klíč je u lidí jako jsem já, kteří to dělají podle jednotky. V BMW přijde klíč pro auto ve stavu, v jakým vyjelo z fabriky.
Co za rok výroby je ta E38?
-------------------------------------
Jaro: Z 523i na 525i u E39 nejde jen o jednotku, ty motory jsou dost rozdílné!!! Plus by záleželo na roku výroby té 523i...
Co za rok výroby je ta E38?
-------------------------------------
Jaro: Z 523i na 525i u E39 nejde jen o jednotku, ty motory jsou dost rozdílné!!! Plus by záleželo na roku výroby té 523i...
Zdravím FX... mám ročník 94, ten první, tam je nějaké jednoduché EWS, jednotka kterou bych mohl mít je z ročníku 95, taky z e38 730i.
Mám měněnou spínačku, protože ze všech klíčů co mám mi do zapalováni pasuje jen jeden....nejde mi diagnostika, jednotka nekomunikuje, prý to vypadá že se v tom někdo vrtal tak aby na sebe jednotka nic nemohla říct....bylo mi doporučeno sehnat jinou jednotku...
Mám měněnou spínačku, protože ze všech klíčů co mám mi do zapalováni pasuje jen jeden....nejde mi diagnostika, jednotka nekomunikuje, prý to vypadá že se v tom někdo vrtal tak aby na sebe jednotka nic nemohla říct....bylo mi doporučeno sehnat jinou jednotku...
to FX: bych se chtěl zeptat .. na e39 tds rok 96/97 mi od toho drátku (snímač na imo) co je omotaný kolem spinačky vedou tenké káblíky do krabičky která pohozená nad tím plastem co je nad nohama řidiče a od té krabičky vedou další drátky někam dál k jednotce.. jde ta krabička nějak vyřadit? v zimě mi imo blbnul tak že někdy vubec nesejmul čip z klíče a nepustilo to naftu a ani nešel start.. díky
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
calif: 1994 je úplně bez EWS, resp. je tam EWS1, což je jen vícevstupové relé, které hlídá, jestli bylo odemčeno centrálem a na základě toho (ne)spouští startér. Jednotka z 1/95 a výše je EWS2, takže bys EWS musel buď zrušit, nebo dozapojit. Osobně si ale myslím, že je to "rukama" a lezou do toho přes OBD protokol a měli by do toho lézt přes ADS. Jakou mají diagnostiku?
patrik: E39 96/97 - podle popisu jde o E39 mezi 1995 a 2/1997 s EWS2. Krabička nad nohama je T/R modul, který jednotce EWS2 (za kastlíkem) překládá data z analogu na digitál. Pokud to blblo, zaměřil bych se na snímací kroužek a T/R modul, případně to mohla způsobovat i slabší baterka (čip se snímá indukcí). Kroužek ani T/R modul není kódovaný a lze vyzkoušet z jiného auta. Pozor na o-kroužek pod snímacím kroužkem, nesmí být vodivý! Auta do 11/1995 měla kroužek vodivý a byla na to i svolávací akce. Mohlo dojít ke zkratu cívky a tím k problémům s imobilizérem.
patrik: E39 96/97 - podle popisu jde o E39 mezi 1995 a 2/1997 s EWS2. Krabička nad nohama je T/R modul, který jednotce EWS2 (za kastlíkem) překládá data z analogu na digitál. Pokud to blblo, zaměřil bych se na snímací kroužek a T/R modul, případně to mohla způsobovat i slabší baterka (čip se snímá indukcí). Kroužek ani T/R modul není kódovaný a lze vyzkoušet z jiného auta. Pozor na o-kroužek pod snímacím kroužkem, nesmí být vodivý! Auta do 11/1995 měla kroužek vodivý a byla na to i svolávací akce. Mohlo dojít ke zkratu cívky a tím k problémům s imobilizérem.