Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrolka

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
tee-jay
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: sob 19.04.2014 00:00
Bydliště: ČB

#41 Příspěvek od tee-jay »

V pohodě, úplně stejným způsobem to datum zmátlo mě, viz můj předchozí komentář. :eh:

Asi bych stejně chtěl moc, aby mi zadarmo nebo se slevou měnili díl po víc jak 200 kKm.
vladimir528i
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 30.05.2015 00:00

#42 Příspěvek od vladimir528i »

AHoj tee-jay,

jak jsi pochodil? Byl jsi na vymene toho cerpadla?

U me problem stale pretrvava, bohuzel jsem nemel cas ho resit doted, ale priznaky jsou stejne:nastartuju, po 30 sekundach se snizi otazky a zacnou kolisat jako by to motor chtel vzdat. Nekdy se to prepne do nouzaku, ale vetsinou to ridici jednotka ustoji. Po ujeti par kilometru je vse v poradku (ackoliv nekdy mam pocit, ze ten motor by i po tom zahrati mohl bezet klidneji na volnobeh)

Diky moc za info.
tee-jay
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: sob 19.04.2014 00:00
Bydliště: ČB

#43 Příspěvek od tee-jay »

Ahoj,

čerpadlo už mám, teď jenom čekám, až si mechoš udělá čas na výměnu. Někdy na začátku července tam půjde, budu pak hlásit, jak se situace změnila.

Ano, chová se mi to dost podobně, i když do nouzáku mi to nepadá. Kultivovanost volnoběhu N53 je obecně mizerná, to už asi nebude vada konkrétního kusu, ale společná vlastnost, bohužel.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#44 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

N53B30 525i - občasné lehké zaškubání (tak 5-10% jízdy), podle diag pouze chyba NOX a 2 vstřiky by mohly mít lepší hodnoty (ale jsou v tolerancích), auto jinak jede naprosto fajn, má výkon a nízkou spotřebu (dálka 6,5 - město 8,2). Tak vyměním NOX a uvidím.
Je možné použít jiné číslo (např. z N43 - koncové 130) nebo musím dát striktně 128 či 129? Kde koupit za míň?
“Ability is what you're capable of doing.”
mcfil
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 28.08.2002 00:00

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol

#45 Příspěvek od mcfil »

Nejste nekdo schopny sehnat tohle vysokotlake cerpadlona motor N53?

Cislo dilu by melo byt 13517616170.

Diky
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol

#46 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Pokud najdeš firmu, která to moje staré čerpadlo za rozumnou repasuje, já Ti to staré čerpadlo za rozumnou cenu prodám. Píšu o tom tady http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 0&start=10
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol

#47 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Přidám ti i moje :-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol

#48 Příspěvek od JaraX »

těm N53 je lepší se vyhnout, s tím přímovstřikem je nějak moc problémů.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol

#49 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Bu-bu-bu !! Jakmile to má kola nebo kozy, tak s tím budou problémy vždycky.
A protože to je v podstatě diesel, který jezdí na benzín a Ty diesely prostě rád nemáš. Když jsem se před lety rozhodoval, tak jsem chtěl poslední, ještě nepřeplňovanou benzínovou R6. A když jsem vyřešil HPFP, vstřikovače, potom vyhořelé katy a NOx, tak už jsem zase spokojený, jak s výkonem, tak se spotřebou. Jo - ty díly stály pěkné peníze, ale větší polovinu z toho zaplatila pojišťovna http://www.davoplus.cz/kryte-soucastky- ... ntage.html , která mne v Davocaru k uzavření pojištění přesvědčila.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol

#50 Příspěvek od JaraX »

diesel to furt není, to by se sypalo víc, ale prostě těch problémů s NOX, katama, vstřikama a HPFP už je tam moc. jasně, vyváží to spotřeba, proti N52 se to dlouhodobě asi vyplatí(nechce se mi to počítat) ale V8 s LPG je furt jinde. a když už bych chtěl přímovstřik tak asi rovnou N55, at to aspon trochu jede. ten chod N53 je stejně divný, takový chrotavý na benzína
Pajk85 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2882
Registrován: úte 26.04.2016 00:00
Klubové ID: 3771

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol

#51 Příspěvek od Pajk85 Člen Klubu »

Je to tak. Já když dovezl svou N53, tak tchán s N52 se mě ptal, jestli to je diesel. :lol:
Nicméně klep klep, já zatím bez problémů.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3940
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol

#52 Příspěvek od pavproch »

jj, už sem to tu psal - mám v garáži jak N52 tak i N53 ... rozdíl v kultuře chodu na volnoběh je opravdu veliký.... ale jako daily bych znovu zvolil N53
Pajk85 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2882
Registrován: úte 26.04.2016 00:00
Klubové ID: 3771

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol

#53 Příspěvek od Pajk85 Člen Klubu »

Jo jo, mám to jako daily a jsme velice spoko s mojou. Auto máme necelýho půl roku. Teď jsem to osadil performance výfukem a to je lahoda. No však Ty to znáš. Nicméně já mám málo km, 125t, takže mě nějaký výměny teprve čekají. Aktuálně jsem začal do benzínu lít od STP čistič vstřiků, přecejenom je benzín v ČR s velkým obsahem síry. A tankuju jen Vervu 100. Doufám, že to má aspoň význam. :D
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol

#54 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Je to jen na volnoběh, za jízdy Ba pohoda... Navíc nad 3tis to začne mít cool zvuk, kolem 4 už i řev :-)
Já bych do něj šel znova (zatím jsem měnil tu Hppf pumpu, čistil sání od karbonu a chystám se na vstřiky-preventivně), šel tam sport koncáku, upgrejdnul sw na 3,0i a hodím 2-stage sání... a pak to zas prodám :-))
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol

#55 Příspěvek od JaraX »

otázka zní proč si nevzít rovnou V8
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3940
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol

#56 Příspěvek od pavproch »

protože třeba v mým případě (NEsnesu cokoli většího než +/- octávka) se do 3er e9x V8 prostě nedávaly (pokud vynechám ///M)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol

#57 Příspěvek od JaraX »

tak já se bavím o 5er,
u 3er bych ale volil N52 s LPG když bych chtěl šetřit a N54(N55) když bych se chtěl svíst
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol

#58 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

No a ze tech N54/55 na prodej je, stejně tak 550i (e60 před FL vůbec neuvažuju)...
Odpovědět