Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
F10/F11 jak přeskočit Zelenou vlnu a nastavit její hlasitost
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Já bych si napřed přečetl návod na obsluhu toho rádia případně té audio kombinace v autě. Je jasné, že dopravní informace se dají zapnout a vypnout. Vzpomínám si, že u e39 jsem stiskem dvou tlačítek mohl nastavit hlasitost těchto TP informací, aby mne to nevyplašilo při řízení. V tomto případě chápu, že se jedná o možnost buď toto aktuálně vysílané TP info vyslechnout nebo jako nezajímavé okamžitě zrušit s tím, že i nadále zůstává příjem TP aktivní, jako to je třeba u audiosystému ve vozech Škoda.
Ale současně je třeba si uvědomit, že i když je TP aktivní, tak právě naladěná stanice přenos těchto info neposkytuje a proto se ani nezobrazuje.
Ale současně je třeba si uvědomit, že i když je TP aktivní, tak právě naladěná stanice přenos těchto info neposkytuje a proto se ani nezobrazuje.
Já jsem tady včera popsal, jak je to napsaný v návodu. Dnešní systémy mají 2 tunery, takže i když posloucháš jinou stanici, tak ten druhej tuner skenuje alternativní frekvence k tomu, co posloucháš, aby mohl plynule přeladit (rádia s celorepublikovým pokrytím nebo vysílající na více frekvencích) a dále TP na nejsilnější stanici
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon 10.11.2008 01:00
- Klubové ID: 2076
Kluci - rozumně. Neposlouchám nic jiného než Radiožurnál kvůli Zelené vlně. A v návodu se píše:
- pokud zapnete TP, ve stavové liště se objeví symbol TP. Šedý symbol znamená: TP je aktivní, ale není přijímáno (stanice jej nevysílá), bílý symbol znamená, že TP je přijímáno (stanice jej vysílá/nabízí).
Já ve stavové liště žádný symbol nemám (kamarád ano) a přesto mi je TP přijímáno, ale nejde jakkoliv ovládat. Návod jsem četl asi 10x, protože se tomu věnuje asi třemi větami.
- pokud zapnete TP, ve stavové liště se objeví symbol TP. Šedý symbol znamená: TP je aktivní, ale není přijímáno (stanice jej nevysílá), bílý symbol znamená, že TP je přijímáno (stanice jej vysílá/nabízí).
Já ve stavové liště žádný symbol nemám (kamarád ano) a přesto mi je TP přijímáno, ale nejde jakkoliv ovládat. Návod jsem četl asi 10x, protože se tomu věnuje asi třemi větami.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon 10.11.2008 01:00
- Klubové ID: 2076
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon 10.11.2008 01:00
- Klubové ID: 2076
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon 10.11.2008 01:00
- Klubové ID: 2076
Sluší se, abych doplnil rozuzlení, které bylo trochu trnité, ale (zdá se) že se podařilo:
Kontaktoval jsem Invelt - auto jsem koupil jako ojeté a protože jsem tuto závadu reklamoval cca po týdnu, trval jsem na odstranění, protože jsem to považoval za skrytou vadu. Prodejce ojetý vozů se k tomu postavil čelem a řekl, ať se normálně objednám na servis a on to domluví.
V pátek 31.7. jsem ráno auto odevzdal přijímacímu technikovi Inveltu. Zde nastává důležitý moment - technik se nechce jít do auta ani podívat, že prý to není třeba. Ať mu závadu popíšu. Pokouším se o to co nejpodrobněji.
Kolem 16 hodiny jsem telefonicky vyzván, ať si přijdu pro auto, že je opravené a bude to zdarma. Ptám se, co na autě dělali. Dozvídám se jen neurčité "museli jsme to naprogramovat". OK. Bohužel jsem se do Inveltu dostal až v 18:40, takže mi auto vydává kikina na recepci. V dobré víře a ve spěchu vyjedu. Hned na křižovatce zkouším ovládání TP, ale nic se neděje. Tlačítko nic nedělá a ve stavové liště se ikona TP neobjevuje. Vracím se tedy do Inveltu. Jiný přijímací technik (už na odchodu) se mnou sepisuje reklamaci opravy. Jsem objednán na pondělí.
V pondělí 3.8. auto znovu přivážím a předávám jej technikovi, který sepisoval reklamaci. Ve 14 hodin mi volá, že je to opravené. A že jsem to měl špatně nastavené. Ptám se: "Co bylo špatně". Technik se mi snaží vysvětlit, že v navigaci jsem měl vypnuté "traffic info". Já se mu snažím vysvětlit, že traffic info nemá nic společného s traffic programe. To první poskytuje informaci navigaci o problémech, objížďkách, kolonách apod. a to druhé přerušuje CD/USB a spustí hlášení Zelené vlny. Nakonec položím zásadní otázku: "A ikona TP se už objevuje?" Následuje ticho, které mi prozrazuje, že technik vůbec netuší, o čem jsem celou dobu mluvil. Už jsem se neudržel a řekl mu, že to je tím, že odmítají chodit do aut. Řekne mi tedy, že to jde zkontrolovat do auta a zavolá. Neozve se dalších 4 hodiny - je mi tedy jasné, že bych si pro auto znovu jel zbytečně a teprve nyní pochopil, co vlastně reklamuji.
Druhý den dopoledne si jdu auto vyzvednout. Technik není přítomen (projíždí vůz s jiným zákazníkem), auto mi opět předává Kiki z recepce. Opět nic neplatím. Sednu do auta a hurá! Tlačítko TP vypíná/zapíná ikonu TP ve stavové liště! Jsme na dobré cestě! Jdu si dát věci do kufru. V kufru leží velký kus pěnové vycpávky. Přemýšlím, nakonec se vracím. Jiný technik jde se mnou k autu a na vycpávku bezradně kouká. Nakonec jí nacpal do boční kapsy a řekl, že tam patří...
Výsledek byl tedy trnitý, průběh velmi rozpačitý, ale ano: jednalo se o závadu, nebylo to nastavením. Soudě podle vyndané vycpávky dělali něco na jednotkách, které jsou v kufru. Žádné dokumenty jsem nedostal, ale Zelená vlna již přerušeje CD v normální hlasitosti (kterou si pamatuje) a lze jí přerušit a pokračovat v přehrávání CD (což nešlo).
Uf.
Kontaktoval jsem Invelt - auto jsem koupil jako ojeté a protože jsem tuto závadu reklamoval cca po týdnu, trval jsem na odstranění, protože jsem to považoval za skrytou vadu. Prodejce ojetý vozů se k tomu postavil čelem a řekl, ať se normálně objednám na servis a on to domluví.
V pátek 31.7. jsem ráno auto odevzdal přijímacímu technikovi Inveltu. Zde nastává důležitý moment - technik se nechce jít do auta ani podívat, že prý to není třeba. Ať mu závadu popíšu. Pokouším se o to co nejpodrobněji.
Kolem 16 hodiny jsem telefonicky vyzván, ať si přijdu pro auto, že je opravené a bude to zdarma. Ptám se, co na autě dělali. Dozvídám se jen neurčité "museli jsme to naprogramovat". OK. Bohužel jsem se do Inveltu dostal až v 18:40, takže mi auto vydává kikina na recepci. V dobré víře a ve spěchu vyjedu. Hned na křižovatce zkouším ovládání TP, ale nic se neděje. Tlačítko nic nedělá a ve stavové liště se ikona TP neobjevuje. Vracím se tedy do Inveltu. Jiný přijímací technik (už na odchodu) se mnou sepisuje reklamaci opravy. Jsem objednán na pondělí.
V pondělí 3.8. auto znovu přivážím a předávám jej technikovi, který sepisoval reklamaci. Ve 14 hodin mi volá, že je to opravené. A že jsem to měl špatně nastavené. Ptám se: "Co bylo špatně". Technik se mi snaží vysvětlit, že v navigaci jsem měl vypnuté "traffic info". Já se mu snažím vysvětlit, že traffic info nemá nic společného s traffic programe. To první poskytuje informaci navigaci o problémech, objížďkách, kolonách apod. a to druhé přerušuje CD/USB a spustí hlášení Zelené vlny. Nakonec položím zásadní otázku: "A ikona TP se už objevuje?" Následuje ticho, které mi prozrazuje, že technik vůbec netuší, o čem jsem celou dobu mluvil. Už jsem se neudržel a řekl mu, že to je tím, že odmítají chodit do aut. Řekne mi tedy, že to jde zkontrolovat do auta a zavolá. Neozve se dalších 4 hodiny - je mi tedy jasné, že bych si pro auto znovu jel zbytečně a teprve nyní pochopil, co vlastně reklamuji.
Druhý den dopoledne si jdu auto vyzvednout. Technik není přítomen (projíždí vůz s jiným zákazníkem), auto mi opět předává Kiki z recepce. Opět nic neplatím. Sednu do auta a hurá! Tlačítko TP vypíná/zapíná ikonu TP ve stavové liště! Jsme na dobré cestě! Jdu si dát věci do kufru. V kufru leží velký kus pěnové vycpávky. Přemýšlím, nakonec se vracím. Jiný technik jde se mnou k autu a na vycpávku bezradně kouká. Nakonec jí nacpal do boční kapsy a řekl, že tam patří...
Výsledek byl tedy trnitý, průběh velmi rozpačitý, ale ano: jednalo se o závadu, nebylo to nastavením. Soudě podle vyndané vycpávky dělali něco na jednotkách, které jsou v kufru. Žádné dokumenty jsem nedostal, ale Zelená vlna již přerušeje CD v normální hlasitosti (kterou si pamatuje) a lze jí přerušit a pokračovat v přehrávání CD (což nešlo).
Uf.