Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nove tesneni sani
to doufám myslíš k těm kabelům né k tomu sání.lukas535d píše:Když mechanik udělá něco takového, nevím jak pro ostatní ale pro mě tím ztrácí veškerou důvěru a byl bych blázen abych mu auto strkal na opravu ještě jednou.
k těm kabelům je nejvíc smutný že mi ten člověk těch kabelů už dělal X, takže doufam že ostatní byli ok, hlavně že to je člověk co dělal desítky E61 kabelů

Samozřejmě to myslím k těm kabelům.JaraX píše:to doufám myslíš k těm kabelům né k tomu sání.lukas535d píše:Když mechanik udělá něco takového, nevím jak pro ostatní ale pro mě tím ztrácí veškerou důvěru a byl bych blázen abych mu auto strkal na opravu ještě jednou.
k těm kabelům je nejvíc smutný že mi ten člověk těch kabelů už dělal X, takže doufam že ostatní byli ok, hlavně že to je člověk co dělal desítky E61 kabelů
Když se vrátím k sání, nejsem schopem říct jestli jsi mi říkal,že se bude muset těsnění sání vyměnit znovu protože jsi to nalepil na silikon.
Z mého pohledu bych řekl, když už to někdo lepí na silikon, ale lepené to být nemá a nebo nemusí, to už je jedno. Tak už by to měl lepit tehdy když ví že to sání hned tak dolů nepůjde a né když ví, že během pár měsíců půjde znovu sundat, což jsme oba věděli kvůli žhavení. Myslím že by mechanik neměl zákazníkovi zbytečně prodražovat opravy. Naštěstí to není tak šílená věc jako ty kabely.
Na tohle ti nedokážu odpovědět, nejsem mechanik a nemám s tím zkušenost, ale pro srandu se můžeme zeptat zde ostatních (pokud to někdo čte) jaký mají názor, poukud někdo bude mít chut k tomu něco napsat, určitě tu je hodně mechaniku, kteří by mohli napsat svůj názor jestli by teklo či neteklo těsnění do roku když se dá nové, za pár měsíců se jednou sundá a dá zpět.JaraX píše:dyt jsem přece říkal že to chce ty žhaviče udělat hned že se pak vyhodí těsnění,
a ty si myslí že když bys ted sundal sání s novým těsnění bez tmelení, že by to těsnilo? do roku by to zas teklo.
Jako neznalého by mě to zajímalo, jak by to bylo.
lukas535d: na některé věci které se časteji rozdělávají a nebo je v plánu je brzy znovu rozdělat je lepší dát ten tmel na motory než nové těsnění za 700 a po půl roce ho tam kupovat zas znovu... ono to těsnění se vyhřeje a vymáčně.. na to se spolehni.. je to dělané tak aby se prostě vymáčklo.. ale tmel drží a držet bude pořád a výjde pro tebe jakož to pto zákazníka cenově výhodněji než nové gumičky každý rok.
Asi jsi to nepochopil nebo ja tebe jak to myslis.patrikE39 píše:lukas535d: na některé věci které se časteji rozdělávají a nebo je v plánu je brzy znovu rozdělat je lepší dát ten tmel na motory než nové těsnění za 700 a po půl roce ho tam kupovat zas znovu... ono to těsnění se vyhřeje a vymáčně.. na to se spolehni.. je to dělané tak aby se prostě vymáčklo.. ale tmel drží a držet bude pořád a výjde pro tebe jakož to pto zákazníka cenově výhodněji než nové gumičky každý rok.

Pro Jaraxe: nechci ti radit ale kdyz pro tebe delava nekdo dalsi a pod tvym jmene,na kterem si jiste zakladas,mel by sis praci po nem dobre prekontrolovat. Neberu ted ty draty,to jeste doresime, asi jsem puntickar ale docela me hned ze zacatku nas... ze vzdy kdyz jsem otevrel a zavrel kufr,ze se v nem neco prekutalelo z jedne strany na druhou a to chlupate calouneni v kufru bylo pokapane od nejakeho cinu ci co, nastesti to slo jaks taks dolu, ja jen aby sis na nej vice dohledl.
ono je to těžké dohlédnout, hlavně když člověk třeba letí Německo a kluci dělaj sami, Filozof mi xkrát psal, máš na několik měsíců dopředu plno, vem si víc lidí a přistav, ale to bych se musel zastřelit asi, a dobří lidi nejsou. To s těma káblama mě strašně mrzí, a to jsem tomu člověku dost věřil.
btw hledal jsem v postupech to sání a těsnění na sání se stejně při každé výměně dává nové, tak jak jsem říkal. za tou opravou si stojím, chyba byla že se rovnou tehdy neudělali ty žhaviče, ted by to nemuselo dolů,u toho sání celkem není jiná možnost, tydle sání se dost křiví, takže jeslti ti to ted stávající mechanik dá bez tmelu tak to do roka do dvou zase poteče, pak ti ten člověk řekne at dáš za 12k nové sání, protože tvoje je křivé.
btw hledal jsem v postupech to sání a těsnění na sání se stejně při každé výměně dává nové, tak jak jsem říkal. za tou opravou si stojím, chyba byla že se rovnou tehdy neudělali ty žhaviče, ted by to nemuselo dolů,u toho sání celkem není jiná možnost, tydle sání se dost křiví, takže jeslti ti to ted stávající mechanik dá bez tmelu tak to do roka do dvou zase poteče, pak ti ten člověk řekne at dáš za 12k nové sání, protože tvoje je křivé.
Je rozdíl mezi tmelem-běžně se používá a silikonem-taky se "běžně" používá, ale u vidláků (obzvláště je populární silná vrstva červeného, která po vymáčknutí cestuje s olejem do sacího koše a viděl jsem ho i v ucpaném kanále lágru kliky).
Gasket od Loctitu (obdoba zmíněného) používám i místo oem papír těsnění, které mi min 2x teklo a byl jsem pak za joulu.
No a pokud využívám servis typu Jarax nebo Snejk, tak nějak počítám s tím, že mi do kufru poleze v montérkách... a neumeje mi na závěr auto ani kreditku
Gasket od Loctitu (obdoba zmíněného) používám i místo oem papír těsnění, které mi min 2x teklo a byl jsem pak za joulu.
No a pokud využívám servis typu Jarax nebo Snejk, tak nějak počítám s tím, že mi do kufru poleze v montérkách... a neumeje mi na závěr auto ani kreditku

“Ability is what you're capable of doing.”
Nikdo neceka ze do nej polezou v kvadru a rukavickach, nevadi kdyz auto vrati usmudlane a je v nem naslapano,to si clovek vycisti, ale ten cin byl nakapany a zapeceny do toho chlupu,na to si mohl dat pozor a neco si tam dat. Slo to nastesti odstranit tak jsem to dal neresil. Jen Jaraxe slusne upozornuji aby si na toho cloveka lepe dohledl protoze treba jindy poskodi neco daleko vice kvuli nepozrnosti Jarax s tim pak bude mit zbytecne naklady.Hanz píše: No a pokud využívám servis typu Jarax nebo Snejk, tak nějak počítám s tím, že mi do kufru poleze v montérkách... a neumeje mi na závěr auto ani kreditku
To sani by slo dolu i kdyby se zhaveni nedelalo, resil ty podtlakove hadicky a potreboval se presvedcit jak to tam pod sanim je udelane a i tam nasel nevymenenou minimalne jednu hadicku,kterou mi ukazoval.JaraX píše:btw hledal jsem v postupech to sání a těsnění na sání se stejně při každé výměně dává nové, tak jak jsem říkal. za tou opravou si stojím, chyba byla že se rovnou tehdy neudělali ty žhaviče, ted by to nemuselo dolů,u toho sání celkem není jiná možnost, tydle sání se dost křiví, takže jeslti ti to ted stávající mechanik dá bez tmelu tak to do roka do dvou zase poteče, pak ti ten člověk řekne at dáš za 12k nové sání, protože tvoje je křivé.
Za opravou vymeny vsech podtlakovych hadicek v motoru si take stojis kdyz to auto bylo u tebe hlavne pro toto???
U tmelů to nehrozí, lepí se to na obě plochy, nechá zavadnout a pak spojí, ikdyž něco vymáčkneš, je to tuhý a drží pevně na místě. Navíc ve válci by ten kousek neudělal vůbec nic, viděl jsem i motor, který nasál kus hadice, odneslo to "jen" turbo...Vlasta píše:Právě u toho sání bych měl obavy, že ten přebytečnej se může nasát do hrnce
“Ability is what you're capable of doing.”