Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
podtlak sani e39 525tds
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: pon 29.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim, ze spoda na sani cumi curo a vypada, ze by z toho mela vest nejaka hadice, ale nevim kam. Zadnou volnou hadicku jinak nikde nemam. Nasel jsem zde, ze by melo byt cudlo tlaku sani primo na sani, ale to u meho neni. Je to rok 97 touring. Auto v nizkych otackach jede jako dieslova felcka.
- Přílohy
-
- 2015-05-21 18.57.58.jpg (129.22 KiB) Zobrazeno 2892 x
čidlo je tam jen jedno takové jak ti popisuju.. ostaní jsou jen ventilky... na třetí fotce ta kostka v pravo vedle filtru... zespodu do ní vede jen jedna hadička a to je právě ta ze sání
http://autodily.mjauto.cz/_imp/facet/ob ... 103029.JPG
http://autodily.mjauto.cz/_imp/facet/ob ... 103029.JPG
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: pon 29.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Aha, díky. Byl jsem se hned podívat, ale mám to zapojený jinak. Do sání fakt nic nevede. Na fotce je vidět ta opletená hadička, která vede z toho snímače a vede přes ten minifiltr do takového válečku, asi ventil, který je vidět na druhé fotce ze shora. Díky za pomoc.
https://drive.google.com/file/d/0B4VE-H ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4VE-H ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4VE-H ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4VE-H ... sp=sharing
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: pon 29.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak je to zapojeny jak ma byt (teda nevim co s tim jednim volnym modrym koncem ) a vymenil jsem podtlakovy hadice. Zmena ve vykonu v nizkych otackach zadna, ale prijde mi ze motor jde vic hladce. Kdyz jsem dojizdel na neutral tak se motor chvel az to klepalo s radici pakou, tohle to uz nedela. Kdyby nekdo vedel co s tim volnym koncem,tak dejte vedet.
Resim teda dal, ma nekdo nejakej napad? Nekde jsem cetl, ze kdyz seslapnu plyn na podlahu, tak by ekonomer mel jit na max, ale me ukazuje kolem 10-12L pri otackach do 2000, potom se zacne tocit turbo a s tim stoupa spotreba.
Resim teda dal, ma nekdo nejakej napad? Nekde jsem cetl, ze kdyz seslapnu plyn na podlahu, tak by ekonomer mel jit na max, ale me ukazuje kolem 10-12L pri otackach do 2000, potom se zacne tocit turbo a s tim stoupa spotreba.
Ten podtlak a ostatni na obrazku mam stejně zapojený jako ty, auto jede dobře bez nejakych prodlev a ztrat vykonu, vaha je snad ok, kdyz ji vypojim jede to o dost hure ale i tak auto nechce jet vice jak 200km/hod, vubec to neresim,pac stejne na to nejsem a ani na to nejsou tady cesty, spis me zajima proc, chip od diesltechnik to o dost zvedl hlavne kroutak pocitove to jed fakt lepe ale Vmac beze zmen...jeste co trosku mi prijde ze by mohlo byt lepsi tak pri rozjezdu trosku motor jakoby ma lehke zavahani, nejde hned za plynem ale to uz je mala vec, celkove to jede velmi dobre na TDS, jeste doplnim ze dávku paliva na Live datech mam kolem 5.5 a předvstřik také nastaven, čerpadlo po přetěsnění..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: pon 29.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím, upravil jsem výše ten příspěvek s fotkou, tak aby bylo jasné, že to je špatné zapojení. Teď nevím jestli to máš přesně podle fota, nebo ne?
Je tam špatně zapojená ta modrě označená hadička. Ta hadička má být zapojená Z čidla tlaku DO sani, ale teď mi nikam nevede druhý konec té modré hadičky co vede z toho ventilu pro ovladání egr ventilu - tedy z toho ventilu co ovládá egr ventil vede hadička, která má na konci ten plast.filtřík a neni nikam dál zapojená.
Proto se ptám ještě jednou, jestli je to takhle s tou modrou hadičkou správně? Děkuju za odpovědi
Jinak jsem se včera dostal až k turbu, ale je tam přístup na h...no. Prosím někoho o radu, jestli se dá s tou tyčkou na turbu hýbat, popřípadě jestli se s tyčkou dá hýbat po odpojení té hadičky co vede z turba do té baňky z které vede ta tyčka? Já s ní nepohnul ani kleštěma. Viděl jsem na netu video, ale s Nissanem jak s tou tyčkou normálně hýbe, i když měl vše zapojené, tak podle toho soudím, že ten obtok turba ( wastegate ) je zaseknutý a asi v pootevřené poloze a turbo tedy spíná později. Prosím o opravu, jestli se pletu - dnes po práci bych to už chtěl složit
Ještě mám v plánu udělat evrymod, ale až budu vědět, že ostatní věci jsou v pořádku...
Všem děkuji za rady!!

Proto se ptám ještě jednou, jestli je to takhle s tou modrou hadičkou správně? Děkuju za odpovědi

Jinak jsem se včera dostal až k turbu, ale je tam přístup na h...no. Prosím někoho o radu, jestli se dá s tou tyčkou na turbu hýbat, popřípadě jestli se s tyčkou dá hýbat po odpojení té hadičky co vede z turba do té baňky z které vede ta tyčka? Já s ní nepohnul ani kleštěma. Viděl jsem na netu video, ale s Nissanem jak s tou tyčkou normálně hýbe, i když měl vše zapojené, tak podle toho soudím, že ten obtok turba ( wastegate ) je zaseknutý a asi v pootevřené poloze a turbo tedy spíná později. Prosím o opravu, jestli se pletu - dnes po práci bych to už chtěl složit

Ještě mám v plánu udělat evrymod, ale až budu vědět, že ostatní věci jsou v pořádku...
Všem děkuji za rady!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: pon 29.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Moc diky!!
Ted vim, ze ten podtlak mam spravne 
Vcera jsem na turbu odpojil tahlo od wastegate a s tou klickou co cumi ven z turba slo krasne hybat a pekne ta klapka cinkala jak dosedala, z toho usuzuju, ze je v poradku. K tomu turbu se skoro neda dostat
Jeste mam doma nahradni cidlo tlaku, tak zkusim jeste vymenit tohle, protoze jsem ho loni v lete menil (koupeno na vraku, takze funkcnost nejista) , ale kdyz jsem mel podtlak celou dobu spatne zapojeny, tak to nemohlo mit vliv


Vcera jsem na turbu odpojil tahlo od wastegate a s tou klickou co cumi ven z turba slo krasne hybat a pekne ta klapka cinkala jak dosedala, z toho usuzuju, ze je v poradku. K tomu turbu se skoro neda dostat

Jeste mam doma nahradni cidlo tlaku, tak zkusim jeste vymenit tohle, protoze jsem ho loni v lete menil (koupeno na vraku, takze funkcnost nejista) , ale kdyz jsem mel podtlak celou dobu spatne zapojeny, tak to nemohlo mit vliv
