Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě BMW 5

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od Giovany1971 »

JaraX píše:to je právě problém že pěkná E60 za 200 nebude, no uvidíš co najdeš.
A proc si myslíš ze za 200k najdeš 7er??? odpoved je jasná... 7er je vetšinu uzivatelu zbytečná..jak náklady...tak velikostí...je to tank..který mně se osobně do bezného provozu prostě nehodí...

Je to presně problém a8,,7er..všimni jaké jsou cenové poklesy u techto aut...nakonec je každý rad že se toho vubec zbaví. Je to auto primarně urceno pro jinou sortu lidí...neřikám že se s tím za jistých okolností nedá jezdit i když nejsi ředitel továrny či ministr...ale je to zbytečné pro člověka co chce auto pro běžné jezdění a pro rodinu. To většina lidí chce ..rodiné auto...7er je v tomhle a nejenom v tomhle ohledu k ničemu. Souhlasím s tím že predface bude díky jistym nedokonalostem rizikem...je lepší dát 300 a vic..ale je dle mne spousta 5er co již jsou vychytané...a navíc mi řekni které auto si mužeš koupit s absolutním klidem...že ti nespadne nej problém na hlavu??? asi jich moc neni...a navíc nespadají do segmentu bmw 5er.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od JaraX »

až na to že e65 má nižší náklady než E60, tak to prostě je a to ti řekne každej kdo měl obě tyto auta nebo obě servisuje.
7er padají a ceně protože se jí každej bojí, to je vlastně celkově důvod proč padají BMW, protože si každej myslí že BMW je pokladnička, přitom taková 3er stojí na provoz stejně jako třeba oktávka, málo kdo znás by měl na BMW kdyby s cenou padali procentuelně tak jak třeba škodovky, ale jelikož většina národa se BMW bojí tak BMW letí s cenou dolů, naopak ty zdánlivě nejjednodušší auta sou nejdražší, víz třeba 1er, nejmín auta za nejvíc peněz, naopak sedmička, té se každej strašně bojí, a to je vlastně obrovská výhoda toho auta, já bych třeba za E65 nikdy nedal třeba 500k, ale za 200k je to ultimátní auto,
a rozměry? dyt je to pár cm, F10 je skoro stejně velká a nikdo kdo jde z z e60 do f10 neříká že to je to auto velký.

s absolutním klidem si nemužeš koupit ani nové auto, tchán měl na VW caddy 12 reklamací za 10tkm,
ale můžeš si koupit auto u kterého víš že ti neodejde ELV(protože tam není), že ti neodejde CCC (protože tam není), btw ted jsem tu měl zákaznika kterýmu umřela obrazovka idrivu(idrive má pc přimo v sobě) obrazovku jsem mu prodal za 1000kč, protože mi tady leží 3ks a nikdo to nechce, protože se to prostě nekazí a sežen za 1000kč CCC, které hoří jedno za druhým.
stejně jako ti u E65 neodejde IBS, nezlomí se ti káble do kufru,
jedinej problém o kterým vím že E65 trpí a E60 ne je ASK, ale to je oprava za 3000kč u Falcona. Logic odchází u obou jak E60 tak E65 a opět je to lehce repasovatelné.

a můžu ti říct že kdyby se dělala E60 se spohelivostí E65, tak si ji snad i koupím, ale už nechci auto v kterém se budu furt vrtat. a jesti mi u té 4,5ky začně týct trubka, tak si prostě jednou za týden doleju vodu, a až se mi bude chtít resp budu mít někdy čas tak to i opravím.
a je uplně jedno jeslti jsi ředitel nebo ministr, uplně stejně je to totiž u E90 vs E60, E60 je auto pro manažery, E90 je rodiné auto, tak proč si tady spousta lidí kupuje E60 když nejsou manažeři? klidně si půjdu koupit rollse (když na něho budu mít) a taky nejsem prezident.

EDIT
chápu že najde určité procento lidí kterým vyhovuje víc E60 než E65, takových lidí je ale málo, pokud přijde zákazník že chce E60 tak jdeme na testovací jízdu s E65, najedeme 50km a pokud pak řekne že chce stále E60, tak mu řeknu ok, běž si ji koupit, sranda je že takových lidí je ale tak 10 procent, 90 procent lidí okamžitě chce E65, stejně jako většina lidí z Prahy co maj E65 měla nebo chtěla E60 do doby než je snejk svezl v E65, ten rozdíl v těch autech je fakt velikej, přece jen sedma stála o skoro pul mega víc tak to někde vidět být musí.
ale jsem vyloženě alergický na lidi kteři tvrdí jak je E60 fantastické auto a E65 viděli tak akorát na obrázku, s lidma co něco najeli s E65 a obhajují E60 si vždy rád podiskutuju.

jinak je naprosto logické že si člověk myslí že sedmička bude mít větší náklady než pětka, jenže je to opačně, taky jsem si to sám dřív myslel, ale není to tak.
dokonce to samé pozoruju u F01 vs F10, na F01 je prostě vše bytelnější a kvalitnější, i když třeba v interieru sou si ty auta strašně podobné, ale sedma je prostě auto které se dělá na spolehlivost, to je třeba důvod proč E65 nemá věci jako zámek volantu apod. naopak třeba F01 stále nemá měchy a má místo nich vzduchově pružící jednotky které mají několikanásobně vyšší životnost než měchy který sou na Fkách fakt strašný (měchy u F11 vydrží min jak polovinu co měchy u E61) a není vyjímkou že měním měchy u auta které má první majitel a nemá ani 100tkm najeto
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#43 Příspěvek od Teddy »

koukam samý dobrý zprávy tady.... za 2 týdny budu prodávat svojí E61 a koukam, že budu muset s cenou výýýýrazně nahoru, aby to podle ceny nevypadalo, že prodávam plečku. :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od JaraX »

pokud je v dobrém stavu tak ji určitě prodáš za dobry prachy.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#45 Příspěvek od Teddy »

No já jsem hroznej puntičkář. Pro mě nejsou v dobrym stavu ani úplný novoty. :D bez přehánění. Asi deformace.... řídim kvalitu, většinou v automobilovym průmyslu.

Nicméně všechny ty výrobní a konstrukční průsery jsem už udělal. Má to komplet udělaný ramena a siláče (nedělal jsem jen horní přední). Jsou udělaný svody, kabely, nová váha, teď novej hřeben řízení atd. atd. brzdy, určitě jsem půlku věcí zapomněl. Minimálně to s čim si hrál snejk. :) dělal vlastně svody, vyndal klapky, všechno vyčistil.... fakt zlatý ruce!! Auto pak parádně ožilo.

Ještě investice cca 10 - 15 tis. a byl bych spokojenej i já. :)
Dodělal bych ty ramena a hlavně diferák, kterej je hlučnej, když se sundá noha z plynu. Rovnou bych dal kratší převodovej poměr, když už by se to dělalo.

koncem měsíce dostanu služební, takže tohle dam pryč. Manželka ho nechce. Po pravdě ani já nevim, jestli bych jí ho dal. Bylo by ho pro ní škoda.

Nafta je tu všeobecně zatracovaná, ale já jsem s ní byl spokojenej. Vyhodil jsem DPF a zaslepil EGR (na stk emise úplně v pohodě, dokonce i několik kontrol emisí v rakousku - najezdil jsem většinu km hlavně tam). Na turbo koukal snejk a říkal, že osa je pevná. Olej to po nebaští, vstřiky byly na stolici a OK. Spotřeba v létě 6.5 - 6.8, v zimě 7 - 7.2. Nijak se nekrotim. Když se krotim, tak je to o půl litru míň. Koho by zajímalo půl litru že? :)
První auto, který je mi líto prodat. Jenomže já bych ho fakt nevyužil. :(

Koncem měsíce sem půjde do inzerce. Myslel jsem původně tak 180, ale koukam, že asi trochu přidam. Je to sice r.v. 2004, ale všechno funguje jak má a nejsou v tom žádný pasti. Prostě dělam údržbu tak jak to přichází a ne že rok před prodejem se na to už z vysoka....
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice

#46 Příspěvek od e155 »

Zpět k tématu. Jde o to, co srovnáváme. Jestli základní sociální E39 a E60, tak E60 prostě jasně vede. Ale jestli se bavíme o autě za 150-200 k, tak tam jednoznačně vyhrává E39. Toť můj názor.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od matiz »

Nesouhlasim. E39 za 200k ? To preci nikdo nemuze myslet vazne. Obavam se ze zadna tu hodnotu nema. Zadna ktera jezdi v beznem provozu. Budte trochu soudni...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#48 Příspěvek od Filozof »

matiz: pokud bude 540i v mpaketu v plné palbě po prvním majitelovi s nájezdem origo 130k po pěkném servisu bez investice, tak klidně za 2kila může bejt. Takovejch je možná pár v evropě. 8)

Jinak kolem 100-130k se dají koupit už krásné kousky e39.


Jinak z Jaraxem souhlasím na 90-95procet skoro ve všem co kde píše akorát s tou e65 je potřeba vybrat opravdu dobrej kus. pokud vyberu nějakou opotřebenou tak muže bejt past jako prase ... jak e65 tak e60/e61.

Teddy: pokud auto pěkně vyfotíš a popíšeš co vše jsi dělal atd v pohodě ji prodáš. Takovejch aut je fakt málo. z 95procent se u nás prodávají vylítané hujdy stočené bez výbavy.
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice

#49 Příspěvek od e155 »

200 K beru jako celkový rozpoćet. Vem si super auto za 150, těch 50 do toho servisu prostě dáš. Už jen z principu měním všechen spotřebák. E60 za 200? Hm, tu lahůdku bych chtél vidět. E60 jako taková mi rozhodně nevadí, ale s tímhle rozpočtem je to sebevražda.
HynekE38
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: stř 09.04.2014 00:00
Bydliště: Opava

#50 Příspěvek od HynekE38 »

Obvykle se do takových debat nezapojuju, ale myslím, že se to tady zvrhlo někam trošičku mimo...
E 39 je určitě povedené auto a ve své době výrazně nadčasové, podovozek konkurenční i ve srovnání s dnešnímy auty.

E 60/61 je určitě generačně někde jinde...nejen vzhledem...za 220-250tis se dá pořídit hoodně slušné zachovalé auto (počítej s tím že ti jich projde rukama min 10ks) než vybereš, ale jak píšu dá se najít. Počáteční investice po nákupu jako u všech straších, oleje filtry + "vždycky něco bude". Omýlané neduhy CCC, kabel dveří, modul anténa, mlžení světel, volant atd...jsou u všech modelů a značek nějaké, vždy byly a vždy budou.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od JaraX »

HynekE38,
není pravda, E60 je výrazně, ale výrazně poruchovější auto než např E39 nebo E65, to ti řekne každej mechanik a i většina dlouhodobějších užívatelů toho auta.
HynekE38
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: stř 09.04.2014 00:00
Bydliště: Opava

#52 Příspěvek od HynekE38 »

Bavíme se o cca 10 let starém autě, každé je a bude poruchové...o co jde především? No přeci o to jestli se předchzí první, druhý, třetí majitel důchodce z německa o auto staral, a pak hlavně u servisní knížky zdvihnout telefon a ověřit to ce je v ní napsáno v onom nebo tamtom německém servise...nájezd/datum provedení + nehody.
Při výběru první dojem, pokud je auto vybydlené na zblití otočka na podpatku. Tyhle auta mají kvalitní materiály v interiéru a pokud o ně bylo jen trošku straráno s nájzdem 200tis musí být jako nové, pokud ne...je nájezd obyvkle přes 500tis...což odpovídá... 40-50tis/rok x 10...v tom je to hledání, sem tam se auto s nájezdem v 10ti letech a 200-250tis km najde a to je to co všichni hledáme....jak by řekl kamarád Jirka - prostě vůni!
To co tady píšu jsou obecné poznatky člověka, který není mechanik, ale auta mám rád a dokážu být dost puntičkář. Během studijí jsem pracoval v lakovně a pamatuji časy kdy se ze tří BMW skládalo jedno (karoserie)...v TOP stavu.
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#53 Příspěvek od empeel »

Jaraxi, máš rád e65, to už je tady každému jasné. Ale pořád nechápu, proč skáčeš pětkařům do každého vlákna a snažíš se z nich dělat blbce, protože si nekoupili to jediné správné BMW - E65??
Co se týče té poruchovosti, stačí občas mrknout do vlákna 7er a je jasné, že se tam řeší stejné problémy jako tady. To myslíš, že v pětkách sjou jiné motory, jednotky, materiály atd a že se montovaly jinde než sedmičky, asi blíž Koreji??
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od JaraX »

to nemá se sedmičkama nic spoelečnýho, co se v sedmě kazí ASK? tak schválně, na to si počkám.

samozřejmě že sedma má uplně jiné jednotky než pětka, stejných jednotek je opravdu jen malé procento,

ona třeba E90 zdaleka nedosahuje poruchovosti E60, prostě E60 je hodně nepovedené auto, které je ošizené kde se dá, a není vyjímkou že auta která mají najeto 70tkm od novoty (první majitel) mají vyměněná světla, opravené kabely v kufru, CCC apod,

a kdo tvrdí že je E60, E61 kvalítní auto, prosím at mi pošle do SZ své telefonní čislo, rád dám těm lidem kteří mi v průměru 3-5x denně volají je řeší nějaký fatalní problém s E60, E61 dám váš telefon, at se vám ozvou a vy jím vysvětlite jak je pětka super.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#55 Příspěvek od Lucifer »

E39 je prostě kvalitnější auto.

To že někdo dá za e39 200tis není nic divnýho. Osobně bych to klidně udělal než si koupit e60 a moc dobře vím proč. Dělám auta, mám několik zákazníků a překvapivě nejčastěji mám auto na dílně nebo řeším poruchy u e60/1. Dnes se nejvíc kouká na rok výroby ale kvalitu a spolehlivost tolik lidí neřeší.

Vůbec to není o tom, že ten preferuje to a ten, ale píšeme tu nějaký zkušenosti z praxe s kterýma jsme ochotni se podělit aby si člověk mohl rozhodnout co koupit nebo co od auta vůbec očekávat.

Samozřejmě nemůžeme házet e60/1 do jednoho pytle stejně tak jako e39. Ale to auto navštěvuje servis opravdu nejčastěji (čest vyjimkám).

JaraX tu preferuje e65 protože moc dobře ví proč, jen to většina lidí není schopný uznat protože mají právě e60/1.

U e60 je výhoda, že je narvaná novější technologií všeho, ať už navi, L7, HUD, převodovky....

A e65/6 si dovedu naprosto s klidným svědomím představit jako rodinný auto. Vejde se tam jak kočár (jak říkám kočár se má kupovat podle auta a né naopak) tak celá rodina, všichni mají dostatek místa, bezpečí a velkou míru pohodlí ať už odvětrávaný sedačky nebo lednicí pro vychlazený pití. Taková 750i v longu a LPG jezdí za stejný prachy jako sharan a doveze mě přes půl republiky bez bolesti zad, mnohem rychlejším tempem s vychlazeným pitím :D
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#56 Příspěvek od empeel »

To je marný...
Hele já E65 nemám, servisák nejsem. Mám rád BMW a aktuálně mám E60. A i kdybych věděl co má E65 za extra problém, tak nelezu imrvére na 7er forum a nemlátim jim to tam o hlavu - o to mi jde!
Občas se ti ti tu snaží někdo vytknout, ale ty to prostě nějakým způsobem nejsi schopen pobrat.
No a když se na jedné stránce sejde pár tvých hlášek jako třeba že E60 je hodně nepovedené auto, ošizené kde se dá a že je to spíš korejec, tak mi to občas asi stejně nedá a budu se muset nějak ozvat 8O
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#57 Příspěvek od mocuryamater »

Ještě bych přidal jednu podle mě velmi " důležitou poznámku"
Jezdil jsem s E39 čtyři roky večer a v noci po Praze a dojet z Nuslí na Václavák byl dokonalej opruz protože mě cajti zastavili vždycky tak 2krát za ty tři kilometry než sem tam dojel. Fakt skoro pokaždý a to sem ho měl Top stav.
Co sem loni koupil E61 (jezdím pořád) v noci,zastavili mě jenom jednou za ty dva roky a i k takovým drobnostem by se mělo přihlížet. Prostě ve starý káře seš podezřelej hlavně v noci.

Pro jaraxe- mám 2007 530d M a nic se mi nesere ale je to o údržbě jako všechno,když nebudeš píchat starou taky se na tebe víš co?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od JaraX »

to by mě zajímálo jakou udržbou zabráníš zlomením káblu do kufru,
zatečení vody do světel, do antény, odejití IBS senzoru, odejití ELV (i když tento problém přijde většinou až při vyšším najezdu), odejicí CCC taky nejde předejít udržbou, todle sou věci na které prostě E60 trpí. to se nebudu bavit o věcech které má nafta, to je všude stejny.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#59 Příspěvek od tommee »

Asi se vsichni shodnem na tom, ze e39 je kvalitnejsi auto. Nicmene taky uz je moralne zastarala a sehnat kus v top stavu bude orisek. Kazdy auto proste nejde do nekonecna drzet pri zivote a za par let nam EU vypali pokutu automaticky uz jen kdyz takovy auto nastartujeme. Co se zakladniho dotazu tohoto vlakna tyce. Sel bych v danem rozpoctu do auta s lepsim stavem bez ohledu na eXX
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od JaraX »

kdyby měl někdo čas, tak mrkněte na mobile a vyhodte nějaky inzeraty E39 E60 za 150k a za 200k, pouze v benzínu, dá se udělat hezké srovnání.
Odpovědět