Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě BMW 5
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Tour 2004 se dá při troše štěstí sehnat ještě E39, což je lepší koupě. Do 200 se vejde v dobré výbavě v perfektním stavu s téměř jakýmkoliv motorem. E60/61 je ošklivá a ošizená ořezávaním výrobních nákladů.
S výběrem motoru je důležité nejdřív sdělit priority, zda spotřeba nebo výkon. Bude to auto na normální ježdění, nebo pro zábavu?
M54 525i je velmi bezproblémový motor, ale na tak těžké auto slabý. V běžném provozu sice stačí s rezervou, ale asfalt to netrhá. M54 530i je o něco silnější při téměř stejné spotřebě, ale nikoliv bezproblémový. V8 540i je sice silný, ale živit to jako auto pro běžné ježdění....
Ještě existuje M54 520i pro příznivce líných aut, těžko se hledá důvod takový koupit.
S výběrem motoru je důležité nejdřív sdělit priority, zda spotřeba nebo výkon. Bude to auto na normální ježdění, nebo pro zábavu?
M54 525i je velmi bezproblémový motor, ale na tak těžké auto slabý. V běžném provozu sice stačí s rezervou, ale asfalt to netrhá. M54 530i je o něco silnější při téměř stejné spotřebě, ale nikoliv bezproblémový. V8 540i je sice silný, ale živit to jako auto pro běžné ježdění....
Ještě existuje M54 520i pro příznivce líných aut, těžko se hledá důvod takový koupit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno
Ahoj
Já osobně bych po mnohých zkušenostech řekl že e61 je co se týče jízdních vlastností pohodlí a komfortu (radio velká navi Bluetooth na mobil a dalších drobností) asi o světelný rok lepší než e39 . S těmi dvěma kilami by ses mohl dostat na 2006 a to je fakt už super auto. Benzin si myslím 3.0 i a hlavně automat.
Já osobně bych po mnohých zkušenostech řekl že e61 je co se týče jízdních vlastností pohodlí a komfortu (radio velká navi Bluetooth na mobil a dalších drobností) asi o světelný rok lepší než e39 . S těmi dvěma kilami by ses mohl dostat na 2006 a to je fakt už super auto. Benzin si myslím 3.0 i a hlavně automat.
Za 200 budeš mít v e39 taky klidně bluetooth navi sedačky komforty s masáží apod.
Je to sice o generaci starší model než e61, ta je opravdu o veliký skok napřed v technologiích, ale e39 je o něco jednodušší a díly jsou na ní o něco levnější.
A za 150 se nechá koupit neuvěřitelně vybavená v TOP stavu která bude sloužit déle a možná s lepším komfortem jak průměrná e61. E39 je třeba lépe odhlučněná při dálničních rychlostech a mnohem míň jde slyšet motor uvnitř kabiny. Podvozek mi přijde na e39 o něco pohodlnější a jízdní vlastnosti v zatáčkách jsou opravdu srovnatelný. Pokud nebudu srovnávat novější e61 s e39 kterou čeká výměna všeho gumovýho na obou nápravách
Je otázkou zda-li zakladatel tématu upřednostňuje spolehlivost a kvalitu, nebo samotný image auta. E61 má několik výrobních chyb který tu jsou snad tisíckrát popsaný jako např. svazky 5. dveří, dobíjení baterie, alternátory Valeo, padající CCC.....
Je to sice o generaci starší model než e61, ta je opravdu o veliký skok napřed v technologiích, ale e39 je o něco jednodušší a díly jsou na ní o něco levnější.
A za 150 se nechá koupit neuvěřitelně vybavená v TOP stavu která bude sloužit déle a možná s lepším komfortem jak průměrná e61. E39 je třeba lépe odhlučněná při dálničních rychlostech a mnohem míň jde slyšet motor uvnitř kabiny. Podvozek mi přijde na e39 o něco pohodlnější a jízdní vlastnosti v zatáčkách jsou opravdu srovnatelný. Pokud nebudu srovnávat novější e61 s e39 kterou čeká výměna všeho gumovýho na obou nápravách

Je otázkou zda-li zakladatel tématu upřednostňuje spolehlivost a kvalitu, nebo samotný image auta. E61 má několik výrobních chyb který tu jsou snad tisíckrát popsaný jako např. svazky 5. dveří, dobíjení baterie, alternátory Valeo, padající CCC.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Za ty peníze bude e61 pred face....první roky trpěly na něj ty výr vady...a nedodělky z tovarny jako všechny auta od všech značek.... bud kup e61 od někoho kdo již vše vyrešil.. nebo poslední e 39.Za mne e 61 je mnohem dál jizdními vlastnostma i pohodlím máme doma po face e61 i e39 obě si dovolím říct v top stavu..kdyz to porovnávám je to úplně jiné auto než e39..a to i přes to že její výroba spadá do období stupidního šetření ve výrobě na čem se dá... po face je to prakticky vše ok...za sebe nemužu řict jedinou špatnou zkušenost..mám naj za rok 36 tis a krom olejů a filtrů jsem na ní nešahnul.(sorry tedy šáhnu ted ..mám obj v Synotu prední ramena..ale to je při 230 tis a 19ctkama na našich posraných cestách normál.hodně štěstí pri výběru.. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
e39 je uz dneska fakt tezce za svym zenitem a v drtive vetsine to jsou vraky, cest vyjimkam. Pocitej i s tim ze ty benzinove neco sezerou...
Taky mam necelych 200k a mam temer novy cely podvozek -) Nebyla to uplna nutnost, ale uz mne to sralo a tak jsem si udelal radost, protoze prodavat ho nebudu a dela mi mnohem vetsi radost.
Taky mam necelych 200k a mam temer novy cely podvozek -) Nebyla to uplna nutnost, ale uz mne to sralo a tak jsem si udelal radost, protoze prodavat ho nebudu a dela mi mnohem vetsi radost.
Ono je odcházet a odcházet. Mě třeba vadí i ten nejmenší pazvuk, nebo když už to moc musim řídit.
Ale klidně se podívej na doporučený intervaly výměny od výrobce.
Co jsem tak měl možnost jezdit ve služebních F11, tak to kolem 70 - 100 tis. to začíná měknout. podle toho kde a jak se s tim jezdí (pracoval jsem v rakousku, takže kvalitní silnice jak v německu). 150 ty podvozky ale nedaj. Už tam začínaji různý pazvuky. Někomu to holt nevadí. Já bych to nesnesl.
Ale klidně se podívej na doporučený intervaly výměny od výrobce.

Co jsem tak měl možnost jezdit ve služebních F11, tak to kolem 70 - 100 tis. to začíná měknout. podle toho kde a jak se s tim jezdí (pracoval jsem v rakousku, takže kvalitní silnice jak v německu). 150 ty podvozky ale nedaj. Už tam začínaji různý pazvuky. Někomu to holt nevadí. Já bych to nesnesl.