Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw 535d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#241 Příspěvek od JaraX »

jak budu mít chvilku tak to najdu, ted je moc práce.
možná by nebylo špatny udělat pulling test 545i vs 535D
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#242 Příspěvek od kurevtor »

Jarax: a jakou máš barvu interiéru? Ten vnějšek v tý titanově šedý je hodně dobrej, tahle barva se hodně povedla, tak snad nemáš šedivej i interiér, tam se šedivá naopak nepovedla :lol:

Vlasta píše:
JaraX píše:bohužel je zažitá teorie jak se musí benzínák točit, to ale platí na dvoulitry a podobné, sám dvoulitra mám a prostě to strašně nejede odspoda, ale 4,5i V8 jede odspoda líp jak nafta.
Proboha, porovnej si grafy průběhu výkonu a krouťáku, než začneš tvrdit takový pičoviny
Proboha, podívej se na ta videa několik stránek zpět než začneš píčovat o píčovinách
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#243 Příspěvek od JaraX »

mě se ten vnějšek moc nelíbí ale šel jsem po výbavě a stavu ne po barvě, pul roku jsem čekal než se objevil takle vybavenej long, interier mám černej, ale to se změní, počítal jsem že stejně budu chtít V12 interier.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#244 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

kurevtor píše:Proboha, podívej se na ta videa několik stránek zpět než začneš píčovat o píčovinách
Nejdřív vyndej hlavu ze svojí prdele, než budeš pičovat. Ty videa přece nezpochybňuju. Teddy tady jasně napsal čísla z těch výkonových křivek.
Pro tebe to tady ale nakopíruju ještě jednou:

545i má v 1500 ot. 50kW
530d 70kW
535d 80kW

ve 2 tis.
545i 80kW
530d 105kW
535d 115kW
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#245 Příspěvek od kurevtor »

aha ty demente, a jak to souvisí s tím co psal JaraX? Myslím tim ten text, který si citoval, že V8 jde od spodu líp než nafta?

Takže kdo si má vyndat hlavu z prdele? Asi spíš ty, co?
Takovýhle píčusové vymrdaný mě vždycky akorát naserou, doteď to byla slušná diskuze. Nebuď taková píča, Vlastičko, dík.
Raději už na tebe nebudu reagovat, demente
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#246 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

kurevtor píše:aha ty demente, a jak to souvisí s tím co psal JaraX? Myslím tim ten text, který si citoval, že V8 jde od spodu líp než nafta?

Takže kdo si má vyndat hlavu z prdele? Asi spíš ty, co?
Takovýhle píčusové vymrdaný mě vždycky akorát naserou, doteď to byla slušná diskuze. Nebuď taková píča, Vlastičko, dík.
Raději už na tebe nebudu reagovat, demente
No nevím, kdo je tady dement a piča, ale ta čísla snad hovoří jasně, jak to je ve skutečnosti s otáčkama a výkonem
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#247 Příspěvek od JaraX »

kluci neblbněte, Vlasta mě sice někdy hodně štve, ale za todle to nestojí, přece jen všichni máme rádi BMW,
stejně sou to jen čísla, tak se mužem domluvit a udělat nějaky prakticky testy, ale nestojí za to ty spory. většina lidi stejně obhajuje naftu, pak je svezu v benzínu a změní jim to nazory. mě tendle benzínovej boj strašně bere sílu, přitom by stačilo každyho svíst.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#248 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Tak ty čísla jsou přece jednoznačný, nikdo si je z prstu nevycucal. Při 1500 otáčkách dává 545i 63% výkonu, co 535d, při 2000 otáčkách 70%. Z toho vyplývá, že k dosažení stejnýho výkonu musíš ten benzín víc točit. O krouťáku ani nemluvě
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#249 Příspěvek od tesil »

Ty vole, to je debata jak prase. A predchozi stranka se tak hezky cetla. Proste nekdo se posere z benzina, nekdo se posere z nafty. U me je to jednoduchy. Driv jsem mel benziny a jezdil za 14l. Pak prisla rodina, hypoteka a nevim co jeste a ted mam E65 v nafte a jezdim za 7 a jsem naprosto spokojenej a nejaky keci odpurcu nafty mne jsou uplne u prdele. A prece si nebudu vybirat podle toho, ze mi nekdo bude tvrdit, ze benzin je lepsi. A nejaky reci o drazsim servisu naftaka a super provozu na plyn? Mam naftu a jezdim a jezdim. Pak si tady prectu jak se sere a ze si mam koupit benzina, a udelat za 60t preventivne motor.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#250 Příspěvek od Teddy »

Stejně je prdel, jak se tu (včetně mě) hádáme který auto jede líp. Přitom na silnici nepotkáváme moc aut, který by jely líp, než naši miláčci. Tim jely nemyslim jen zrychlení. Myslim to celkově. U BMW se mi líbí, jak je to auto vyvážený. Je to příjemný v zatáčkách, auto je parádně čitelný. Kolikrát manželce v zatáčce říkam koukej, ještě trochu pootočim volantem a už se to trhá. Přitom se to neutrhne úplně a nevylítne to ze zatáčky ven. Taky je to příjemný na předjíždění.
Prostě jsou to fajn auta.
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#251 Příspěvek od empeel »

Vlasta píše:Při 1500 otáčkách dává 545i 63% výkonu, co 535d, při 2000 otáčkách 70%.
Absolutně!!! se nechci pouštět s Vlastou do křížku, ale fakt nevím co mají říct ve srovnání tyhle dvě čísla?

Kdyby Jarax našel ten článek o kruťáku a výkonu, taky bych si ho rád přečetl, přiznávám že v tom úplně jasno nemám.
Kupříkladu jsem teď někde viděl reportáž se starého Dakaru někdy před revolucí a tam uváděli, že ty Lopraisovy Tatrovky speciály měli nějakých 80 kW!

A jinak: přesně tak, 525, 535, 530, 545, 550...furt je to radost řídit. Něco víc, něco trošinku míň.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#252 Příspěvek od Sweden »

Podobná diskuze se probírá tady,přiznám se že jsme to nečetl,takže netuším jestli vám to nějak pomůže.Nicméně to měření "piňďourů" o to kdo ho má většího je opravdu děs.Každej si bude vždy obhajovat toho svého,že je nejdelší,nejtlustčí,nejhezčí.Tak se někdě sejděte a už si je konečně přeměřte a zkoukněte ať si taky nemusíte nadávat do píčusů a podobných nesmyslů. :wink:

http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=1 ... &sk=t&sd=a
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#253 Příspěvek od Perunwit »

počkejte, až se do toho začnou za pár let ještě míchat penisy elektromobilistů :twisted:
na druhou stranu to oživí tenhle jednotvárnej boj gazole x petrol :lol:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#254 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Možná jsem tady s některejma účastníkama diskuze ve při. Vždycky jsem měl jen benzínový auta, v r. 1993 Mondeo 1.8i, v r. 1997 Mondeo 2.5i V6. V roce 2002 jsem se svezl dva roky starou E39 530dA, na které zbývalo doplatit rok leasingu. Neváhal jsem ani okamžik a byla doma. Najednou mně začal chybět fofrklacek, takže další volba asi za bylo přikoupení E46 M3. V roce 2007 se naskytla možnost výměny E39 530d a E46 M3 za rok starou E60 535d. Neváhal jsem ani chvilku a vyměnil. Šestikvalt ZF oproti pětikvaltu GM v E39 nemá chybu, přesto mně pořád chyběl ten fofrklacek a možnost řadit jak chci. Tak jsem k 535d přikoupil jinou E46 M3. Každý to auto má jinou charakteristiku, každý je úplně někde jinde. Asi nejde srovnávat motor N62 s S54. Když chci trochu rozproudit adrenalin, sednu do benzína, když chci někam jet v klídku a v pohodě, sednu do nafty
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#255 Příspěvek od Filozof »

Vlasto: Tys to vyřešil asi nejlíp. Mít jedno rodinné a jedno auto na zábavu a rovnou M3 to si myslím je super.

Jakákoliv M3 má duši a stojí za to stím jezdit. Je to prostě auto dokonalé přímo stvořené pro radost.
Suskin
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: stř 15.10.2014 00:00

#256 Příspěvek od Suskin »

Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#257 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Dá se někde dohledat, jaká je délka hadiček podtlaku okolo turba (černá, červená, modrá) na 535d? Prodávají to v metráži, cena cca 400 za metr, tak ať toho nekupuju zbytečně moc nebo ať nechybí

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3791
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Odpovědět