Ahoj, plus natáhni od pojistek, mínus od karoserie a rozhodně až po klíčku. Pokud zapojuješ origo výhřev, tak to jde přes spínací centrum(panel tlačítek před řadičkou).
sedačky mají svou pojistku v kastliku, asi nebude obsazená, tak obsadit...výhřev má taky svou. Jinak sedačky jdou bez klíčku a po usnutí auta po zamčení se odpojí.
Tak to asi nekoho poprosim at mi to vytahne od pojistek. Tam vubec nevim jak to vytahnout. Vyhrev nebudu zapojovat. Pouze nastaveni. Nevite v Brne o nekom kdo je znaly v tomtosmeru?
Akurat ja to budem riesit vo svojom ked sa este trocha otepli. Zavisi to od vybavy tvojho vozu ci si tam mal vyhrievanie. Totiz vyhrievanie ma vlastnu ovladaciu jednotku a to treba natiahnut osobitne. Ked si vyhrievanie mal (ja to tak mam), tak ti staci priviest + a P bus na sedacky. P bus najdes v navodu v ktorom zvazku kablov ho hladat, + kabel ide od poistiek v podlahe k relatku K72, ktore je spinane GM3 modulom, odtial ide do poistkovej skrine, odtial ku kazdej sedacke separatne, kazda sedacka ma svoju 30 A poistku. Pozri si navod, je tam schema a priblizne popis co vsetko dorobit.
Na to ti plus a minus staci, kazdopadne som ti to napisal tak ako som napisal aby si vedel ze ako je + zapojene normalne. Ide o to ze nemozes nechat + zapojeny nastalo, lebo ti vymlati baterku a na vypinac je to nepohodlne. Mozes to samozrejme dat cez relatko napriklad na zapalovac, ale to mi pripada trocha barbarske.
Jednoduche je ked potiahnes + od poistkovej skrine v podlahe, budes to spinat cez relatko, ktore bude spinat vetva spinana klucom, pridas tam este pred kazdu sedacku 30A poistku.
Normalne riesenie by bolo keby si podla navodu pozapajal vsetky veci tak ako maju byt. Inak ked chces navod ako zapojit vyhrievane sedacky, tak hod do google e39 heated seat retrofit.
jak rikam, sice ti dekuju za rady, ale asi to necham nekomu zkusenejsimu nerad bych neco vypalil,, navic sem koukal na sedacku a nejaky blb ustrhal konektory