Hlučná dvojhmota po 70 kilometrech
-
THe_KbK
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: úte 13.05.2014 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 3583
Zdarec borci, v úterý jsem nechal udělat spojku s dvojhmotou. Koupil jsem LUK, nekupoval jsem žádnej šmejd. A dneska při vypnutí motoru začala klepat. Najel jsem 70 kilometrů. Je možný že by byla K.O.?
Co je pravdy na tom, že se musí používat ten speciální přípravek na SAC spojky, při montáži? Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Jedná se o e39 525i M54B25.
Díky za tipy...
Co je pravdy na tom, že se musí používat ten speciální přípravek na SAC spojky, při montáži? Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Jedná se o e39 525i M54B25.
Díky za tipy...
-
wehrwolf
- Registrovaný
- Příspěvky: 170
- Registrován: sob 26.04.2014 00:00
Zdar,..jako po 70 km není možné,aby dvouhmota klepala. Namontovali to správně??? V nové spojkové sadě je střed talířové pružiny jištěn takovým aretačním přípravkem na principu bajonetového uzávěru,který se musí odstranit až po montáži a ustředění v dvouhmotě /jestli ne,tak mě opravte,nerad bych kecal/ ,jinak se snad správně neustaví přítlak atd. .
Komplet sadu s přítlačákem + dvouhmotu jsem měnil /ne já,v servise/,taky LUK,a od té doby úplně v pohodě. Vadná dvouhmota se začala projevovat asi ve 280 tis. velmi častým rozvibrováním motoru při volnoběhu,..
Komplet sadu s přítlačákem + dvouhmotu jsem měnil /ne já,v servise/,taky LUK,a od té doby úplně v pohodě. Vadná dvouhmota se začala projevovat asi ve 280 tis. velmi častým rozvibrováním motoru při volnoběhu,..
-
THe_KbK
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: úte 13.05.2014 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 3583
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
-
tanner540i
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Presne tak, na 95% to zaklepani jde z prevodovky. Delaji to vsechny 5q manualy - ale nic hrozneho to neni. Horsi je to u 6q manualu v E60, ty mlati vsechny pri chcipnuti jako tesne pred smrti - vyreseno je to az na mladsich verzich, ktere maji chcipaci klapku..
Edit: tohle samozrejme plati hlavne pro naftu, u benzinu je to "zarachtani" opravdu minimalni ze vsem znamych duvodu
Edit: tohle samozrejme plati hlavne pro naftu, u benzinu je to "zarachtani" opravdu minimalni ze vsem znamych duvodu
Pokud se dava nova lamela i s pritlacakem, pripravek nepotrebujes, je to s nim ale samozrejme pohodlnejsi. Pokud se dava nova lamela na stary pritlacak, uz potrebujes nejak nastavit pritlacak zpet, do puvodni polohy, takze bud pripravkem, nebo imrovizovane za pomoci lisu apod.Co je pravdy na tom, že se musí používat ten speciální přípravek na SAC spojky, při montáži? Nemáte s tím někdo zkušenosti?
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Self Adjust Clutch
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
THe_KbK
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: úte 13.05.2014 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 3583
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
-
wehrwolf
- Registrovaný
- Příspěvky: 170
- Registrován: sob 26.04.2014 00:00
neřeš to,je to normální + vůle na předloze almary,ani nová dvouhmota není bez vůlí.Viz jak tu o něco výš říkal kolega.THe_KbK píše:No zní to jako dvojhmota no. KDyž to vypnu tak to zaklepe, když to vypnu s vyšláplou spojkou tak ne. Takže to nemám řešit jo? Už jsem byl nasranej, že to budu muset rozdělat, a dát ji na reklamaci.
-
THe_KbK
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: úte 13.05.2014 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 3583
