Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nejde nastartovat
Zdravím všechny příznivce značky.
Mám takový problém, pod 4°C nejde nastartovat.
Popíši situaci:
sednu do auta otočím kličkem a startér točí, ale motor nechytne. Jde nastartovat jen, tak že několikrát vypínám a zapínám klíčkem zapalování dokud se na displey tachometru neobjeví žhavení. Po zobrazení žhavení motor chytne na drc. Někdy se žhavení zobrazí na 10 potočení klíčkem, někdy třeba na 100...
Diagnostika psala žhaviče a ty jsou vyměněné za bosch, ještě jak jsem auto kupoval tak prodávající mluvil a o jednotce žhavení, kterou jsem vyměnil, ale z rozstřeleného, protože mi to 14 dní furt neposílali, tak jsem to chtěl rychle opravit - prodávající tvrdil, že diagnostika nepsala, že by byl zkrat v té jednotce co jsem koupil, ale nevylučuji, že by mohla být třeba taky špatná.
Motorizace 525D E60/1 rok 04 130kW
Mám takový problém, pod 4°C nejde nastartovat.
Popíši situaci:
sednu do auta otočím kličkem a startér točí, ale motor nechytne. Jde nastartovat jen, tak že několikrát vypínám a zapínám klíčkem zapalování dokud se na displey tachometru neobjeví žhavení. Po zobrazení žhavení motor chytne na drc. Někdy se žhavení zobrazí na 10 potočení klíčkem, někdy třeba na 100...
Diagnostika psala žhaviče a ty jsou vyměněné za bosch, ještě jak jsem auto kupoval tak prodávající mluvil a o jednotce žhavení, kterou jsem vyměnil, ale z rozstřeleného, protože mi to 14 dní furt neposílali, tak jsem to chtěl rychle opravit - prodávající tvrdil, že diagnostika nepsala, že by byl zkrat v té jednotce co jsem koupil, ale nevylučuji, že by mohla být třeba taky špatná.
Motorizace 525D E60/1 rok 04 130kW
- Falcon
- Registrovaný
- Příspěvky: 740
- Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Pokud to nebude relé žhavení, tak ještě můžou být unavené kontakty v elektrické části zámku zapalování (pod volantem) - tedy to, co zapíná spotřebiče a el.okruhy podle polohy klíče I, II apod. Zkus to pokusně prohodit s jiným autem, klidně i z vraku.
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
předtím než byly vyměněny žhaviče tak čadilo, ale teď ne. Nicméně jak se objeví kontrolka žhavení tak to chytne hned. Ale občas mi to zahlásí cruise control failure, takže mám podezření na špatné kontakty v té spínačce. A ještě co mě napadá tak někde je určitě chyba, protože mi to píše servis overdue -8 000 kdy se nenuloval olej a furt je to na stejné hodnotě a je už tak najeto cca 4tis km
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Já mám e34 tds, ráno můžu otočit kolikrát chci a žhavit, auto točí a nechytne, kouří ale nechytne, žhaviče nový, dozkoušeno že žhaví, proud do nich jde, nezáleží na počasí, ale na čase, jak dlouho auto stojí. Když stříknu start sprej, auto chytne hned, kouře teda jak z lokomotivy ale chytne, dávám to za vinu čerpadlu který netěsní, a taky protože mi to někdy padá i do nouzáku