netušíte, jestli se tam dají ty proužky nalepit dodatečně? nebo jsou na té středové folii? u zadního okna jsou zevnitř, u dvojitého by asi bránila ta folie přestupu tepla? na e39 se dělalo jen determální...?
je to tak, bud jsou 2-3 "silne" dratky pod steraci (7er, US auta, nevim jestli je to pod 1 sklem nebo zevnitr pod 2hym) nebo jemna sit pres cele sklo (napr. Fordy)...
Jestli máš komforty, tak jsou elektrický. Tam se hlavová opěrka vysouvá ovladačem, kterym hejbeš se zádovou opěrkou, tak ten ovladač jakoby chceš vytáhnout nahoru.
Rukou jsem jí nikdy nezkoušel vytáhnout, ale jestli ti jde volně a na tlačítko nereaguje, tak bude špatnej ten mechanizmus vytahování.
Na čelní sklo se dodatečně vyhřívaní nalepit nedá, jelikož sklo je tvořeno z jednoho malého skla, což je část zevnitř a druhého velkého s rastrem a mezi tím je vložena vyhřívaná folie na kontaktech a celek je celý odsát, takže i kdyby jsi to chtěl dát zevnitř, což dle vyhlášky nemůžeš mít zakrytý výhled a to by jsi měl, tak ani by jsi netrefil odpor pro vyhřívání, zadní sklo je tvořeno podobně je n ty vyhřívané pruhy jsou tištěné stříbrem, což má taky nějaký určitý odpor pro fungování vyhřívání. takže buď kup vyhřívané sklo nebo to řeš tím fukarem pod čelním sklem.já e39 měl a zamrzlé sklo v -20 s tím fukarem rozehřál cca 5-7 min. Vyhřivaný sklo je o 2-4 min rychlejší. ale to bych neřešil