nevím co je na tom špatnýho,
tak jak si může zákazník vybrat kam pojede s autem do servisu, tak si může vybrat servisák jeslti ho bude servisovat nebo ne, auta v hrozném stavu nebere ze zásady, ted jsem vyhodil jednu benzínovou 7er, kde byli investice tak 200k, věděl jsem že ten člověk bude s tím autem hodně neštastný a je lepší ho vyhodit než aby se trápil, většinou servis takovýho auta skončí velkým sporem.
naftu do města si koupí jedině hlupák,nafta má svoje opodstatnění a třeba taková E90 se vyplatí víc v naftě než benzínu(pokud majitel nejezdí kratké trasy) ale koupit si naftu na krátké trasy a pak se divit že je nafta v oleji nebo že je ucpalo DPF apod to je blbost.
a jeslti mi někdy nějakej zákazník dá do držky tak asi pujdu sedět

a jestli to dobře chápu tak jsi dal nějakému brněnskému mechanovi do držky, to tě teda šlechtí
EDIT:
samozřejmě že můžeš jezdit naftovým autem krátké trasy a je to jen tvoje věc, souhlasím, ale nesmíš se pak divit když ti v servise řeknou že je třeba vyčistit DPF za 5k