Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 nivo
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
paveld píše:Najde se někdo, kdo by uměl a byl ochotný odvzdušnit a seřídit nivo na E34?
dělá se to pouze vytočením volantu do krajních poloh .. nivo má dvojité čerpadlo a odvzdušňuje se společně s řízením. Jinak jedinné co se na nivu seřizuje je základní výška .. tu si nastav jak ti vyhovuje ... celé funguje pouze mechanicky podle zatížení .. žádná elektronika v tom není.




- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Je tam odvzdušňovací šroub přímo na nivo regulátoru, nějak se mi nedaří k němu dostat, ale s tím bych si ještě snad poradil, už jsem to přes něj kdysi odvzdušňoval. Jde o to, že ten regulátor je po repasu a potřebuju najít středovou polohu nebo jak to nazvat, ve který podvozek nejde ani nahoru ani dolu. To se mi nějak nepodařilo najít... aktuálně je to ale asi zavzdušněný, protože s tim točim a povozek se nehne ani nahoru ani dolu. Bylo tam málo kapainy, tak by to odpovídalo...
na odvzdusnenie existuje postup, viz: http://www.bmwklub.sk/post1151748.html#p1151748
Toceni volantu je podle me blbost, jsou to dva oddeleny okruhy, jedina spolecna vec je nadoba na olej.
Dokud to nebude odvzdusneny, tak se vyska auta nebude menit, nebo strasne pomalu, navic to bude zrat hodne oleje (trva nez se bubliny stlaci a prostor zaplni olejem).
Takze pripravit si olej, polohu regulatoru dat tak, aby auto zvedalo a pak povolovat co pujde. Odvzdusnovak regulatoru (tam to bude podle me ale k prdu), spise bude zajimave povolit spoje na tlumicich. Tj sundat kola a povolit nivo trubky. Predtim ale pomocnym heverem prizvednout kolo, aby se pripadne bubliny dostaly pokud mozno i z tlumice. Hlidat hladinu oleje!
Zaroven se tim krasne proplachne vedeni.
Nestrhnout prevlecne matice
Az to bude odvzdusneny, tak bude auto krasne chodit nahoru a dolu, takze si vyberes jak vysoko to chces mit a v ty poloze zafixujes spojovaci tycku ke stabiku.
Dokud to nebude odvzdusneny, tak se vyska auta nebude menit, nebo strasne pomalu, navic to bude zrat hodne oleje (trva nez se bubliny stlaci a prostor zaplni olejem).
Takze pripravit si olej, polohu regulatoru dat tak, aby auto zvedalo a pak povolovat co pujde. Odvzdusnovak regulatoru (tam to bude podle me ale k prdu), spise bude zajimave povolit spoje na tlumicich. Tj sundat kola a povolit nivo trubky. Predtim ale pomocnym heverem prizvednout kolo, aby se pripadne bubliny dostaly pokud mozno i z tlumice. Hlidat hladinu oleje!
Zaroven se tim krasne proplachne vedeni.
Nestrhnout prevlecne matice

Az to bude odvzdusneny, tak bude auto krasne chodit nahoru a dolu, takze si vyberes jak vysoko to chces mit a v ty poloze zafixujes spojovaci tycku ke stabiku.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
nepsal jsem o žádné teorii, ale když jsme měli e34 tak jsme měnili nivo tlumiče /původní tekly. Dokupovali jsme tlumiče a odvzdušnění se dělalo pouze přes servo a pohnutím toho táhla co jde ke stabilizátoru do krajních poloh + vytočení serva. Vše funguje do dnes (auto má známý).



