Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 nivo

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od paveld »

Najde se někdo, kdo by uměl a byl ochotný odvzdušnit a seřídit nivo na E34?
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

paveld píše:Najde se někdo, kdo by uměl a byl ochotný odvzdušnit a seřídit nivo na E34?

dělá se to pouze vytočením volantu do krajních poloh .. nivo má dvojité čerpadlo a odvzdušňuje se společně s řízením. Jinak jedinné co se na nivu seřizuje je základní výška .. tu si nastav jak ti vyhovuje ... celé funguje pouze mechanicky podle zatížení .. žádná elektronika v tom není.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od paveld »

Je tam odvzdušňovací šroub přímo na nivo regulátoru, nějak se mi nedaří k němu dostat, ale s tím bych si ještě snad poradil, už jsem to přes něj kdysi odvzdušňoval. Jde o to, že ten regulátor je po repasu a potřebuju najít středovou polohu nebo jak to nazvat, ve který podvozek nejde ani nahoru ani dolu. To se mi nějak nepodařilo najít... aktuálně je to ale asi zavzdušněný, protože s tim točim a povozek se nehne ani nahoru ani dolu. Bylo tam málo kapainy, tak by to odpovídalo...
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od darklord »

na odvzdusnenie existuje postup, viz: http://www.bmwklub.sk/post1151748.html#p1151748
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od paveld »

Dík, já návodů četl dost, ale zásadní problém pro mě je po odvzdušnění najít tu klidovou polohu na regulárotu. Teda problém to snad neni, spíš moje nervy jsou problém, já už u toho měl chuť tomu autu něco provést něco ošklivýho...
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#6 Příspěvek od zzeli »

Toceni volantu je podle me blbost, jsou to dva oddeleny okruhy, jedina spolecna vec je nadoba na olej.
Dokud to nebude odvzdusneny, tak se vyska auta nebude menit, nebo strasne pomalu, navic to bude zrat hodne oleje (trva nez se bubliny stlaci a prostor zaplni olejem).
Takze pripravit si olej, polohu regulatoru dat tak, aby auto zvedalo a pak povolovat co pujde. Odvzdusnovak regulatoru (tam to bude podle me ale k prdu), spise bude zajimave povolit spoje na tlumicich. Tj sundat kola a povolit nivo trubky. Predtim ale pomocnym heverem prizvednout kolo, aby se pripadne bubliny dostaly pokud mozno i z tlumice. Hlidat hladinu oleje!
Zaroven se tim krasne proplachne vedeni.
Nestrhnout prevlecne matice :)
Az to bude odvzdusneny, tak bude auto krasne chodit nahoru a dolu, takze si vyberes jak vysoko to chces mit a v ty poloze zafixujes spojovaci tycku ke stabiku.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Huska »

nepsal jsem o žádné teorii, ale když jsme měli e34 tak jsme měnili nivo tlumiče /původní tekly. Dokupovali jsme tlumiče a odvzdušnění se dělalo pouze přes servo a pohnutím toho táhla co jde ke stabilizátoru do krajních poloh + vytočení serva. Vše funguje do dnes (auto má známý).
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět