Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
TOPENÍ E39 POŘÁD TOPÍ
V motorovem prostoru v pravo (vlevo po smeru jizdy), na podbehu jsou 2 solenoidy. Muzou byt spojene i s pridavnou pumpou, zalezi jake mas auto.
Tyhle ventily ovlada elektronika a pousti teplou vodu do radiatoru.
Solenoidy funguji v rezimu NO, tzn. ze v normalnim stavu jsou otevrene a elektronika je zavira.
Vyndat, rozebrat, vycistit, vyzkouset na 12V ze se zaviraji, zkontolovat kontaky a štekry.
Pokud mas diag, tak se to tam pise, veltily i pumpa.
Tyhle ventily ovlada elektronika a pousti teplou vodu do radiatoru.
Solenoidy funguji v rezimu NO, tzn. ze v normalnim stavu jsou otevrene a elektronika je zavira.
Vyndat, rozebrat, vycistit, vyzkouset na 12V ze se zaviraji, zkontolovat kontaky a štekry.
Pokud mas diag, tak se to tam pise, veltily i pumpa.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 206
- Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
- Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
- Kontaktovat uživatele:
Mam E39 rv2002 s digi klimou a webastem, taky mi porad topi.... Ale z jineho duvodu, ventily na vodu mam asi OK(diag nehlasi chybu, na povely reaguji ventily). Me to zrejme dela jedna z klapek pro smerovani/michani vzduchu. Kdyz jsem vyradil horni klapku z cinnosti tim ze jsem misto auto rezimu nastavil na ruku stredni a spodni proudeni(tl. po leve strane panelu), tak ovladani teploty v kabine zaclo odpovidat realu. Kdyz to necham na auto tak mi to strasne topi do nohou, driv to topilo jen u spolujezdce ted uz i u ridice...
Jeste jsem to nerozebiral, pustime se do toho na jare az bude potreba klima, ale taky jsem si myslel ze to budou ventily a ted uz o tom nejsem presvedcen....
Jeste jsem to nerozebiral, pustime se do toho na jare az bude potreba klima, ale taky jsem si myslel ze to budou ventily a ted uz o tom nejsem presvedcen....
