Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw 535d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#121 Příspěvek od Filozof »

550i prostě vede nad všema.

u 535d je výhoda velkého potenciálu na vyladění turbín někam pomalu ke 400koním a pak se to dost srovnává s 550i.

Ale v základu bude 550i prostě nejrychlejší jak v zatáčkách tak na rovince ale v reálném provozu to nikdo takto drtit nebude na hraně se nedá jezdit v provozu ale snad jen na okruhu.

tovární čísla mluví za vše.
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#122 Příspěvek od empeel »

[quote="Filozof"]550i prostě vede nad všema.

Přesně tak, vždycky to tak bylo, i kdysi jako dýzlák jsem to prostě respektoval. Nevim co se tady pořád řeší...howgh..
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#123 Příspěvek od kurevtor »

:lol: :)
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#124 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Je úsměvný, jak tady všichni velebí benzín, i když jezdí na LPG, kterej dává 10-15% dolů. No nic
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#125 Příspěvek od Filozof »

Asi jsi to nepochopil. Bavíme se zde o těchto dvou autech ne o našich autech ....kapito ?
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#126 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

To jsem zřejmě nepochopil nejen já
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#127 Příspěvek od Teddy »

Možná teď se to k tomu Filozofe stočilo. Původně se ale diskutovalo o tom, že je lepší 545i / 550i v LPG, než cokoliv v naftě.

Takže klasickej spor benzín v LPG vs. nafta. Porovnávat benzín s naftou v běžnym provozu se tu moc neřeší, protože ty provozní náklady benálu by málokdo utáhl.
Navíc v době, kdy se vstřikovače, čerpadla a turbíny repasujou v řádu tisícikorun už i slábnou hlasy o drahym servisu nafty v porovnání s benzínem.
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#128 Příspěvek od empeel »

haha, to už je tak dlouhá diskuze, že nikdo neví co se tu řeší....:)
Ale já se jenom vyjadřuju ke zrychlení 535D versus 545i/550i a onomu ,nesoudnými dýzláky, zavrhovanému testu z TG...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#129 Příspěvek od Filozof »

Ztráty výkonu u 550i s LPG prins vsi budou maximálně do 5 procent.

I po tom se to stále vyplatí. A auto bude rychlejší jak 535d.

Nebudeme se tu dohadovat at si koupí co chce sám.

jak 550i tak 535d jsou super volba ty auta jsou prostě hodně silná.
A na silnici jedna z nejrychlejších. Maximálku nevyužijí jen to zrychlení bude moc fajn.

535d po úpravě pojede hodně blízko k 550i.

Více bych to tady nerozebíral. Každé má své pro a proti.
Co má o setinku lepšího či horšího řešit asi nemá žádnej smysl. :lol:
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#130 Příspěvek od Teddy »

těch 5% je u 545i 20 koníků, co odcválaji ven z ohrady. Spíš je to víc. Obdobně, jako u ostatních sad. Zase to prý nepatrně zvýší krouťák (jedna pani povídala). Každopádně kdyby to bylo těch 10% (čož už je zase asi moc), tak je to 40 koní dolu a rázem je to výkonově na úrovni 535d. k tomu její nižší hmotnost a větší krouťák....
Ovšem na mokrý silnici ta 535d prostě nedokázala využít větší krouťák.
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha

#131 Příspěvek od M4we »

Filozof píše:...535d po úpravě pojede hodně blízko k 550i.
:lol:...
No myslím, že 535d po úpravě pojede o kus líp než 550i. Stačí se podívat, jak jedou 530d po nějakém slušnější chipu, nemluvím tu samozřejmě o životnosti...
E60 545i Blacksapphire
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#132 Příspěvek od Filozof »

https://www.youtube.com/watch?v=T_sITKKz_5g

sice je to audi ale porovnání BENZIN VS LPG.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#133 Příspěvek od kurevtor »

empeel: :cool2:

Teddy: ale no tak už! :-) to druhé video, které jsem sem dával, ten sprint 535d vs 545i... tam to bylo na suchu.. co furt vymejšlíš? :-) 535d prostě nedá ve sprintu 545i, ostatně tak to i tvrdí výrobce... těsně, ale nedá, nehraje v tom roli scénář, řidič ani mokro ;-)
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#134 Příspěvek od empeel »

Teddy: když už tak 5% je u 545i 16,6 koně a 10% 33,3 koně! A né 40!! :D :D :D
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#135 Příspěvek od Teddy »

empeel píše:Teddy: když už tak 5% je u 545i 16,6 koně a 10% 33,3 koně! A né 40!! :D :D :D
I ty detailisto jeden.... Hlavně nezapomeň na ty desetiny :roll:

P.S. ono to auto ve skutečnosti 100% nebude mít přesně těch 333 koní, co píšou (snad si to pamatuju správně). :wink:
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#136 Příspěvek od Teddy »

Jsme ve vlákně 535d. Zajímá mě jaký argumenty se tu v její prospěch vyvinou. Jasně, že je řada "lepších" motorizací, ale je nesrovnatelně delší řada horších motorizací. Záměrně jsem se proto vyhnul jakýmkoliv rozsudkům, který auto dá, nebo nedá jiný. V tom se předháněji jiní, včetně tebe kurevtore. :)
Někteří tu rozčílili po mém konstatování, že cokoliv z TG má pro mě nulovou váhu. :)
Pak se tu ale pěkně diskutovalo nad výhodama a nevýhodama nafty vs. benzín vs. LPG.

Nemá smysl tu diskuzi zabíjet zbytečně ostrýma argumentama. Všichni, co tu jsme máme BMW rádi. Přece neni nic špatnýho na tom popovídat si o jejich přednostech i záporech. V hospodě přece taky každá diskuze nakončí bitkou ne?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#137 Příspěvek od Filozof »

máte každej pravdu ale jde o to z jakého pohledu se na to kdo dívá.

Ztráty jsou opravdu u kvalitního systému minimální 3-5procent.

Před 10lety bylo cca 10-15procent ale dneska je to vše zase jinde.
Ve videu AUDI si všimněte že časy jsou skoro totožné jak na benzín tak na LPG.

Když někdo kupuje auto za 500k tak už může koukat na 550i po faceliftu a ne starší model 545i kterej má jen 333koní a 550i je o kus dál.

Nebo F10 535i..... kolem
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#138 Příspěvek od kurevtor »

Teddy: ale vždyť jen tlacháme, určitě jsem pro co se týče diskuze o kladech a záporech :-) ani si nejsem vědom, že bych tady rozjížděl nějaký flame :)

Ohledně těch 333 koní... proč by to nemělo mít? Když to auto vyjíždí z továrny tak to má určitě ne?
Taky by mě ale docela zajímalo o kolik ten výkon klesne řekněme po 10 letech... A taky by mě zajímalo kolik bude rozdíl u Natural 95 a Natural 98.. Máte někdo představu?
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#139 Příspěvek od _milan_ »

už musím... :D "Ukončit sledování tohoto tématu"
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#140 Příspěvek od Teddy »

Trochu jsem kurevtore narážel na někoho, kdo tu počítal koně na desetiny. Na tě třech stech koních to bude půlus mínus pár koní. Každej motor je jinej i když jsou smontovaný ze stejných dílů a jsou stejně řízený.
Docela by mě zajímalo, kolik by se naměřilo na stolici u "zajetýho" motoru.

Novej motor tušim nikdy nemá udávanej výkon. Jestli to ještě platí, tak dnešní motory se nezajíždí mechanicky, ale spíš se ŘJ učí ten motor ovládat. Prej jí to trvá cca 15 - 20 tis. km. Údajně má motor cca po 50 tis. nejlepší parametry. Mechanicky si všechno sedlo a ŘJ už si s motorem dobře umí povídat. Před cca 15 lety mi to tak říkal poměrně znalej mechoš. Na autě, který jsem měl od novoty klesala spotřeba cca 40 tis. pak se to ustálilo.
Z minulosti jsou známý příklady, kdy výrobce omylem uváděl nižší i vyšší výkon, než byla skutečnost. Tušim, že u nějakýho britskýho auta prej na cca 100 koních kecali o cca 10 kobyl. To už je znát.

Nicméně přesně jak píšeš ty, taky by mě zajímalo kolik koníků tak časem dokáže z motoru odcválat pryč. :)

P.S. flame určitě nerozjíždíš. Alespoň já ten pocit nemam. :)
Odpovědět