Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw 535d
550i prostě vede nad všema.
u 535d je výhoda velkého potenciálu na vyladění turbín někam pomalu ke 400koním a pak se to dost srovnává s 550i.
Ale v základu bude 550i prostě nejrychlejší jak v zatáčkách tak na rovince ale v reálném provozu to nikdo takto drtit nebude na hraně se nedá jezdit v provozu ale snad jen na okruhu.
tovární čísla mluví za vše.
u 535d je výhoda velkého potenciálu na vyladění turbín někam pomalu ke 400koním a pak se to dost srovnává s 550i.
Ale v základu bude 550i prostě nejrychlejší jak v zatáčkách tak na rovince ale v reálném provozu to nikdo takto drtit nebude na hraně se nedá jezdit v provozu ale snad jen na okruhu.
tovární čísla mluví za vše.
Je úsměvný, jak tady všichni velebí benzín, i když jezdí na LPG, kterej dává 10-15% dolů. No nic
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Možná teď se to k tomu Filozofe stočilo. Původně se ale diskutovalo o tom, že je lepší 545i / 550i v LPG, než cokoliv v naftě.
Takže klasickej spor benzín v LPG vs. nafta. Porovnávat benzín s naftou v běžnym provozu se tu moc neřeší, protože ty provozní náklady benálu by málokdo utáhl.
Navíc v době, kdy se vstřikovače, čerpadla a turbíny repasujou v řádu tisícikorun už i slábnou hlasy o drahym servisu nafty v porovnání s benzínem.
Takže klasickej spor benzín v LPG vs. nafta. Porovnávat benzín s naftou v běžnym provozu se tu moc neřeší, protože ty provozní náklady benálu by málokdo utáhl.
Navíc v době, kdy se vstřikovače, čerpadla a turbíny repasujou v řádu tisícikorun už i slábnou hlasy o drahym servisu nafty v porovnání s benzínem.
Ztráty výkonu u 550i s LPG prins vsi budou maximálně do 5 procent.
I po tom se to stále vyplatí. A auto bude rychlejší jak 535d.
Nebudeme se tu dohadovat at si koupí co chce sám.
jak 550i tak 535d jsou super volba ty auta jsou prostě hodně silná.
A na silnici jedna z nejrychlejších. Maximálku nevyužijí jen to zrychlení bude moc fajn.
535d po úpravě pojede hodně blízko k 550i.
Více bych to tady nerozebíral. Každé má své pro a proti.
Co má o setinku lepšího či horšího řešit asi nemá žádnej smysl.
I po tom se to stále vyplatí. A auto bude rychlejší jak 535d.
Nebudeme se tu dohadovat at si koupí co chce sám.
jak 550i tak 535d jsou super volba ty auta jsou prostě hodně silná.
A na silnici jedna z nejrychlejších. Maximálku nevyužijí jen to zrychlení bude moc fajn.
535d po úpravě pojede hodně blízko k 550i.
Více bych to tady nerozebíral. Každé má své pro a proti.
Co má o setinku lepšího či horšího řešit asi nemá žádnej smysl.

těch 5% je u 545i 20 koníků, co odcválaji ven z ohrady. Spíš je to víc. Obdobně, jako u ostatních sad. Zase to prý nepatrně zvýší krouťák (jedna pani povídala). Každopádně kdyby to bylo těch 10% (čož už je zase asi moc), tak je to 40 koní dolu a rázem je to výkonově na úrovni 535d. k tomu její nižší hmotnost a větší krouťák....
Ovšem na mokrý silnici ta 535d prostě nedokázala využít větší krouťák.
Ovšem na mokrý silnici ta 535d prostě nedokázala využít větší krouťák.
Jsme ve vlákně 535d. Zajímá mě jaký argumenty se tu v její prospěch vyvinou. Jasně, že je řada "lepších" motorizací, ale je nesrovnatelně delší řada horších motorizací. Záměrně jsem se proto vyhnul jakýmkoliv rozsudkům, který auto dá, nebo nedá jiný. V tom se předháněji jiní, včetně tebe kurevtore. 
Někteří tu rozčílili po mém konstatování, že cokoliv z TG má pro mě nulovou váhu.
Pak se tu ale pěkně diskutovalo nad výhodama a nevýhodama nafty vs. benzín vs. LPG.
Nemá smysl tu diskuzi zabíjet zbytečně ostrýma argumentama. Všichni, co tu jsme máme BMW rádi. Přece neni nic špatnýho na tom popovídat si o jejich přednostech i záporech. V hospodě přece taky každá diskuze nakončí bitkou ne?

Někteří tu rozčílili po mém konstatování, že cokoliv z TG má pro mě nulovou váhu.

Pak se tu ale pěkně diskutovalo nad výhodama a nevýhodama nafty vs. benzín vs. LPG.
Nemá smysl tu diskuzi zabíjet zbytečně ostrýma argumentama. Všichni, co tu jsme máme BMW rádi. Přece neni nic špatnýho na tom popovídat si o jejich přednostech i záporech. V hospodě přece taky každá diskuze nakončí bitkou ne?
máte každej pravdu ale jde o to z jakého pohledu se na to kdo dívá.
Ztráty jsou opravdu u kvalitního systému minimální 3-5procent.
Před 10lety bylo cca 10-15procent ale dneska je to vše zase jinde.
Ve videu AUDI si všimněte že časy jsou skoro totožné jak na benzín tak na LPG.
Když někdo kupuje auto za 500k tak už může koukat na 550i po faceliftu a ne starší model 545i kterej má jen 333koní a 550i je o kus dál.
Nebo F10 535i..... kolem
Ztráty jsou opravdu u kvalitního systému minimální 3-5procent.
Před 10lety bylo cca 10-15procent ale dneska je to vše zase jinde.
Ve videu AUDI si všimněte že časy jsou skoro totožné jak na benzín tak na LPG.
Když někdo kupuje auto za 500k tak už může koukat na 550i po faceliftu a ne starší model 545i kterej má jen 333koní a 550i je o kus dál.
Nebo F10 535i..... kolem
Teddy: ale vždyť jen tlacháme, určitě jsem pro co se týče diskuze o kladech a záporech
ani si nejsem vědom, že bych tady rozjížděl nějaký flame
Ohledně těch 333 koní... proč by to nemělo mít? Když to auto vyjíždí z továrny tak to má určitě ne?
Taky by mě ale docela zajímalo o kolik ten výkon klesne řekněme po 10 letech... A taky by mě zajímalo kolik bude rozdíl u Natural 95 a Natural 98.. Máte někdo představu?


Ohledně těch 333 koní... proč by to nemělo mít? Když to auto vyjíždí z továrny tak to má určitě ne?
Taky by mě ale docela zajímalo o kolik ten výkon klesne řekněme po 10 letech... A taky by mě zajímalo kolik bude rozdíl u Natural 95 a Natural 98.. Máte někdo představu?
Trochu jsem kurevtore narážel na někoho, kdo tu počítal koně na desetiny. Na tě třech stech koních to bude půlus mínus pár koní. Každej motor je jinej i když jsou smontovaný ze stejných dílů a jsou stejně řízený.
Docela by mě zajímalo, kolik by se naměřilo na stolici u "zajetýho" motoru.
Novej motor tušim nikdy nemá udávanej výkon. Jestli to ještě platí, tak dnešní motory se nezajíždí mechanicky, ale spíš se ŘJ učí ten motor ovládat. Prej jí to trvá cca 15 - 20 tis. km. Údajně má motor cca po 50 tis. nejlepší parametry. Mechanicky si všechno sedlo a ŘJ už si s motorem dobře umí povídat. Před cca 15 lety mi to tak říkal poměrně znalej mechoš. Na autě, který jsem měl od novoty klesala spotřeba cca 40 tis. pak se to ustálilo.
Z minulosti jsou známý příklady, kdy výrobce omylem uváděl nižší i vyšší výkon, než byla skutečnost. Tušim, že u nějakýho britskýho auta prej na cca 100 koních kecali o cca 10 kobyl. To už je znát.
Nicméně přesně jak píšeš ty, taky by mě zajímalo kolik koníků tak časem dokáže z motoru odcválat pryč.
P.S. flame určitě nerozjíždíš. Alespoň já ten pocit nemam.
Docela by mě zajímalo, kolik by se naměřilo na stolici u "zajetýho" motoru.
Novej motor tušim nikdy nemá udávanej výkon. Jestli to ještě platí, tak dnešní motory se nezajíždí mechanicky, ale spíš se ŘJ učí ten motor ovládat. Prej jí to trvá cca 15 - 20 tis. km. Údajně má motor cca po 50 tis. nejlepší parametry. Mechanicky si všechno sedlo a ŘJ už si s motorem dobře umí povídat. Před cca 15 lety mi to tak říkal poměrně znalej mechoš. Na autě, který jsem měl od novoty klesala spotřeba cca 40 tis. pak se to ustálilo.
Z minulosti jsou známý příklady, kdy výrobce omylem uváděl nižší i vyšší výkon, než byla skutečnost. Tušim, že u nějakýho britskýho auta prej na cca 100 koních kecali o cca 10 kobyl. To už je znát.
Nicméně přesně jak píšeš ty, taky by mě zajímalo kolik koníků tak časem dokáže z motoru odcválat pryč.

P.S. flame určitě nerozjíždíš. Alespoň já ten pocit nemam.
