díky za jakoukoliv radu či info.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Bmw e60 530i 170Kw r.2004 manuál, motor M54-kliková hřídel
Prosím o info, prý mám špatný - nevím přesně jak se to nazývá, něco jako ventil nebo něco co odvětrávává klikovou hřídel. Nevíte kde je to v motoru a kde bych to mohl sehnat na opravu a kolik ta sranda stojí? Hlásí mi to přerušovaný poměr směsi řady válců 1 a 2 a prý je to tím, že tlak který je v klikové hřídeli se nějak nevrací a vytlačuje mi těsnění v klikové hřídeli a proto mi prosakuje olej a proto mi to hlásí ty chyby, neboť do prvních válců jde chudší směs. moc tomu nehovím tak se ptám zkušenějších. Auto mám čtvrt roku, tak se s tím seznamuji. 
díky za jakoukoliv radu či info.
 
			
			
									
						
										
						díky za jakoukoliv radu či info.
- 
				WITT
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 340
 - Registrován: stř 09.05.2007 00:00
 - Bydliště: Karlovy Vary
 - Klubové ID: 3315
 - Kontaktovat uživatele:
 
Asi máš na mysli seperátor / odlučovač oleje ..
Koupit nejlépe v BMW, cena cca 2500 - 3000 , zkontrolovat ostatní hadičky co tam jsou, a případně taky vyměnit.
Hodně lidí ani neví, že tam něco takového je, a dokáže to docela i pozlobit, mělo by to fungovat samozřejmě jak má ..
Ta jednička
			
							Koupit nejlépe v BMW, cena cca 2500 - 3000 , zkontrolovat ostatní hadičky co tam jsou, a případně taky vyměnit.
Hodně lidí ani neví, že tam něco takového je, a dokáže to docela i pozlobit, mělo by to fungovat samozřejmě jak má ..
Ta jednička
- Přílohy
 - 
			
		
				
- 52hadice_1.jpg (45.29 KiB) Zobrazeno 413 x
 
 - 
			
		
				
- big_920454_img_1353659099.png (41.01 KiB) Zobrazeno 413 x
 
 
- 
				Holly
							 - Moderátor
 - Příspěvky: 1679
 - Registrován: pát 08.09.2006 00:00
 - Bydliště: Ohrádka v přihrádce
 - Klubové ID: 1819
 
Krom samotného separátoru je potřeba vyměnit i všechny hadice, které k němu patří, jinak je to většinou zbytečná práce, bývají zanesené a popraskané. Doporučuji vyměnit co nejdříve...
Edit: starý separátor nemusí vykazovat známky poruchy, ale stačí ho rozebrat a bývá protrhaná/přilepená membrána uvnitř.
			
			
									
						
										
						Edit: starý separátor nemusí vykazovat známky poruchy, ale stačí ho rozebrat a bývá protrhaná/přilepená membrána uvnitř.
